6.3/10
סרט "פיצוץ" תרתי משמע. אקשן וקצת קומדיה. שוורצנגר נראה מבוגר אבל עדיין יודע לעשות סרטים מהסוג הזה. סצינת הבריחה בסרט היא אחת המבריקות ביותר בקולנוע. נהניתי מאוד.
אחלה יומית של שוורצנגר שלמרות גילו המופלג מספק את הסחורה. סרט שבנוי ממיטב הקלישאות של סרט פעולה והוא מנהנה ומבדר.7 בסולם satham.
סרט אקשן קומי כייפי, נהניתי. ארנולד שוורצנגר מוכיח שכוחו עדיין במותנייו. מרדף מכוניות מפתיע.
הסרט עצמו נחמד, האקשן סביר, אבל חבל על השחקן.. זה כבר לא זה...
סרט אקשן טוב עם הרבה מרדפים ויריות שורצנגר מספק את הסחורה למרות שמה שבולט בסרט שהוא נטש כמעט לגמרי את המאבקים הפיזים לטובת אקדחים ורובים (כנראה כבר לא בכושר)לסיכום ההנאה מובטחת
סרט נחמד ולא יותר למי שלא מפריעה העובדה ש"שוורצי" המזדקן כבר בקושי רואה שלא לדבר על להתרומם מהרצפה...אבל מגיע קצת קרדיט לזכר הימים היפים שלו ולאור העובדה שניכר שהיתה איזו השקעה בתפאורה וכו'. 6 בסולם "צא לפנסיה".
אקשן ללא הפסקה, שווה צפייה! למרות שהיה חסר לי קצת כיסוחים נוסח שוורצנגר הישן אבל אחלה של סרט.
נו כבר, כמה אפשר לחזור על אותה הנוסחא של סרטי האקשן... לעוס,חוזר על עצמו, משעמם. לא לראות.
The Last Stand שוטר לשעבר משתדל לחיות חיים שקטים כשריף בעיירה קטנה,חייו משתנים כאשר סוחר סמים בורח מהכלא ומתכוון לעבור דרך העיירה שלו בדרך למקסיקו...הסרט הראשון של ארנולד שוורצנגר לאחר שהיה מושל קליפורניה ובהחלט נחמד מאוד לראות אותו בחזרה,האקשן בהחלט סביר,מי שאוהב אקשן אז הסרט חביב,אך העלילה בינונית מאוד.
הלכנו שתי חברות לקולנוע ונהנינו מאוד! סרט פעולה מעניין ולא טרחני, אקשן משולב עם הומור רב, היו כמה סצנות שגרמו לכולם להתגלגל מצחוק, אורך הסרט מתאים בדיוק ושוורצנגר שומר על הקסם שלו. ממליצה מאוד !
להבדיל מהבלתי נשכחים 1+2, שהיו לדעתי סרטים גרועים וסבל לצפייה בשל מינימום תסריט ומכסימום טראש בומים ומכות, דווקא סרט זה מפתיע לטובה, נכון שוורצנגר כבר קשיש, אך מספק את הסחורה בסרט בתמיכה של הקאסט המוצלח, ההפוגות הקומיות, וקטעי אקשן מצוינים שמצולמים מצוין. הסרט הוא כמעין וורסייה של מהיר ועצבני מהפרקים המאוחרים בהם משולבת עלילה מרכזית ויש פחות דגש על המירוצים. התוצאה: סרט אקשן מוצלח ומהנה לצפייה, מזכיר לי בסגנונו את ההפקות של לוק בסון (כמו נניח נעולים) שבהן העלילה פחות חשובה, אך התוצאה לא מביכה אם לא מצפים לסרט אוסקרים... באתי נהניתי השתעשעתי מג'וני נוקסוויל כהפוגה הקומית (יחד עם לואיס גוזמן) ואח"כ המשכתי לסרט הבא...
אחלה יומית עם שוורצנגר כהילכתו . חובה לכל גימלאי ...
הסרט מומלץ ביותר לצפייה. סרט מתח פעולה מצוין. השחקנים טובים וארנולד משחק כמו שרק הוא יודע. יש קטעים קומיים. הציון שלי הוא 10 ואפילו יותר.
בסדר, עובר לא יותר מזה. שוורצנגר כבר זקן מכדי להחזיק סרט פעולה, כל השאר בסדר, שום דבר מדהים לכאן או לכאן... סביר לעומת הסרט של הזקן השני (כדור בראש של סטלונה) אבל זה הדבר היחיד הטוב שאפשר להגיד על סרט זה