5.7/10
עוד אחד מסדרת הסרטים המצליחה. חביב, לא יותר, מעביר שעה וחצי בכיף.
הסרט הכי טוב של עידן הקרח מצחיק משעשע מכניס דמויות מפעם זהירות זה סרט כל כך מצחיק שאי אפשר לא לצאת בלי צחוק ענק אני צחקתי לפחות איזה שתי דקות
מצחיק בתרוף
אולי לא היתה לי סבלנות באותו זמן אבל הסרט פשוט שיעמם אותי.. הוא עשוי טוב אבל משעמם אולי זה הגיל שלי...או שזה סתם גרוע.
הסרט האחרון בסדרה אולי גם המיותר ביותר בה. אפילו הסנאי הכוכב לא ממש נוצץ ... אפשר להעביר הלאה.
סרט לא טוב !!! האנימציה מרשימה, הפס-קול די מוסיף לאווירה והדיבוב המקורי סביר אבל רוב הבדיחות מאולצות, הדיאלוגים לא מעניינים, הדמויות משעממות ושטחיות (חוץ מבאק, היחיד שמעניין ומוסיף עניין לסרט) והתסריט והעלילה צפויים מאוד ולא מקוריים בכלל. בקיצור, אל תראו !!! מקווה מאוד שזה הסרט האחרון של "עידן הקרח" !!!
סרט נחמד . לא הרבה יותר מזה, מהנה לילדים, העלילה מופרכת לחלוטין. נושא האגוז קצת מיצה את עצמו אחרי 4 סרטים אבל ילדים שלא ראו מעולם את הקודמים מאד יהנו.
סרט חמוד לא יותר מזה
סרט טוב, אבל קצת מפחיד, ושאר הסרט הוא טוב אבל בכל זאת לא ממליץ לילדים קטנים.
מקסים לילדים - לגדולים פחות- יותר התחברתי לגרסאות הראשונות - עושה רושם שסחטו את הלימון הזה קצת יותר מידי והגיע הזמן למצוא נוסחה חדשה
סרט שראיתי אותו ב4dx בגלל זה הצלחתי לשרוד עד סופו למרות מחירו היקר (62 שקל) סרט שמורכב ברובו מפציז'' הבת של מני ואלי שרוצה להתחתן ולעזוב את הבית וזה תופס נפח נכבד מהסרט והחצי השני מורכב מבדיחות על האסטרואיד שעומד לפגוע בכדור הארץ אין טעם ללכת לקולנוע ה3d לא מוסיף לסרט הסוף כצפוי הוא החלק הכי טוב בכל הסרט אבל הסרט מייגע ונמרח כמו מסטיק סרטים 1-3 היו טובים ב4 הם התחילו לאבד את זה ופה הם איבדו לגמרה את הקסם של הסרטים הקודמים חבל מאכזב
סרט המשך מוצלח מאוד, לפי דעתי מוצלח כמו הסרט הראשון.. סך הכל נהדר, ויש קטעים מצחיקים.. מעולה לילדים