חדשות קולנוע וסרטים

Seret לסופ"ש: המלצות סוף השבוע של יאיר הוכנר

מדור Seret לסופ"ש
Seret לסופש: המלצות סוף השבוע של יאיר הוכנר
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
יאיר הוכנר, עורך מדור ביקורות הקולנוע ומבקר הקולנוע הראשי של האתר מזה 20 שנה, ממליץ על הסרטים שכדאי לראות באולמות הקולנוע וגם בטלוויזיה בבית, והפעם: המועמד לאוסקר לסרט הטוב "טאר המנצחת" בכיכובה של קייט בלאנשט, המועמד לסרט הבינלאומי באוסקר "אי.אה", הסרט הצרפתי הסוחף "רודיאו" על עולם האופנוענים, סרט האימה הנורווגי "הזאב הוויקינגי" שעלה בנטפליקס והסדרה הקומית החדשה של דיסני+ "יוצאת מן הכלל"
טאר המנצחת (בתי הקולנוע ברחבי הארץ)

16 שנה עברו מאז סרטו השני של התסריטאי/במאי טוד פילד, אבל למרות ההצלחה הוא שמר על שקט תעשייתי. הוא ניסה להרים מספר פרויקטים, אך אף אחד מהם לא הגיע לידי הפקה. פילד, מי שנחשב בזמנו לאחת ההבטחות הגדולות של הוליווד, פשוט נעלם. הוא הספיק לביים שני סרטי קולנוע משובחים: "בחדר המיטות" סרטו הראשון מ-2001 שהיה מועמד ל 6 פרסי אוסקר, וסרטו השני "ילדים קטנים" משנת 2006 שהיה מועמד ל 3 פרסי אוסקר. עכשיו הוא חוזר עם אחד הסרטים המשובחים, המסעירים והסנסציוניים של השנה החולפת, "טאר המנצחת". כל מי שאוהב קולנוע משובח ומעריץ את קייט בלאנשט חייב לעצמו את הסרט הזה.

מיועד: לכל מי שאוהב קולנוע מאתגר שלא עושה הנחות לקהל שלו. 5 כוכבים



רודיאו (סינמטק תל אביב)

סרט הביכורים של לולה קיבורון זכה ובצדק בפרס חבר השופטים במסגרת מבט מסוים בפסטיבל קאן 2022. מדובר באחת היצירות הקולנועיות הסוחפות של השנה החולפת. ג'וליה היא אישה צעירה בשולי החברה, שחיה מפשעים קטנים ובעלת תשוקה בלתי נגמרת לרכיבה על אופנוע. באחד מימי הקיץ החמים תאונה לא מתוכננת תעזור לה לחדור אל תוך קבוצת אופנוענים שחיה על הקצה, שתחושת הסכנה של דהירה מהירה על אופנוע וטריקים אקרובטיים ללא קסדה מספקת להם תחושת חיים.

הקבוצה עובדת בשביל מאפיונר היושב בכלא ומחלק להם הוראות מרחוק. ג'וליה רוכשת את אמונו בזכות המיומנות העבריינית שלה, אבל אז היא פוגשת את בת זוגו ובנה הקטן. ז'ולי לדרו, שעבורה זה היה תפקיד ראשון בקולנוע, מהפנטת ובעלת נוכחות של כוכבת. בסרט הראשון שלה, לולה קיבורון, מפגינה יכולת מרשימה ומספקת סרט עוצר נשימה.

מיועד: לכל מי שאוהב קולנוע צרפתי עכשווי, סרטי פשע וכנופיות. 4 כוכבים

אי-אה (בתי הקולנוע ברחבי הארץ)

מי היה מאמין שסרט שגיבורו חמור יהיה מועמד לפרס האוסקר לסרט הבינלאומי הטוב ביותר, אבל סרטו של הבמאי הפולני הוותיק, יז'י סקולימובסקי הוא סרט סוחף, צעיר ברוחו וסגנונו וכמובן עשוי ביד בוטחת. מדובר באחד הסרטים החזקים והמטלטלים של השנה החולפת, שמתאר את מסעו של חמור ברחבי פולין דרך עיניו התמימות וכיצד הוא נחשף לרוע האנושי. אפילו איזבל הופר האגדית צצה לה בתפקיד ביזארי במיוחד. סרט קורע לב זה עמוס צבעים, עריכה סוחפת וצילום מרשים. הוא זכה בצדק בפרס חבר השופטים בפסטיבל קאן והוא אחד הסרטים הטובים ביותר של השנה.

מיועד: לחובבי קולנוע יוצא דופן שמאתגר ומעורר שאלות. 5 כוכבים



הזאב הוויקינגי (נטפליקס)

סרט האימה הנורווגי החדש של נטפליקס שביים סטיג סוונדסן הוא מוצר נטול יומרות מתוחכמות. מטרתו היחידה היא לבדר את קהל הצופים הצעיר או חובבי הזוועתונים שאין להם ציפיות רבות מדי, ומה אגיד? אני נהניתי מהמוצר המפוקפק למדי. העלילה מתארת את סיפורה של בלשית משטרה בעיירה נידחת בנורבגיה שבתה, איך לא, ננשכת על ידי זאב ויקינגי. משם הצרות רק הולכות וגדלות. אהבתי שהסרט לא עושה הנחות לגיבוריו הסימפטיים. התוצאה מהנה אך לא מבריקה.

מיועד: לאוהבי סרטי אימה נורדיים. 3 כוכבים

יוצאת מן הכלל (דיסני+)

לפי התרשמות משני הפרקים הראשונים מתוך שמונה, הסדרה הקומית החדשה בדיסני+ היא תענוג אמיתי לכל מי שאוהב סרטים וסדרות על גיבורי על . ג'ן היא בחורה בת 25 שחיה בעולם שבו לכל אדם מעל גיל 18 יש כוחות על. התוצאה היא אסופה של סיטואציות קומיות מביכות המעמידות את גיבורת הסדרה בשלל מבחנים רומנטיים, משפחתיים, חברתיים ועם סביבתה. צפו להומור מושחז, מלוכלך, בוגר שלא ממש מתאים לילדים, אבל ההורים שלהם עומדים ללקק את האצבעות.

מיועד: לכל מי שאוהב סיטקומים, גיבורי על וגיבורות שנקלעות למצבים מביכים. 4 כוכבים

יאיר הוכנר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית קייט בלאנשט
 
חיפוש בארכיון 2004
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט