שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.5/10
שעמום לא נורמלי. חצי סרט הספיק לי.
נושא מאוד מעניין,כמה קשה לחבר קבוצת נגני מוזיקה קלאסית לקראת הופעה משותפת,לייצר הרמוניה ביניהם.כל אחד מהם כבר פיתח קריירה עצמאית.המלחין עצמו נוכח וגם הוא לא שלם עם היצירה שלו שכתב 30 שנה קודם.מעניין מאוד.
היינו שניים שצפו בסרט, אחת נירדמה כי היה נורא משעמם והשני היה מרותק ואמר שזה סרט מעולה. זה כנראה לא סרט לכל אחד.
סרט ארוך ומיגע לא מתרומם לשום מקום. יחסים בין אנשים קצת נותנים עניין לסרט.
סרט יפה על תהליך בין-אישי מורכב של גיבוש ארבע סוליסטים וירטואוזים, לרביעיית קאמרי הרמונית ולקבוצה מגובשת.