7.5/10
מושלם! חובה לראות קודם את הסרט הראשון Harry Potter and the Philosophers Stone. הסרט השני היה אחד הטובים בסידרה והחזיר אותנו אחורה לילדות 20 שנה כשיצא ב-2002. יתרה על כך בזכותו עשינו מרתון סרטי הארי פוטר וחזרנו לעולם הקסום של פוטר וחבריו, תרתי משמע. הנאה מכל רגע!
מושלם כמו כל האחרים בסדרה
כיף לחזור אל הזיכרונות של סרטי הארי פוטר האהובים והמוכרים. למעריצי הסדרה וגם למי שלא מכיר, מומלץ לשוב ולחזור לראות את הסרטים בגרסה הגרפית המעודכנת בקולנוע באולם ה4DX שעובד טוב עם הקסמים והאטמוספירה בסרט. מחכה לשלישי, תהנו !
סרט נחמד ודי טוב !!! השחקנים מעולים, הצילום נהדר, הפס-קול מצוין, רוב האפקטים מהפנטים אפילו בימינו והאקשן המד"בי כיפי אבל כמחצית מהדיאלוגים משעממים והתסריט והעלילה די צפויים ו-"נמרחים מדי. בקיצור, מי שאהב את הסרט הראשון, יאהב גם את הסרט הזה. אפשר לראות !!!
סרט נחמד, ושם תתחילו לאהוב (אפילו יותר) את הרמיוני.
סרט שיוצאים ממנו עם הרגשה קסומה. אכזבה קצת בגלל מסיבת יום המוות של ניק בלי ראש אבל פסדר. סרט טוב, מותח, מפתיע, ואפילו מעט מפחיד. מומלץ.
אחד הסרטים הנחמדים בסדרה של הארי פוטר.
הסרט מעולה כמו קודמו. הוא אינו משתווה לאיכויות של היום אך לזמנו, הוא סרט מעולה. האפקטים מרשימים והסיפור מעניין מאוד. אני ממליץ לראותו ולהמשיך ולצפות בשאר הסדרה.
הסרט יפה ומושקה אבל רוב הסרט משעמם הקטעים הטובים הם:המכונית המעופפת העכבישים הגדולים והסוף הקרב מול וולדמורט והנחש הענקי
ושוב... כסרט הוא סרט טוב! אבל הנאמנות לספר מעצבנת כאן! אין מספיק נאמנות! במיוחד שלא שמו את מסיבת יום המוות בסרט הזה זה הוציא אותי מהכלים! סרט יותר טוב מה-1 ובהחלט שווה צפייה! ושוב רופרט גרינט ואמה ווטסון 2 צעירים מתוקים מוכשרים! בקיצור תראו! אבל שוב! לא לפני שקראתם את הספר ולא לפני שראיתם את קודמו
סרט פשוט מעולה!!!!!!!! כל שניה בו מרתקת אותך למסך!!!! ובסוף תצטער שההרפקתה נגמרה.. סרט ממש מומלץ... וגם הספרים מומלצים...למי שרוצה
שווה ללכת!!!!! זה פשוט סרט מדהים, מלא אפקטים ודברים כאלה!!!!!! אני מתה על הסרטים ועל הספרים של הארי פוטר! הם מדהימים! ממש ממש שווה ללכת לראות את הסרט! הוא נהדר! הוא פיצוץ! מה עוד לספר לכם?! זה סרט מדהים! פשוט מדהים! אני חושבת שזה אחד מהסרטים הכי טובים שראיתי! את לא ראיתם, אתם פראיירים!!!!!!!!!!!!!!!!
אני ראיתי את הסרט הזה לא מזמן. ואני אומר עליו: שהוא די מפחיד, עם הרבה אפקטים.
סרט די מאכב... (שונה לא קצת מהספר)
לא כדי לראות זה שלוש שעות וחלק מיזה היה מגעיל בשבילי
מדהים! אחד הסרטים הטובים ביותר שנראו בהיסטורית הקולנוע - אם לא הטוב ביותר. הארי עשה את זה שנית במחווה גדולה לספרו השני והבלתי נשכח - חדר הסודות. הסרט משאיר את הצופה במתח מההתחלה ונותן לו הרגשה של חלק מהסרט. הסרט איכותי והרבה יותר מושקע מקודמו, שגם היה להצלחה מסחררת. הארי פוטר זאת תופעת האהדה כנראה הגדולה ביותר שנראתה. אני ממליץ עליו בחום ולהתרחק כמה שיותר משר הטבעות.
אני חייב לציין שעד שראיתי את הסרט חשבתי שיש לי נטיות התאבדותיות, אך הסרט הזה גרם לי להבין איך להתמודד עם כאב של להיות ילד ממושקף עם ינשוף כחיית מחמד.
הסרט יפה גם לקוראי הספר. טיפה מאכזב אבל שווה לראות. חכו לסרטים הבאים הם יהיו מלאי דם ומטח!
סרט מצויין ומרתק - גם למבוגרים!!
לדעתי הסרט הוא מדהים, מי שנהנה מהראשון יהנה עוד יותר מהסרט הזה (השני). אני מעריץ מושבע של הארי פוטר, ולדעתי הסרט הזה הוא הסרט הכי טוב של השנה!!!!!!!!!!!!!!!!!