רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: מליסה מקארתי נבחרה לאישה היפה בעולם וקוסטנר מתגרש

מדור חיים ב Seret
חיים ב-Seret: מליסה מקארתי נבחרה לאישה היפה בעולם וקוסטנר מתגרש
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של מישאל רוברט: מגזין People בבחירה לא שגרתית, כוכב "נמלטים" התארס עם אמא של מיילי סיירוס, השמועות על קשר בין כוכב "אהבה בשחקים: מאווריק" לכוכבת "אופוריה" מתחממות, דנה פרידר מאשרת את הקשר עם יהודה לוי וקווין קוסטנר מתגרש מאשתו בנסיבות מסתוריות
האם גלן פאוול וסידני סוויני נמצאים בזוגיות חדשה?

מה קורה בין כוכב "אהבה בשחקים: מאווריק" גלן פאוול לכוכבת "אופוריה" סידני סוויני? זו השאלה שמעסיקה את מעריציהם של שני הכוכבים. התמונות והסרטונים המשותפים של פאוול (34) וסוויני (25) מעלים תהיות רבות. השניים מקדמים כיום את סרטם המשותף "Anyone But You" ונצפו מספר פעמים מביטים אחד בשני ברומנטיות ונוגעים פיזית זה בזו בצורה מחשידה. כמובן, רבים טוענים כי מדובר בטריק יחסי ציבור לקידום הסרט ותו לא, אך מבט מקרוב מעורר ספקות בתיאוריה הזו. בסרטון של השניים שהפך לוויראלי, פאוול נראה משעין את סוויני המשועשעת על ברכיו, והכוכבים נראים כמו בני זוג לכל דבר ועניין.

לפי השמועות, הרומן בין השניים החל במהלך צילומי הסרט שנערכו באוסטרליה בחודשים האחרונים. במהלך הצילומים הם העלו לרשתות החברתיות תמונות משותפות שלהם, תמונות שנראות מעט יותר רומנטיות מאפלטוניות. עד לא מזמן השניים היו במערכות יחסים שונות. סוויני התארסה לפני כשנה לג׳ונתן דבינו, מסעדן ומפיק קולנוע (שגם הפיק את הסרט ששני הכוכבים משחקים בו). אך צלמי פפארצי תפסו את דבינו לא מזמן, כשהוא עוזב את ביתם המשותף עם מזוודות. מהצד השני, פאוול היה במערכת יחסים עם הדוגמנית ג׳ג׳י פריס בשלוש השנים האחרונות, אך לפני כחודש הם נפרדו. באופן מחשיד משהו, לאחרונה היא הפסיקה לעקוב אחר פאוול וסוויני באינסטגרם, זאת למרות שהכירה את סוויני והגיבה לה בעבר על פוסטים שונים.



דנה פרידר אישרה את הזוגיות עם יהודה לוי

בשבועות האחרונים חרושת השמועות הלכה וגברה על קשר זוגי בין השחקנים יהודה לוי (43) ודנה פרידר (36). השמועות הגיעו בעיקר מכיוון האנשים ב״ביצה״, שכן לא היה צילום פפראצי אחד לרפואה של שניהם בבילוי משותף. רק לפני כשבועיים ענה לוי לכתב רכילות, לאחר שזה שאל אותו על דנה: "אני ודנה מכירים מגיל 19, אין לי שום דבר להוסיף על זה". ובכן, כעת מתברר שהביצה יודעת על מה היא מדברת, לפחות במקרה הזה. בראיון ל-Ynet,- לקראת צאת סרטו החדש של אקי אבני בכיכובה, ״כולם מחכים רק לי״, מודה פרידר כי היא ולוי נמצאים בזוגיות טרייה. "משהו חדש מתחיל, נעים וטוב וביתי, מעבר לזה יש פה שניים בסיפור".

פרידר הוסיפה: "אני יכולה לדבר עליי שאני קצת מדחיקה את העליהום כדי להתרכז במה שחשוב ולא בחיצוני", הבהירה ולא שכחה לומר: "זה גם יכול נורא להחמיא ולהצחיק וכמו כן להיות מוגזם באותה נשימה, מה שבטוח זה לא לקחת את התגובות של הבחוץ יותר מדי ברצינות כדי לאפשר שפיות במרחב האמיתי והלא וירטואלי". לוי הוא רווק מבוקש בשנתיים האחרונות, זאת לאחר שהתגרש מאשתו לשעבר, הדוגמנית שלומית מלכה. פרידר הפכה לרווקה רק לאחרונה, כאשר עשתה אותו דבר עם בעלה השני, אריאל פרדו. מגזין People בחר במליסה מקארתי כאישה היפה בעולם בשנת 2023

מדי שנה בוחר המגזין האמריקאי People, את האנשים היפים ביותר בעולם לאותה שנה, לטעמו. השבוע הוציא המגזין את גיליון ה- Beautiful השנתי, ובו בחר במליסה מקארתי במקום הראשון. השחקנית בת ה-52 מוכרת בתעשיית הטלוויזיה והקולנוע בעיקר זכות תפקידיה בסדרה ״בנות גילמור״, ובסרטים ״מסיבת רווקות״ ו״האם אי פעם תסלחי לי?״. על שני התפקידים האחרונים קיבלה מועמדויות לאוסקר.

