חדשות קולנוע וסרטים

וונדר וומן לא שם: התכניות של די.סי לעשור הקרוב

מאת:
וונדר וומן לא שם: התכניות של די.סי לעשור הקרוב
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מנכ"ל אולפני די.סי ג'יימס גאן חשף את התכניות של אולפן הקומיקס לעשור הקרוב שכוללות סרט על נעוריו של סופרמן, סרט על באטמן ורובין, סרט על סופרגירל ושלל סדרות. מי שלא נמצאת בתכניות היא גל גדות, שהסרט השלישי בעלילותיה של וונדר וומן לא הוצג בסרטון • אלו הסרטים והסדרות שכן תוכלו לראות בשנים הקרובות
ג'יימס גאן חשף אמש (שלישי) בסרטון טוויטר את התכנית המסודרת לעשור הקרוב של אולפני די.סי, שתהווה את הפאזה הראשונה ביקום המחודש שלהם בהנהגתו. התכניות כוללות גרסאות חדשות לדמויות המוכרות של סופרמן ובאטמן, לצד דמויות קומיקס פחות מוכרות שטרם הופיעו על המסך הגדול.

כבר עברו מספר חודשים מספר שהוכרז על מינויים של ג'יימס גאן ופיטר זפרן כמובילים הראשיים של המולטימדיה של חברת הקומיקס הענקית "די.סי", שתכלול בין היתר את הסרטים, סדרות הטלוויזיה וכעת גם את משחקי המחשב שיוצאים תחת שם הסדרה. מאז הוכרזו על פיטוריהם של שחקנים מובילים ביקום הקולנועי של די.סי, על יציאה של סרטים מתוכננים ועל האפשרות הקיימת לחידוש של הזיכיון.

כעת, לאחר המתנה ארוכה, פרסם ג'יימס גאן ברשתות החברתיות סרטון חשיפה של הפרויקטים החדשים שהוא מתכנן לעשור הקרוב בדי.סי, שכולל את כל סוגי המדיה שהחברה יכולה להוציא כאשר המטרה העיקרית היא לשמור על אחידות בין כל התכנים שיוצאים – מהשחקנים המגלמים את הדמויות ועד קו העלילה, שייקח חלק גם במשחקי המחשב שייצאו.



לאחרונה הביע גאן את רצונו להשתמש בכוכבי הסרטים של "שומרי הגלקסיה" ביקום של מארוול, אותם הוא כתב וביים, ולשלב אותם ביקום החדש שהוא בונה לדי.סי כדמויות המרכזיות והמובילות שלו – מה שרמז על כוונתו לחדש את היקום וכעת אושר באופן רשמי בסרטון הטוויטר שהעלה. "אלים ומפלצות" השם של הסאגה הראשונה שתיקח חלק ביקום.

ברשימת התכנים הקרובה שעתידה לצאת הוא מציין שכל פרויקט יהיה "יהיה בעל אופי שונה, שיתאים ויתחבר ביחד לכדי סיפור אחד גדול". חשוב לציין שהסרטים שבשלבי הפקה מתקדמים של די.סי, כמו סרט הסולו של "הפלאש" וההמשך ל"אקווהמן" ייצאו לאקרנים עוד השנה, לצד פרויקטים שכבר אושר שהעבודה עליהם החלה ואינם מתרחשים ביקום של גאן – כדוגמת סרטי ההמשך ל"באטמן" ו"ג'וקר".

מי שלא נמצאת שם כלל היא גל גדות שלנו, הלא היא וונדר וומן, שסרט ההמשך השלישי לעלילות אשת החיל בבימויה של פטי ג'נקינס לא נמצא על הפרק בתכניות האולפן. יחד עם זאת אין משמעות הדבר כי לא נראה יותר כלל את גדות ביקום הקולנועי כמו כגיבורי על נוספים שלא נכללו בתכנית דוגמת שהאזאם או אקוומן כשבאולפן אמרו כי "אין סיבה שהם לא יהיו חלק מהיקום הקולנועי" וגאן הוסיף כי "דיברנו עם גל והיא מוכנה לעשות דברים". עלילה סביב סרטי וונדר וומן כן תמשיך בסדרה "Paradise lost " המתרחשת באי הבדיוני "תמסיקריה", אי מוצאן של שבט הנשים האמזונות ושל גיבורת העל המפורסמת. לסדרה יהיה אופי פוליטי המזכיר את סדרת הבת של משחקי הכס "בית הדרקון". אז מה כן יהיה לנו?

סרטי החברה

Superman legacy - סרט ריבוט נוסף העוסק בסיפורו של סופרמן, שיעקוב אחר שנותיו הראשונות של קלארק קנט בהשתלבות בין בני האדם בכדור הארץ לבין שימוש בכוחותיו והמשך המורשת של קריפטון, כוכב המוצא שלו.

The authotity - סרט המבוסס של קבוצת גיבורי העל של חברת "ווילדסטורם קומיקס" שנרכשה בידי די.סי ומספרת את סיפורם של גיבורי על פורעי חוק שפועלים ללא פיקוח ועושים את "העבודה שאף אחד אחר לא מוכן לעשות", בהתאם למה שנתפס בעיניהם כפתרון הנכון אך לא בהכרח האידאלי והנעים. הרכב הקבוצה שיופיע בסרט טרם נחשף.

Swamp thing - סרט בעל אופי אפל, שיעסוק בסיפור המקור של הדמות "היצור מן הביצה" – אלמנטל ירקרק וגדול החי בביצה שמנסה להגן עליה ולהילחם באיומים אקולוגיים.



The brave and the bold - סרט אודות ברוס ווין כבאטמן ולראשונה מזה מספר שנים גם שולייתו המפורסמת "רובין", שמאז "עלייתו של האביר האפל" משנת 2012 לא נצפתה על המסך בלייב אקשן.

Supergirl :woman of tomorrow - סרט הרפתקאות שעוקב אחרי דמותה של סופרגירל, שעד כה זכתה להופיע רק בסדרות הטלוויזיה של די.סי ובסרט כושל משנת 1984.

סדרות החברה

Creature commandos - בדומה לשני סרטי "יחידת המתאבדים", גם סדרה זו תעסוק בשימוש באסירים מפלצתיים ומוכשרים לטובת יצירת קבוצה שמיועדת לסכל איומים מסוכנים הרבה יותר מהם.

Booster gold - סדרה שתעסוק בדמותו של נוסע בזמן המשתמש בטכנולוגיה עתידית ומפותחת כדי להידמות לגיבור על בעל יכולות מיוחדות כדי לזכות בתהילה והון, ולאחר מכן גם למטרות צדק.



Waller - אמנדה וולר היא סוכנת ממשלתית אנטי גיבורה שכבר הופיעה ביקום הקולנועי של די.סי, האחראית בין היתר ליצירתם של קבוצת יחידת המתאבדים ומניפולציה בין חברי "ליגת הצדק".

The lanterns - סדרת פשע אנתולוגית המבוססת על קבוצת "חיל הפקחים הירוקים" ובין היתר על דמותו של גרין לנטרן, המשתמשים בטבעות כוח אדירות המסוגלות להידמות לכל כלי נשק העולה בדמיונם לטובת שמירה על הסדר.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית גל גדות
 
חיפוש בארכיון 2014
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט