רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: בעלה של סנדרה בולוק נפטר ונטלי פורטמן מתגרשת

מדור חיים ב Seret
חיים ב-Seret: בעלה של סנדרה בולוק נפטר ונטלי פורטמן מתגרשת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של מישאל רוברט: בריאן רנדל - בן זוגה של סנדרה בולוק בשמונה השנים האחרונות - מת מ-ALS, אחרי 11 שנים ביחד - נטלי פורטמן ובעלה בנג'מין מלפייה נפרדו, השחקן ידין גלמן פונה למערכת הביטחון בפוסט מרגש באינסטגרם, ויין בריידי יוצא מהארון בתור פאנסקסואל, כריס נות׳ מתוודה שבגד באשתו אך מכחיש את ההאשמות על תקיפות מיניות ודמיאן לואיס סוגר שנה של זוגיות חדשה לאחר מות אשתו
בן זוגה של סנדרה בולוק נפטר לאחר מאבק במחלת ניוון שרירים

ביום שבת האחרון נפטר בריאן רנדל, בן זוגה של השחקנית סנדרה בולוק בשמונה השנים האחרונות. הצלם בן ה-57 התמודד בשלוש השנים האחרונות עם מחלת ניוון השרירים ALS . משפחתו של רנדל הוציאה הצהרה רשמית בה הם הודיעו על פטירתו, ובה ביקשו מהתומכים כי במקום לשלוח זרי פרחים, הם מעדיפים שמי שיוכל יתרום לבית החולים של מסצ'וסטס ולאגודת מחלת ה-ALS.

בהצהרה הכואבת נמסר: "בצער רב אנחנו מבשרים שב-5 באוגוסט בריאן רנדל מת בשלווה לאחר מאבק של שלוש בשנים במחלה. בריאן בחר לשמור על פרטיות בכל הנוגע למסע שלו במאבק ב-ALS ואלו מאיתנו שטיפלו בו עשו כמיטב יכולתם על מנת לכבד את בקשתו. אנחנו אסירי תודה לרופאים ולאחיות המדהימות. אנו מבקשים פרטיות על מנת להתאבל ולהשלים עם הפרידה מבריאן״.

רנדל ובולוק הכירו בשנת 2015, עת הגיע לצלם את חגיגות יום ההולדת של בנה המאומץ. מאז התפתחה מערכת יחסים ארוכה של שמונה שנים, כאשר רנדל גידל איתה את שני ילדיה המאומצים ואת בתו מזוגיות קודמת. בראיון משנת 2021, בולוק התייחסה אל רנדל בראיון ואמרה כי הוא אהבת חייה: "אנחנו חולקים שלושה ילדים, שניים שלי ואחת של רנדל וזה הדבר הכי טוב. אני לא רוצה להגיד לאף אחד 'תעשו את זה בדרך שלי', אבל אני לא צריכה חתיכת נייר כדי להיות אמא ובת זוג מסורה".



אחרי 11 שנים ביחד: נטלי פורטמן ובעלה נפרדו

ביום שני האחרון פורסם במגזין האמריקאי Us Weekly כי השחקנית נטלי פורטמן ובעלה, הכוריאוגרף בנג'מין מילפייה, נפרדו. אמנם הפרידה אינה רשמית עדיין, אך היא נשמעת אמינה כאשר לוקחים בחשבון שרק לפני מספר שבועות, פורסם בעיתוני צרפת כי מילפייה בגד באשתו עם הכוכבת הצעירה - קמיל אטיין. מקורב לשחקנית צוטט במגזין: "לאחר שפורסמו החדשות על הרומן שלו, נטלי ובנג'מין ניסו לעבוד על הנישואים שלהם - אבל כרגע הם פרודים. נטלי מאמינה שהרומן של בנג'מין היה קצר, טיפשי וחסר חשיבות. היא הושפלה מהשמועות אך בכל זאת הייתה נחושה בדעתה לבדוק האם היא מסוגלת לבנות את האמון שלה בבעלה מחדש, הכל כדי שהילדים שלהם לא יגדלו בבית הרוס".

