6.3/10
99 דקות של כיף טהור וחזרה לילדות. הרבה יותר טוב מהקודם. אנימציה מטורפת! הסרט כל כך נאמן למשחקים, כל פרט, אם זה מוזיקה, התנהגות של הדמויות, יש כל מיני פרטים בכל דמות ובכל דבר בסרט שמאוד נאמן למשחקים. העלילה טובה, הושקע הרבה על האנימציות, הדיבוב ברמה מאוד גבוהה (צפיתי בגרסה המקורית באנגלית). באמת סרט שהפתיע אותי אחרי הביקורות של המבקרים. יש כל מיני אזורים ומקומות שהגיעו מהמשחקים. אני חושב שמי שלא מכיר את נינטנדו או אוהב את המשחקים, לא יתחבר כמו מעריצי הסדרה, לכן זה מיועד בעיקר לחובבי Nintendo לאורך שנים. אבל לדעתי כל אדם ובמיוחד ילדים גם יהנו מהסרט. בשביל מישהו שגדל עם גיימבוי ביד ועד היו מחזיק נינטנדו סוויץ', זה נתן את המענה למעריצים הגדולים. הסרט הזה מקבל ממני 10 מ-10 ואני כבר מצפה לסרט הבא
היתי בסרט היום אחרי שחיכיתי לו כבר מאז שיצא הטריילר שלו לפני כמה חודשים ונהנתי מאוד בטח שגדלתי על סופר מריו ושיחקתי בזה
אני אהבתי את סרט מצחיק שנון ונחמד לכל משפחה בעיקר לילדים
נהדר, ראינו אתמול כל המשפחה ביחד והיה מאוד מאוד מצחיק וכייפי. לנו ההורים גם נוסטלגי. מלא הפתעות בסרט.
סרט ממש טוב, הפעם הסרט מתמקד יותר בסיפור של הנסיכה פיץ' ופחות בסיפור של האחים מריו ולואיג'י ממש אהבתי את הסיפור של הנסיכה פיץ' והנסיכה רוזלינה. הסרט גם ממש חמוד ויש מלא רגעים משעשעים, והכי חשוב אל תפספסו את הקטע שאחרי כל הכתוביות סיום כי זה ממש משמעותי!