5.7/10
מהיר ועצבני רשמי סרט מדע בדיוני בלי הגיון אבל אחד הסרטים הטובים שלהם המון אקשן קומדיה רגעים מותחים סרט באמת ללא רגע משעמם ממליץ!
אם תוציאו את ההיגיון וחוקי הפיזיקה אפשר להנות . ג''ייסון מימונה מעולה לכל השאר נגמר הסוס
קראתי את התקציר ופעם ראשונה הבנתי את כל הסרט
סרט פנטזיה, עתיר פעלולים. לדעתי כבר מיצה את עצמו. כן אהבתי את הכבוד לפול ווקר.
מאוס, אפשר לראות בבית. אין שום דבר שלא ראינו בסרטים הקודמים, עוד מאותו דבר וגם נחתך באמצע כי למעשה הסרט הזה בסופו הוא רק החלק הראשון מתוך שני סרטים והעלילה תמשיך בפרק הבא.
סרט צפוי שלדעתי מיצה את עצמו אם סצנות מוגזמות שלא מתקרב לאיכויות של 3 הראשונים בסדרה. סרט להעביר את הזמן שאין משהו אחר לעשות
הסרט מהיר ועצבני הוא סרט מלא בפעלולים מיוחדים ומסוכנים הרבה ואקשן, הסרט מותח ומרתק וקצת מצחיק, כייף לראות כזה סרט והוא מומלץ לחובבי סרטי האקשן.
למרות שזה היה הסרט העשירי בסדרת מהיר ועצבני, היו כמה דברים שלא הבנתי, כמו למה זה היה נחוץ מלחתחילה אבל למרות זאת, זה היה פרוע מידי, עם כל הפעלולים שהראו בסרט לדוגמה, הכי פרוע זה שדום כיוון פצצה שהנבל שלח לכיוון הוותיקן מומלץ לבעלי לב חזק; ולמי שראה את תשעת הסרטים הקודמים
יסלחו לי כל אלה שלא אהבו את הסרט. זה הסרט שהכי נהניתי ממנו בסדרה. סרט מפוצץ באקשן. אומנם חלק מהפעלולים לא יכולים להתקיים במציאות אבל זה כל הכיף. ג''ייסון מומואה משחק את הרע בצורה מושלמת. לא ידעתי שהוא שחקן כל כך טוב. מי שעדיין אוהב את ההמשכים של הסדרה, יהנה מהסרט הזה.
תגידו אתם שפויים? מי אתם האנשים שנותנים לסרט הזה ציון סביר?! כמה עוד אפשר לעשות מאיתנו מטומטמים! סרט פשוט זוועת עולם, אף אחד לא מת, כולם חזרו לחיים, אויבים נהפכים לבעלי ברית, אקשן הזוי, שחקנים גרועים, בימוי עייף, אפילו הסרטים של סטיבן סיגל הכי גרועים, יצירת מופת ליד הסרט הזה. כמה מטומטמים אפשר להיות? והשאלה הכי מעניינת שמסקרנת אותי! איך החרא הזבל הזה עושה כסף? טוב רק אנשים בלי הבנה בסיסית בקולוע הולכים לזבלה הזה, או ילדים. סרט פח אשפה! טלנובלה זו יצירת מופת לעומת הזבל הזה. ציון 0
ראיתי אתמול בקולנוע, ציפיתי שיהיה באמת סרט 10 כמו כל הסרטים האחרונים שלהם, היה מאכזב מאוד, פעלולים מוגזמים, כמעט ואין מרוצים מכוניות, עלילה מפגרת אין מילה אחרת. פשוט מאכזב ולא שווה את הכסף. הרבה באולם התחילו להתעסק עם בטלפון, היה ארוך ומשעמם.
סרט פשוט מעולה, וכמו השם שלו - אכן סרט מהיר ועצבני!! משחק ענק של ג''ייסון מאמואה. מחכה לחלק השני בציפייה רבה.
הייתי והתאכזבתי. הסרט הכי גרוע שלהם! תקציב של 340 מליון דולר. אבל משפטי טימטום. קיטץ'' מוגזם. עלילה ילדותית. משחק ובימוי תינוקיים. אמינות בקרשים ועוד חתכו את הסרט הכל כל כך ארוך הזה באמצע, לסרט המשך. אכזבה קשה.
סרט חזק הרבה פעלולים מכוניות לוא משעמם רגע
במילה אחת.. אקשן. סרט נפלא פשוט אין מה להגיד חוץ מלשבח את המפיקים והשחקנים על העבודה המופלאה. סרט אחד לעשור, הסרטים של מהיר ועצבני ממשיכים להיות יצירה משובכת. קטעי ההומור קצת הפכו את הסרט לפחות רציני אבל לי זה לא הפריע. מחכה לסרט הבא, צפייה מהנה !
סרט מדהים ומגניב חלק 1 של הסרט ישנם הרבה שחקנים טובים ואתה מגלה הרבה דברים מחכה בקוצר רוח לחלק ה2(מהיר ועצבני 11)
סרט פשוט מעולה!!!!!! הפקה מטורפת.אחד הסרטים הטובים בסדרה. אלון
סרט מעולה. לאחר ש2הסרטים האחרונים בסדרה היו ממש גרועים בא הסרט הזה ומציל את הסדרה. עלילה טובה,פעלולים עוצרי נשימה וארסנל של כוכבים הופכים את הסרט למעולה. גיסון ממואה משחק את הנבל בצורה יוצאת דופן. לסיכום להיט מעולה שפותח את הקייץ.
קיבלתי מה שרציתי אקשן ללא הפסקה, סרט קליל, מהנה מאוד, ג''ייסון מומאה אדיר ממש, ללא ספק אחד הסרטים הטובים בסדרה. כיף גדול. הלכנו 5 חברים לבכורה כולם ממש אהבו.