בראיון שנערך איתה היא חלקה את רגשותיה: "שאלתי 'אתם בטוחים שהתקשרתם לאדם הנכון?' זה החמיא לי מאוד, הרגשתי שזה שולח מסר מאוד נחמד לאישה בת ה-20 שהייתי, ואולי גם לאנשים אחרים", אמרה והוסיפה: "זה אומר משהו על האופן שבו אנחנו מגדירים מחדש את מה שיכול להיות יפה, חזק או כל דבר אחר. כי אני חושבת שהכול קשור אחד בשני".

השחקנית האמריקאית סיפרה מעט על שנותיה הראשונות כשחקנית: "בשנים הראשונות כולן הרגישו שהן צריכות להתלבש אותו הדבר, אף אחת לא רצתה לבלוט. אבל אחרי זה אמרתי לעצמי 'אני חושבת שמשעמם לי'. ואז הגיע שלב המוהוק והשיער הכחול. נראיתי כמו פנקיסטית או ילדה גותית. זו הייתה הפעם הראשונה שאנשים צחקו עליי או אמרו עליי דברים רעים, גם מבוגרים. חשבתי לעצמי 'אתם לא מכירים אותי, לא עשיתי לכם כלום'. הבנתי אז כמה שיפוטיים אנשים יכולים להיות. למזלי, במקום להתכנס בתוך עצמי זה גרם לי לרצות להתקרב לאנשים מוחצנים יותר, כי הבנתי שזה הרבה יותר כיף״.

קוראים רבים של המגזין טוענים שהפרס איבד מהרלוונטיות שלו בשל הבחירות התמוהות. כך, בעוד בשנות התשעים הפרסים הלכו בעיקר לנשים בשנות העשרים והשלושים שלהן (ג׳וליה רוברטס, סידני קרופורד, ג׳ודי פוסטר), בשנים האחרונות הפרס ניתן לנשים מבוגרות. רק לסבר את האוזן, בעשור האחרון זכו בפרס רק שתי נשים מתחת לגיל ארבעים. למעשה, נראה שהגיל הפך להיות פקטור משמעותי ביותר בבחירה של העיתון, כאשר לפני שנתיים זכתה גולדי הון בת ה-76 ושנה שעברה זכתה הלן מירן בת ה-76.



דומניק פרסל ("נמלטים") התארס עם אמא של מיילי סיירוס

כשנה עברה מאז נפרדו הוריה של מיילי סיירוס, בילי ריי וטיש סיירוס, וכעת הגרושה הטרייה הודיעה על אירוסיה לדומניק פרסל. פרסל, המוכר בעיקר בזכות תפקידו כלינקולן בורוז בסדרה ״נמלטים״, תויג בתמונה שהעלתה טיש ביום ראשון האחרון לאינסטגרם. ״אלף פעמים כן״ כתבה בפוסט, לצד שתי תמונות זוגיות וטבעת יהלום בפרונט.

פרסל וטיש חשפו את הזוגיות שלהם ביולי 2022, לפני כעשרה חודשים. פרסל היה נשוי בעבר במשך עשור לשחקנית רבקה וויליאמסון, ויש לו ארבעה ילדים איתה. טיש, מנגד, הייתה נשואה לבילי ריי במשך שלושים שנה, ולהם חמישה ילדים משותפים, ביניהם כמובן מיילי. נציין שלמרות הזמן המועט שעבר מאז הגירושים של השניים, טיש היא דווקא זו שהמשיכה הלאה מאוחר יותר, כאשר לפני חמישה חודשים בילי ריי התארס עם חברתה (לשעבר) של מיילי ששיחקה לצידה בסדרה ״האנה מונטנה״, פיירוז.
קווין קוסטנר ואשתו מתגרשים

השחקן והבמאי זוכה האוסקר קווין קוסטנר (68) ("שומר הראש", "רוקד עם זאבים") ואשתו כריסטין באומגרטנר (49) הודיעו השבוע על גירושים. משרד יחסי הציבור של הכוכב הודיעוה על הפרידה, באחת מההודעות הביזאריות שתשמעו השנה. כך נכתב: "בצער רב ובעקבות נסיבות שאינן בשליטתו והובילו לכך - מר קוסטנר נאלץ להשתתף בפירוק נישואיו" והוסיפו כי המשפחה מעדיפה לשמור על פרטיות כרגע. ההודעה הגיעה לאחר 19 שנות נישואין. לקוסטנר וכריסטין שלושה ילדים מנישואיהם, כאשר לו יש ארבעה ילדים ממערכות יחסים קודמות. קוסטנר כבר חווה גירושין, בשנת 1994 מסינדי סילבה, גירושים שנחשבים לבין היקרים בתעשייה ועלו לו כשמונים מיליון דולר. היום זה יעלה לו הרבה פחות, בזכות הסכם הממון עליו חתמו בני הזוג.
מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית קווין קוסטנר
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט