רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

כוכבי הוליווד עם תגובות מעורבות על המלחמה: מי בעד, מי נגד ומי מהאו"ם?

מדור חיים ב Seret
כוכבי הוליווד עם תגובות מעורבות על המלחמה: מי בעד, מי נגד ומי מהאום?
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים בסימן המלחמה: השחקנית מאיסה עבד אלהאדי ("מתים לרגע") נעצרה בשל תמיכתה בחמאס, המכתב של אמנים למען הפסקת אש ושחרור החטופים, הביקורת של ריז אחמד על ישראל וההגנה הגורפת של איימי שומר, לייב שרייבר וגו'ליאנה מרגוליס עלינו, המכתב המזועזע של ארגון התסריטאים הישראלי למקבילו האמריקאי בגין שתיקתו לאחר הטבח וגם: מריל סטריפ ובעלה מזה 45 שנה נפרדים
השחקנית מאיסה עבד אלהאדי נעצרה בשל תמיכתה בחמאס

ביום שני האחרון, במהלך הלילה, המשטרה עצרה לחקירה את השחקנית הערבייה, מאיסה עבד אלהאדי זאת בשל הבעת התמיכה והשמחה שלה על טבח השביעי באוקטובר. בין היתר, השחקנית העלתה תמונה של פריצת הגדר בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, עם הכיתוב "Lets Go Berlin Style", כרפרנס לנפילת חומת ברלין. בנוסף, היא העלתה תמונה של קשישה חטופה, וכתבה בערבית ״זו ההרפתקה של חייה״ עם אימוג'י צוחק.

אתמול (שלישי) הוארך מעצרה עד ליום חמישי, כאשר היא חשודה בהפרת שלום הציבור. "מבחינתנו מדובר בהסתה לטרור ואלימות ותמיכה בארגון חמאס. זו שערורייה שאזרחית ישראלית תומכת בחמאס בזמן מלחמה ומנצלת את ההשפעה שלה כדי לעודד טרור, והכול קורה בלב המדינה. הפוסטים חמורים כשלעצמם, אבל כאן מדובר במשפיענית. נגלה כלפי כל תומך טרור וחמאס אפס סובלנות", אמר רס״מ איתמר סורק ממשטרת מחוז צפון.

אלהאדי מתגוררת בנצרת, בעלת תעודת זהות כחולה אך מזדהה כפלסטינית. היא השתתפה במגוון רחב של הפקות ישראליות, כמו הסדרות "מתים לרגע", "נאפס" ו"שנות ה-80" והסרטים "עניינים אישיים" ו״ארץ פצועה״. מיד לאחר התקרית, השחקן עפר שכטר, שעבד לצידה בסדרה ״מתים לרגע״, תקף אותה בחשבון שלו. הוא העלה צילומי מסך של הפוסטים שלה, וכתב: ״מתבייש בך! תתביישי לך! גרה בנצרת, משחקת בסדרות וסרטים שלנו ואז תוקעת לנו סכין בגב״. חברת הוט, מצידה, הסירה את כל התכנים בכיכובה משירות ה - VOD שלהם והודיעה כי לא תעבוד עם השחקנית יותר וכך גם סוכנות השחקנים שייצגה אותה – פרי כפרי.



כוכבי הוליווד עם תגובות מעורבות על מלחמת ישראל- חמאס

המלחמה בישראל החלה לפני יותר משבועיים, אך הכוכבים בהוליווד עדיין מגיבים על האירועים הקשים. התגובות נעות בין תמיכה מוחלטת בישראל, מילים תקינות-פוליטית וחסרות משמעות, ואף גינוי של הצד הישראלי לצד התעלמות גורפת ממעשי חמאס.

השחקן הבריטי- פקיסטני, ריז אחמד, ששיחק בסרטים ״ונום״ ו״חיית הלילה״, גינה את שני הצדדים, אך מלבד התייחסות קטנה ושולית למעשי חמאס, בחר לתקוף דווקא את ישראל. הוא כתב ברשתות החברתיות: ״מה שקרה בישראל היה מזוויע ונוראי. הפחד והאימה שרבים מרגישים הוא אמיתי לחלוטין. מה שקורה כעת בעזה, ומה שקרה במשך עשרות שנים תחת הכיבוש, הוא גם נוראי ולא מוצדק. אומרים לנו להסיט את מבטנו בזמן שזמנם של תושבי עזה, מעל למחציתם ילדים, הולך ואוזל״. אחמד הוסיף וכתב כי ישראל עושה פשעי מלחמה, ומפגיזה ללא הבחנה חפים מפשע. כוכבים אחרים, כמו דווין ג'ונסון (דה רוק) והאחיות קרדשיאן, בחרו לגנות שני הצדדים, כמו מה שנראה כניסיון לצאת ידי חובה. אפילו אדם סנדלר היהודי כתב בדיפלומטיות: "אני מתפלל עבור השלום והביטחון של ישראלים ופלסטינים בכל מקום". השחקנית שרה פוסטר היהודייה, שבתחילת המלחמה הביעה סולידריות עם ישראל, מיהרה להתנצל ולסייג את דבריה: ״אני שולחת תפילות אינסופיות עבור הילדים הישראלים והפלסטינים, שהם הקורבנות העיקריים של המלחמה. אם הייתי רואה אנשים מריעים ומציגים לראווה אישה מתה בתל אביב, הייתי מדברת גם נגדם. אם הייתי רואה את צה"ל עורף ראשי תינוקות, הייתי יוצאת נגדם. אם אנחנו לא יכולים כחברה לגנות את המעשים האלה, אין לנו תקווה.״

מנגד, יש ייצוג יפה של כוכבים התומכים בנו, ומביאים ניגודיות לאנטישמיות הגואה. השחקניות דברה מסינג ואיימי שומר, יחד עם נועה קירל ונועה תשבי שלנו, צעדו ברחובות ניו יורק עם תמונות החטופים, במטרה לסייע להסברה הישראלית. השחקן לייב שרייבר פרסם את אחת התמונות, של אריאל בן הארבע, בחשבון שלו וכתב: ״יש באוויר זן אלים במיוחד של אנטישמיות בימים אלו".