לפי הדיווחים, פורטמן גילתה על הרומן עוד בחודש מרץ, וניסתה לעבוד על הקשר - אך ללא הצלחה. הרומן התרחש לאחר שמילפייה פגש את אטין באופרה הלאומית של פריז, שם עבד בעבר כמנהל המחול. רמז נוסף לפרידה הגיע בתחילת החודש. פורטמן הגיעה לאירוע Angel City FC בסידני, אוסטרליה, ללא טבעת הנישואין שלה.פורטמן ומילפייה הכירו על סט הסרט ״ברבור שחור״ בשנת 2009. פורטמן שיחקה בתפקיד הראשי בסרט, לצד מילה קוניס, בעוד מילפייה עבד בתור הכוריאוגרף של סצנות הריקודים ואף הופיע בתור רקדן בסרט. שנתיים לאחר מכן, נולד להם בן. הם התחתנו באוגוסט של שנת 2012, וחמש שנים אחר כך נולדה בתם השנייה.



השחקן ידין גלמן פונה למערכת הביטחון בפוסט מרגש באינסטגרם

לאחר האירועים הקשים שהתרחשו בימים האחרונים, כאשר שני חיילים לשעבר שסובלים מפוסט טראומה - בר כלף ואור דוניו - שמו קץ לחייהם, השחקן ידין גלמן החליט לפנות למערכת הביטחון באמצעות חשבון האינסטגרם שלו. ״בגיל 18 מניחים לך נשק ביד. אם תרצה או לא תרצה זה משנה אותך... ואז אתה יורה את הכדור הראשון שלך, ואז יורים עליך. עוד משהו אצלך משתנה. פתאום יורים על חברים שלך, האלה ששומרים עליך ואתה עליהם, אותם החברים שפגשת את המשפחות שלהם, את האחים והאחיות שלהם. אותם החברים שהם אחים שלך, בדם. יש לי הצעה שתעזור קצת: בינואר 2023 העלו את שכר הח״כים מ-45 אלף ל-50 אלף בחודש. אפשר להחזיר קצת. אם ח״כ ירוויח 40 אלף בחודש זה יוסיף מיליון ומאתיים אלף שקל בחודש לטיפול בהלומי קרב. תנו את זה לחיילים המנסים להשתחרר שנים אחרי שהם גזרו חוגר. תפסיקו להילחם בנו ותילחמו עלינו", כתב השחקן בן ה-29.

ליוצא סיירת מטכ״ל מעל 12 אלף עוקבים בחשבון. הוא נחשב לכוכב עולה בקולנוע הישראלי, כאשר הועמד בשנת 2021 לפרס תגלית השנה בקולנוע. הוא מוכר בעיקר בזכות תפקידיו בסדרות ״נעלמים״, ״פלמ״ח״ ובסרטו של אבי נשר - ״תמונת הניצחון״. בת זוגו היא כתבת החדשות אדוה דדון.

ויין בריידי יוצא מהארון בתור פאנסקסואל

השחקן והקומיקאי ויין בריידי, שמוכר בעיקר בזכות תפקידו בסדרה ״של מי השורה הזאת בכלל?״, יצא לפני מספר ימים מהארון בראיון חושפני למגזין People. הכוכב, שמנחה כיום את התוכנית Let’s Make a Deal, גילה כי הוא פאנסקסואל, והסביר גם מה זה אומר: "הגעתי להחלטה שאני פאנסקסואל - ואני יודע שזה מבלבל לחלוטין, אבל בשבילי המשמעות היא להיות מסוגל להימשך לכל מי שמזדהה כהומו, סטרייט, דו, טרנסקסואלי או א-בינארי. היכולת להימשך לכולם. אמרתי לעצמי בעבר שאף אחד לא צריך לדעת על החיים הפרטיים שלי, העולם יכול להמשיך בשלו גם בלי שכולם יידעו שוויין פאנסקסואל".

השחקן, שרק לאחרונה סיים במקום השלישי של תוכנית הריאליטי ״רוקדים עם כוכבים״ בארה״ב, דיבר גם על הקשיים הנפשיים איתם הוא מתמודד: "יש הרבה טיפולים שאני עובר עכשיו. הלוואי שלא היה אכפת לי מה אנשים חושבים עליי - אבל העובדה היא שאכפת לי ". בריידי היה נשוי בעבר למוזיקאית דיאנה לאסו למשך שלוש שנים. לאחר מכן, הוא התחתן עם מנדי טקאטה, והשניים הביאו לעולם ילדה אחת, אך התגרשו לאחר שש שנים. בריידי, שסדרת ריאליטי חדשה עליו ועל משפחתו תעלה בהולו בשנה הבאה, ציין בראיון כי טקאטה הגיבה נהדר לחדשות כאשר סיפר לה, ואמרה לו כי גילוי הדברים יעזרו לו להיות מאושר.
כריס נות׳ מתוודה שבגד באשתו, אך מכחיש את ההאשמות על תקיפות מיניות שביצע

