רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: התסמונת של איימי שומר והנאום נגד אנטישמיות של סטרייסנד

מדור חיים ב Seret
חיים ב-Seret: התסמונת של איימי שומר והנאום נגד אנטישמיות של סטרייסנד
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של מישאל רוברט: בעקבות לעג גולשים - איימי שומר גילתה בעיה רפואית שהיא סובלת ממנה, ברברה סטרייסנד יוצאת נגד האנטישמיות בעולם בנאום קבלת פרס מפעל חיים, כוכבת ״אופוריה״ נעצרה במהלך הפגנה פרו-פלסטינית, כוכבת ״הסופרנוס״ מספרת: ״האתר OnlyFans הציל את חיי״ והאם נעמי קמפבל נמצאת בזוגיות חדשה?
איימי שומר גילתה שהיא סובלת מתסמונת קושינג בעקבות לעג גולשים

הקומיקאית והשחקנית היהודייה- אמריקאית, איימי שומר, חשפה כי גילתה שהיא סובלת מתסמונת קושינג. התסמונת נגרמת כתוצאה מעודף בהורמון הנקרא קורטיזול וגורם לעודף שומן באחורי הצוואר, פנים מעוגלות, סימני מתיחה בבטן ועוד. הסיבה לכך שהלכה להיבדק, לטענת שומר, היא בעקבות מספר תוכניות אירוח בהן הופיעה לאחרונה, אחריהן קיבלה תגובות מהגולשים על כך שפניה נראות נפוחות.

לאחר שקראה את התגובות הללו, היא שמה לב לכך גם, והלכה להיבדק. בראיון לאתר News Not Noise היא סיפרה: "אלו היו שבועיים מטורפים עבורי ועבור משפחתי. מעבר לחשש לגבי הבריאות שלי, גם נאלצתי להיות מול המצלמות בזמן שכל האינטרנט חווה את דעתו עליי. אבל תודה לאל על כך, מכיוון שבזכות זה הבנתי שמשהו לא בסדר". על הבדיקה היא אמרה: "הייתי במכשירי MRI במשך ארבע שעות בכל פעם, הוורידים שלי התייבשו בגלל כמות הדם שלקחו ממני וחשבתי שאולי לא אהיה בסביבה לראות את הבן שלי גדל. אז כשהבנתי שיש לי תסמונת קושינג שתיעלם מעצמה, אלו היו החדשות הכי טובות שיכולתי לקבל."

בראיון, הסבירה גם את הסיבה לכך שבחרה לחשוף את מצבה הרפואי: "השיימינג והביקורת על הגוף המשתנה שלנו הם משהו שהתמודדתי איתו וראיתי בעצמי במשך הרבה זמן. אני כל כך רוצה שנשים יאהבו את עצמן ויקפידו להילחם עבור בריאותן, במערכת שבדרך כלל לא מאמינה להן". היא הוסיפה: "המחלה שלי היא דוגמה טובה לכך שאף פעם אי אפשר לדעת מה מישהו אחר עובר. כולם מתמודדים עם משהו. אולי נוכל להיות נחמדים יותר אחד לשני ולעצמנו".



ברברה סטרייסנד יוצאת נגד האנטישמיות בעולם

הסרט ״אופנהיימר״ הציג את הדומיננטיות שלו גם בטקס פרסי גילדת השחקנים שהתקיים ביום שבת האחרון בלוס אנג'לס, אך מי שגנבה את ההצגה הייתה דווקא השחקנית ברברה סטרייסנד. השחקנית האמריקאית-יהודייה בת ה-81 זכתה בפרס מפעל החיים של הגילדה, ופצחה בנאום מרגש, בצל האנטישמיות הגואה בעולם ובארה״ב בפרט. "אני לא יכולה שלא להיזכר בכל האנשים שבנו את התעשייה הזו. באופן אירוני, הם נמלטו מהצרות שלהם, מהדעות הקדומות שאיתן התמודדנו במזרח אירופה, והכל בגלל דתם. והם גם היו חולמים, כמו כולנו פה הערב. ועכשיו אני חולמת על עולם שבו דעות קדומות הן נחלת העבר". סטרייסנד ציינה גם את שמותיהם של המפיקים היהודים שבנו את הוליווד, והפכו אותה למי שהיא: סמואל גולדווין, לואי בי. מאייר והאחים וורנר.

האם נעמי קמפבל נמצאת בזוגיות חדשה?

השחקנית והדוגמנית נעמי קמפבל (״קר כקרח״, ״אימפריה״) הגיעה לאחרונה למספר אירועים עם ידידה, מפיק הקולנוע הסעודי מוחמד אל תורכי. הקרבה שלהם בזמן האחרון עוררה תהיות בקרב אתרי הרכילות בארה״ב, כאשר מקורב לזוג הגיב על היחסים שלהם: "נעמי מאוד בררנית לגבי האנשים שהיא מבלה איתם, ולאחרונה היא מאוד התקרבה למוחמד. שניהם אוהבים אופנה ואומנות ויש להם הרבה חברים משותפים. נעמי הייתה איתו בדובאי והיא נראית מאושרת יותר מאי פעם".

השניים הכירו לפני שלוש שנים, בשנת 2021, ומאז הם עובדים ביחד על מספר פרויקטים. עדיין לא ברור האם השניים נמצאים בקשר אפלטוני או שהקשר עבר לרומנטי, אך המקורב הוסיף הסתייגות מסוימת: "הם מבלים הרבה ביחד ונראה שיש ביניהם ניצוץ, אפילו אם כרגע מדובר רק בידידות". השחקנית הבריטית הייתה מאורסת פעמיים בעבר – לנגן להקת U2 אדם קלייטון בשנת 1993, ולאיש העסקים האיטלקי פלאביו בריאטורה ממנו נפרדה בשנת 2002. היא הביאה לעולם שתי בנות - אחת נולדה לפני שלוש שנים, והשנייה הגיעה בשנה שעברה. אל תורכי הוא מיליונר סעודי, שנכנס לעסקי ההפקה והקולנוע בשנת 2010. הפרויקט האחרון שבו לקח חלק הוא הסרט ״פרארי״, שיצא בשנה שעברה.

כוכבת ״הסופרנוס״: ״האתר OnlyFans הציל את חיי״

לפני מספר חודשים פרסמנו כאן במדור כי השחקנית, כוכבת ״הסופרנוס״ בעבר, דראה דה מתאו, הצטרפה לאתר, OnlyFans, והחלה למכור תמונות שלה בעירום. כעת, כמעט תשעה חודשים לאחר השינוי הקיצוני בקריירה, היא אמרה בראיון ל״דיילי מייל״ כי האתר שינה את חייה לטובה: "האתר הזה הציל אותי, המעריצים הצילו את חיי. אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל זה באמת הציל אותנו.״

דה מתאו בת ה-52, ציינה בעבר כי על כל פרק של ״הסופרנוס״ קיבלה שכר זעום של 500 דולר, ואחר כך הסכום עלה לאלפים בודדים. בראיון למגזין הבריטי היא טענה כי העובדה שסירבה להתחסן נגד הקורונה מנעה ממנה להתקבל לעבודות בהוליווד, וכי הגיעה למצב בו יש לה רק עשרה דולר בחשבון הבנק: "עיקלו לי את הבית ובמקביל איבדתי את אמא שלי ולאמא השנייה שלי, שסובלת מדמנציה, נגמר הכסף עבור המטפלת שלה. לא ידעתי מה לעשות. כל מי שרוצה לבקר אותי על כך - לכו על זה. אני רק אאחל לכם שלעולם לא תמצאו את עצמכם במצב שהגעתי אליו בזמן שיש לי ילדים לטפל בהם". לדה מתאו יש שני ילדים מהאקס, שוטר ג'נינגס - בת 16 ובן 12. האתר Celebrity Net Worth, שעוקב תדיר אחר השווי הנקי של סלבריטאים רבים, הוציא עדכון לפני מספר ימים, לפיו בחשבון הבנק של דה מתאו יש כיום ארבעה מיליון דולר.

כוכבת ״אופוריה״ נעצרה במהלך הפגנה פרו-פלסטינית

במהלך הפגנה פרו-פלסטינית שנערכה מחוץ לבניין רוקפלר בניו-יורק, נעצרה השחקנית האנטר שפר, כוכבת הסדרת ״אופוריה״ של רשת HBO. שפר נעצרה יחד עם עוד עשרות מפגינים של ארגון ״הקול היהודי לשלום״, אשר אישר את המעצר שלה: "האנטר נעצרה בהפגנה עם עוד 50 אנשים נוספים. אנחנו מצדיעים לה על מחויבותה לחירות הפלסטינים ולעתיד של צדק עבור כולם".

שפר הסתננה לצד מפגינים נוספים לבניין במנהטן, כאשר באותה עת נערכו הצילומים לתוכנית הלייט נייט של סת' מאיירס ברשת NBC, כאשר הנשיא ג׳ו ביידן היה אמור לקחת חלק באותו פרק. המפגינים חיכו לביידן, במטרה לדרוש ממנו לעצור את המלחמה. שפר נראית בסרטונים שפורסמו לבושה בחולצה עם הכיתוב ״הפסקת אש עכשיו״, כאשר היא צועקת: "לא עוד נשק, לא עוד מלחמה. הפסקת אש היא מה שאנחנו נלחמים עליו".

שפר בת ה-25 מככבת, כאמור, בסדרה ״אופוריה״ של היוצר היהודי- אמריקאי סם לוינסון, לצד זנדאיה, ג'ייקוב אלורדי וסינדי סוויני. הסדרה מבוססת על סדרה ישראלית בעלת אותו שם, שאותה יצרו רון לשם, דפנה לוין וטמירה ירדני. ועונתה השלישית של הגרסה האמריקאית צפויה לעלות בשנה הבאה.
מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט