6.6/10
סרט לא טוב בכלל. האפקטים, האקשן והפעלולים משובחים אבל העלילה ממש גרועה. מומלץ למי שמתלהב מאקשן ופעלולים.
סרט מאכזב ומבולגן. המשחק ברובו לא רע, הצילום מעולה, הפס-קול די מוסיף לאווירה, סצנות האקשן (שמגיעות בעיקר בשליש האחרון) סוחפות ומהנות מאוד, מרבית האפקטים נחמדים ודי טובים והעריכה מעולה אך הדיאלוגים ילדותיים להחריד ולעיתים אפילו מביכים והתסריט והעלילה טיפשיים, חסרי פואנטה, גנריים, לא מעניינים במיוחד, שטוחים, שטחיים, נדושים, מזלזלים בצופים ופשוט גרועים ואפילו לעיתים נוראיים. בקיצור, עדיף לוותר לגמרי (מגיע לו אפילו 4.5).
סרט טוב, קטעים מצחיקים, עושה טעם של עוד. חבל שהקרב האחרון היה כל כך קצר. היו צריכים להוסיף יותר אקשן לדעתי.
סרט אקשן נחמד על מדען שמנסה לחבר בין בני אנוש וחייזרים. התוצאה - רעה כמובן. דינאמי וקצבי
אוי זה סרט נהדר. מצחיק ומהיר ומלא אקשן. שחקנים נהדרים, צילום נהדר. אהבתי מאוד.
סרט אקשן משולב קומדיה, שומר על אנדרנלין גבוה במהלך כל הסרט. צפיתי בקולנוע עם בת זוגי. אני אישית לא חובב סרטי MARVEL אבל הסרט היה עשוי טוב ומהנה.
סרט טוב. אני בדרך כלל לא אוהב סרטים של מארוול אבל הפעם שיחקו אותה. הסרט משלב אקשן וקומדיה בצורה כלכ כך טובה.
ונום הוא סרט העומד בפני עצמו . אין התייחסות לספיידרמן בכלל אלא התמקדמות בדמות ונום עצמה , איך היא נולדה ואיך היא מפתחת חיים משל עצמה ובכך ונום " הרשע " הוא בעצם "הטוב ". בסך הכל סרט כיפי המשלב הרבה הומר. משחר מצויין של השחק הראשי . בהחלט שווה צפייה!
סרט חזק ביותר מומלץ מאוד לחובבי הקומיקס והסרטים של Marvel
סרט נפלא .מדע בדיוני באיכותו.
ראיתי את הסרט שלא בתלת מימד כי לא היה. ההתחלה היתה קצת פושרת, קצת משעמם, בשלב מסוים, כאשר היתה סימביוזה אז התחיל להיות יותר מעניין בעיקר בזכות בקשר בין הטפיל למארח (לא רוצה להרחיב כדי לא לעשות ספוילר)- סהכ לא מהסרטים המוצלחים של מארבל, אבל בהחלט מבטיח, צריך להעמיק קצת את הדמויות, להכניס רגשות אמיתיים קצת, לא רק אהבה ושנאה, כדי ממש לעניין.
סרט שמצטרף לפנתיאון דמויות האנטי-גיבורים לדוגמת דדפול ויחידת המתאבדים כשוונום מצליח לספק את הסחורה ולשמור על קו עלילה אנטי יומרני, לא מחניף, הומור קליל, אקשן שמשתלב היטב עם עבודת CGI וגרפיקה מצוינת ומצליח להחזיק את הצופה עם שלושה שחקנים שעושים את עבודתם נאמנה וזאת בזכות ליהוק חכם וכימיה שעובדת על המסך. כפי שוונום משתלט על הארדי בקלות, גם לצופה צפויה חוויה דומה.
מדע בדיוני בתוספת של מעט הומור, מדען לא ישר במיוחד מנסה ליצור עבור העתיד, לא בוחל באמצעים שחלקם אינם כשרים. הניסוי משתבש ואדי מקבל כוחות על, כמו רוב הסרטים הטוב נלחם נגד הרע. צילומים יפים, משחק טוב של טום הארדי. לאוהבי הז''אנר.
סרט מעולה! טום הארדי שחקן מעולה! אין דברים כאלה... סרט מותח ומרתק, מומלץ מאוד
כיפי ורענן. חיכיתי כל הקיץ לסרט כיפי כזה. הופתעתי מהביקורות הרעות שחטף. אחלה של סרט. מומלץ לראות בתלת מימד על מסך קולנוע ענק.
אני חושב שבועת הסופר-הירוז צריכה להתפוצץ וכמה שיותר מהר. זה פשוט לא אפשרי שבכל פעם שיצא שובר קופות חדש או סרט עטור תקציב שאמור להמם את כולנו, הוא יהיה שייך לנישה של גיבורי-העל. VENOM זה קומיקס גרפי ואלים, למה לעזאזל עשו אותו PG-13? אה, כן - כדי שלא תהיה הגבלת גיל ותאגידי הענק של דיסני יוכלו להרוויח הון תועפות. אין שום דבר מעניין או מרתק בסרט הזה. עלילה לא אחידה, ארוך מדי ומשעמם. האפקטים כבר מזמן איבדו את הקסם שלהם, הצילום-מכל-זווית-אפשרית יוצר בעייתיות שקיימת ברוב הסרטים של הז''אנר הזה - זה נראה פלסטיק ולא אמין. חברים, אם אתם לא סוגדי-מרוול שיושבים על הרשת ומקשקשים לכולם שמרוול זאת פסגת הקולנוע, אני ממליץ בחום רב לוותר על הסרט הזה! רובוטריקים 4 של מייקל ביי יותר מעניין ממנו.
סרט כיפי וסתמי בו זמנית אך מומלץ מאוד לחובבי מרוול וספיידרמן. הסרט שעתיים ואכן מתחלק לשני חלקים כשהחלק הראשון מציג את הסיפור ובונה אותו והחלק השני היותר טוב, כבר מוסיף פעולה ומעצים את המתח ואת הדמות הכל כך מפתיעה ''''ונום''''. ממליץ מאוד לצפייה (כן, גם בIMAX)לא רק בגלל שיהיה סרט המשך, אלא גם כי הסרט עצמו ברמה די טובה, לא מרחו את הסרט ובנוסף השחקן הראשי הארדי נתן הצגה טובה, יותר כמו כבידור מאשר כמשחק (נו טוב, סרט של מרוול אחריי הכול) וגם אהבתי את הקטעים המשעשעים איתו, בקיצור שווה צפייה ! **כן ציפיתי ליותר אקשן עם ונום אבל כנראה ישאירו את זה לסרטים הבאים בסדרה. ((( נצפה בIMAX, מומלץ להישאר לאחר הכתוביות סיום))).
חביב , נחמד ועשוי טובמומלץ מגיל 9
קשה קשה להבין מה קורה פה... מצד אחד תסריט גרוע ובלאגן שלם... מצד אחר טום הארדי והקונפליקט עם ונום ממש טובים. לפי מה שנראה שסרט ההמשך יהיה טוב יותר, בתקווה לבמאי ותסריט טובים יותר. אבל הסרט כן מהנה וחביב.
ציפיתי בסרט היום עם חברה שלי בקולנוע ונהנינו מכל רגע. יש בסרט הכל - אקשן,מדע בדיוני והרבה הומור! סרט מצחיק,כל הקהל בקולנוע צחק. האפקטים היו מעולים וטום הארדי שיחק מצוין. מומלץ!