השחקן האמריקאי כריס נות׳ הואשם בסוף שנת 2021 בתקיפה מינית של שתי נשים. מספר ימים לאחר העלייה לאוויר של סדרת הספין-אוף של ״סקס והעיר הגדולה״ בה שיחק - ״פשוט ככה״, פורסם תחקיר במגזין ״הוליווד ריפורטר״ על מעלליו. הסקנדל גרם לכך שבסדרה הרגו את דמותו כבר בפרק הראשון, לפיטורו מסדרה נוספת בה שיחק (״נקודת שיוויון״) ולניתוק מוחלט מחברות שהשתמשו בו כפרזנטור שלהן (הוא גם הפסיד עסקה בשווי 12 מיליון דולר עבור חברת הטקילה שלו).

אפילו השותפות שלו לסדרה, ששיחקו לצידו במשך שנים, הכוכבות שרה ג'סיקה פארקר, סינתיה ניקסון וקריסטין דייויס יצאו נגדו. השבוע, לאחר חודשים ארוכים של שתיקה, התראיין נות׳ ל-USA Today, והודה כי בגד באשתו, אך הכחיש לחלוטין את ההאשמות על תקיפה: "בגדתי באשתי וזה היה הרסני עבורה, אבל זה לא פשע. אתה מספר לעצמך את אותם התירוצים שגברים רבים מספרים. אתה משכנע את עצמך שאתה לא תפגע באף אחד, אף אחד לא ידע על זה, וסקס זה פשוט מהנה. ופתאום הרבה נשים רוצות לשכב איתך, ואתה אומר לעצמך 'טוב, לא תהיה לי עוד הזדמנות כזו'".

נות׳ הוסיף ואמר כי כל מקרה היה בהסכמה מלאה, וטען כי יש לאנשים מסוימים אינטרס להאשים אותו: "אין שום דבר שאני יכול לומר שישנה את דעתו של מישהו - כשאתה נמצא בכזה גל עצום של ההאשמות. אין משפט פלילי. אין לי סיבה לעלות על דוכן העדים ולספר את הסיפור שלי, להביא עדים". נות׳ מוכר בעיקר בזכות תפקידיו בסדרות ״סקס והעיר הגדולה״ ו ״האישה הטובה״, אך שיחק במגוון רחב של סדרות וסרטים לאורך השנים. הוא התחתן עם השחקנית טארה וילסון, הצעירה ממנו ב 22 שנה, בשנת 2012, ולהם שני בנים.



דמיאן לואיס סוגר שנה של זוגיות חדשה

באפריל של שנת 2021, לאחר מאבק ממושך בסרטן השד, אשתו דאז של השחקן דמיאן לואיס ("הומלנד"), השחקנית הלן מקרורי הלכה לעולמה. לואיס סיפר לאחר מכן כי הלן ביקשה ממנו להמשיך הלאה, ולמצוא אהבה חדשה. היא אמרה לו ולשני ילדיהם: "אני רוצה שלאבא יהיו חברות, הרבה. כולכם צריכים למצוא אהבה שוב". מעט יותר משנה אחר כך, בקיץ של 2022, לואיס הגיע למועדון לילה עם המוזיקאית אליסון מוסהארט, ובכך חשף לציבור את האישה החדשה בחייו.

השניים כמעט ולא נראו בציבור ביחד מאז, ולעיתוני הרכילות לא היה ברור האם הזוגיות נמשכת, עד שהשבוע השניים נראו ביחד שוב, מאושרים מתמיד. לואיס ומוסהארט נצפו משתכשכים יחדיו בחופי סן טרופה, כאשר הם מרבים להתחבק ולהתנשק. מוסהארט היא סולנית להקת The Kills, אותה הקימה עם ג'יימי הינס (בעלה לשעבר של קייטי מוס) , וחברה בלהקת The Dead weather, יחד עם ג'ק וויט.
מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2023
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט