7.4/10
סרט חכם וממוקד. המשחק מעולה, הצילום מצויין, הפס-קול נפלא ומוסיף המון (!) לאווירה, סצנות האקשן סוחפות ומתוחכמות, העריכה נהדרת והדיאלוגים די מרשימים ועשויים היטב אך התסריט והעלילה לעיתים נמרחים מידי, לפעמים מנסים מידי להרשים ולהלהיב ויכלו להיות קצת יותר טובים. בקיצור, מומלץ.
סרט פשוט מעולה, אהבתי אותו מאוד ואני מצפה לבא בתור טום קרוז עדיין במיטבו
סרט אקשן אקשן אקשן. לפעמים מרגיש קצת מרוח, אבל סה"כ מאוד מהנה אם כי היה אפשר לקצר אותו. טום קרוז חוזר והיטב, הסרט עובד וגם אם הוא לא הגיוני בסופו, אז יאללה הוא עדיין נחמד.
אי אפשר להסביר איך בכל פעם, ההפקה הזו היא משימה בלתי אפשרית בעצמה. המתח, האפקטים, הסאונד, המשחק והשחקנים, הצילומים והעריכה - עוד סרט מעולה מבית היוצר של משימה בלתי אפשרית. לא לפספס...
בסגנון של האחרים לא מלהיב במיוחד אבל נחמד
סרט אקשן חביב ... לא מתקרב לסרטים הראשונים בסדרה. אבל נחמד להעביר את הזמן לא התלהבתי...
ראיתי את הסרט ב31/8 בקולנוע , הסרט הוא קולח , משעשע ומלא באקשן איכותי ומהנה
סרט אקשן טוב , מלא דם יזע וצרורות של יריות. משחק טוב ועלילה סוחפת. שווה
אחד הסרטים הבודדים שהלכתי לראות בלי לקרא עליו כלום כי באמת הפרומו הספיק . סרט פעולה לעילה ועילה . לא רצינו שהסרט ייגמר . שווה שווה שווה !!!
סרט קיץ ברמה גבוהה. עשוי היטב, אקשן קיצוני, שחקנית יפהפייה (רבקה פרגוסון) בנוסף לקאסט של הסדרה ובראשו טום קרוז שממשיך לנצח את השעון (בינתיים) ולתת הופעת אקשן טובה. עלילה טובה אך מלאה בדברים לא סבירים או הגיוניים. לא משעמם לרגע, אבל בסופו של דבר גם לא ממש מיוחד ולא כ"כ זכיר.
סרט מצויין אומנם לא מכו שמצפים מסרט בסדרה אך סרט מצויין יחסית לשאר הסרטים המוצגים כעת בבתי הקולנוע
הסרט לא מחדש שום דבר, הוא זהה לסרטים שקדמו לו והאפקטים לא יגרמו לכם להגיד וואו. ממליצה לראות את הסרט הזה בבית, וללא ציפיות גבוהות, נטו לבידור.
לא הגיוני מההתחלה אבל סרט קיץ עשוי טוב מתח טוב וזה העיקר בהוליווד
יחסית לטרילוגיה, די מאכזב יותר מידי עלילה שלא עולה לשום דבר הדבר היחיד שאזכור מהסרט זה את מרוץ האופנועים שהיה פשוט מדהים !
משימה מהנה למדי .
לאוהבי הג''אנר סרט חובה. המון צחוקים ואקשן ועלילה מתוחכמת. כחובב של הסרטים, התאכזבתי מהסרט הקודם, הוא היה קצת מנופח. הפעם הם חזרו לדברים הטובים עלילה טובה אקשן מעולה וסרט טוב. מומלץ מאד (רק למי שבקטע קשה לי להמליץ למי שלא בעיניין)
אחלה סרט ! הרבה אקשן, הומור ... קלאסי. התסריט כמובן לא מושלם אבל זה בטל בשישים.
עמוק מדי,אווירה של הסרטים הישנים של טום קרוז,מלא בפרטים..פשוט רצון לקום אחרי כמה זמן ולצאת מהסרט. לא מומלץ בכלל
סרט קליל, מהנה, קולח, טוויסטים כמו שצריך. סרט ששוכחים לאחר 30 דקות. כיף של סרט, לא מגרה מחשבה ולא מתיימר לעשות כן.
אני בד"כ לא טיפוס של סרטי אקשן , ולכן כשקראו לי להצטרף לצפייה בסרט בלב המפרץ לא התלהבתי . אבל הסרט היה באמת איכותי ברמה מטורפת ! האפקטים מדהימים , השחקים מעולים ופשוט לא הרגשתי שהזמן עבר... אמנם ראו שטום קרוז הזדקן אבל הוא עדיין חתיך חח בקיצור מומלץ מומלץ מומלץ !