תנועה גדולה שהתפתחה בימים האחרונים היא ״אמנים למען הפסקת אש״, שכתבה מכתב לנשיא ארה"ב ג׳ו ביידן, עליו חתמו מאות כוכבים בתעשייה כמו גווינת׳ פאלטרו, כריס רוק, בן סטילר ועוד רבים. המכתב דורש את עזרתו בשחרור השבויים שבעזה, ולפעול למען הפסקת אש. במכתב נמסר: "אנו מבקשים ממך כנשיא ארצות הברית, שתקרא להפסקת ההסלמה ולהפסקת אש בעזה ובישראל בטרם יאבדו חיים נוספים. יותר מ-5,000 בני אדם נהרגו בשבוע וחצי האחרונים - מספר שכל בעל מצפון יודע שהוא קטסטרופלי. אנו מאמינים שכל החיים הם קדושים, ללא קשר לאמונה או מוצא אתני, ואנו מגנים הרג של אזרחים פלסטינים וישראלים. אנו קוראים לממשל שלך, ולכל מנהיגי העולם, לכבד את כל החיים בארץ הקודש ולקרוא להפסקת אש ולאפשר אותה ללא דיחוי - למען סיום הפצצת עזה ושחרור בטוח של בני ערובה". לפי דיווחים, אחת ממארגנות המכתב היא השחקנית הישראלית, גל גדות, שקיבלה לא מעט ביקורות מסלבס ישראליים לאחרונה, לאחר שסייגה את תמיכתה בישראל.

במקביל, ארגון התסריטאים הישראלי, שלח מכתב למקבילו האמריקאי, ותקף אותו על שתיקתו הרועמת על הטרור של חמאס: ״אנחנו מזועזעים מהחשש שלכם לנקוט עמדה ברורה לגבי אירועי ה-7 באוקטובר. איגוד תסריטאים לא יכול לאזור אומץ ולגנות ארגון טרור שמחזיק ביותר מ-200 בני ערובה, חלקם פעוטות שנחטפו מעריסותיהן בזמן שאימותיהם נאנסו מול עיניהם. חבל שאיגוד תסריטאים מקצועי מחליט לשמור על שתיקה מוחלטת ולא נוקט עמדה. השתיקה שלכם נחשבת לבחירת צד. חבל".
כוכבת נוספת שהתגייסה למעננו, היא כוכבת ״האישה הטובה״, ג'וליאנה מרגוליס. מרגוליס התארחה בכנס נגד אנטישמיות של ״וראייטי״ וביקרה את תעשיית הבידור האמריקאית ואת הוליווד, על שתיקתם בנוגע לאירועי השביעי באוקטובר: "השתיקה הזאת מדכאת אותי. אני מנסה להבין מדוע כל אדם בתעשייה שלנו לא נעמד על רגליו. אני לא מבינה את זה. זה מזעזע. אני לא יודעת ממה הם מפחדים. לאבד עוקבים? זה פשוט מטורף בעיניי. אני לא מתנהלת כך. הדבר האחרון שחשבתי שאעשה בחיי זה להיות השחקנית האחת שמגנה על יהודים. אני מקווה שזה ינסוך השראה באנשים אחרים לצאת ולדבר, להשתמש בקולם ובפלטפורמה שלהם כדי להסב תשומת לב לעניין".



(נגד ובעד ישראל: ריז אחמד וג'וליאנה מרגוליס)

מריל סטריפ ובעלה מזה 45 שנה דון גאמר נפרדו

במעבר חד למה שקורה מעבר לים, בסוף השבוע האחרון פורסם כי השחקנית זוכת האוסקר, מריל סטריפ ובעלה, דון גאמר, נפרדו לאחר 45 שנות נישואין. למעשה, בארה״ב מדווחים כי השניים פרודים כבר יותר משש שנים, וחיים בנפרד. "למרות שהם נפרדו לפני שש שנים, הם תמיד ידאגו אחד לשנייה", מסרה הדוברת של סטריפ.

השניים נפגשו לראשונה בשנת 1978, אז אחיה של סטריפ, הארי, הכיר ביניהם. השחקנית האדירה איבדה את בן זוגה במרץ של אותה שנה, השחקן ג'ון קאזאלה, שנפטר ממחלת הסרטן. היא התחתנה עם גאמר מספר חודשים אחר כך, והשניים הקפידו לשמור על פרופיל נמוך במשך התקופה הארוכה בה היו יחד, עד כדי כך שרבים לא ידעו על הבעיות בנישואיהם בשנים האחרונות. השניים נראו יחד בפעם האחרונה אי אז בשנת 2018.

בשנת 2017, שלפי הדיווחים הייתה השנה בה נפרדו, אמרה סטריפ בנאום זכייתה בפרס האוסקר: "ראשית, אני הולכת להודות לדון כי כשאת מודה לבעלך בסוף הנאום תמיד משמיעים מוזיקה. אני רוצה שהוא יידע שאת כל מה שאני מעריכה בחיי הוא נתן לי". לזוג ארבעה ילדים בוגרים: הנרי וולף (43) מאמי גאמר (40), גרייס גאמר (37) ולואיזה ג'ייקובסון (30).
מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2023
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט