רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

איך יודעים שחג המולד מגיע? מקולי קאלקין קיבל כוכב בשדרת הכוכבים

מדור חיים ב Seret
איך יודעים שחג המולד מגיע? מקולי קאלקין קיבל כוכב בשדרת הכוכבים
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חיים ב-Seret של מישאל רוברט: כוכב "שכחו אותי בבית" זוכה לכבוד הוליוודי, ריאן גוסלינג בתגובה משעשעת למועמדות לגלובוס הזהב, ונסה הדג'נס ("היי סקול מיוזיקל") התחתנה עם שחקן הבייסבול קול טאקר, ג׳וליה רוברטס בתגובה ראשונה למותו של מת'יו פרי: ״זה שובר לב״ ולאחר הפרידה מסופיה ורגרה: ג׳ו מנגניילו בזוגיות חדשה
ריאן גוסלינג בתגובה משעשעת למועמדות לגלובוס הזהב

הסרט "ברבי" עלה על כל התחזיות עם הכנסות של מיליארד וחצי דולר ברחבי העולם ואתמול גם קיבל חותמת ביקורתית כשהוביל את המועמדויות לגלובוס הזהב עם 9 מועמדויות, בהן לשחקן המשנה ריאן גוסלינג שהגיב באופן משועשע: "זה כבוד לקבל הוקרה על עבודתך, אבל עבור קן, זו הפעם הראשונה שהוא זוכה להוקרה, על כל דבר, אי פעם! ולקבל את זה בשביל לתמוך בברבי, אין כבוד גדול יותר. אז בזכות גלובוס הזהב, קן, שעבודתו היא בהחלט לא 'גלישה', עלה על גל ענק אחד של רגשות מאז ששמע את החדשות".



מקולי קאלקין קיבל כוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד

רגע לפני חג המולד הקרב ובא, מקולי קאלקין, כוכב הקלאסיקה המזוהה עם החג ״שכחו אותי בבית״, קיבל כוכב בשדרה ההוליוודית המפורסמת. 33 שנה לאחר יציאת הסרט המוכר, קאלקין הגיע לטקס המרגש יחד עם אשתו, השחקנית ברנדה סונג (״החיים היפים של זאק וקודי״, ״אובססיה סודית״), ושני ילדיהם.

הנוכחים צפו גם באיחוד המרגש בין קאלקין לקולגה שלו בסרט - השחקנית קתרין אוהרה, שגילמה את אמו בסרט. אוהרה החליטה לעלות ולנאום לכבוד הענקת הכוכב לקאלקין: "'שכחו אותי בבית' היה, עדיין ותמיד יהיה סנסציה עולמית אהובה. הסיבה שמשפחות בכל העולם לא יכולות להעביר שנה אחת מבלי לצפות ולאהוב את הסרט הזה היא מקולי קאלקין. אני יודעת שעבדת ממש קשה, אני יודעת שהתאמצת, אבל גרמת לזה להיראות כמו הדבר הכי טבעי בעולם. הבאת איתך את חוש ההומור המתוק והד וזה סימן לאינטליגנציה אצל ילד וכלי הישרדותי בכל גיל״. כוכב העבר עצמו הודה בראיון משנת 2018 כי הוא בקושי צופה בו: "אני לא באמת צופה בסרטים האלה. יש אנשים שרוצים לצפות בזה יחד איתי, זה מחמיא אבל גם קצת קריפי".



ונסה הדג'נס התחתנה עם שחקן בייסבול

בשעה טובה: כוכבת סרטי ״היי סקול מיוזיקל״, ונסה הדג'נס, התחתנה בסוף השבוע האחרון עם בן זוגה, קול טאקר. השניים אמנם עדיין לא הוציאו הודעה רשמית בנושא, אך יש רמזים עבים לכך שהשניים אף מיסדו את יחסיהם: ברשתות החברתיות הופצה תמונה של הדג'נס בשמלה לבנה וחגיגית, על חוף הים. בנוסף, קרובי משפחה וחברים של הזוג בילו גם הם בסוף השבוע האחרון במקסיקו, לפי התמונות מחשבונות האינסטגרם שלהם. הדג'נס וטאקר נצפו ביחד לראשונה בסוף 2020. השחקנית סיפרה לאחר מכן כי היא זו שהציעה לו לצאת, לאחר שהשניים הכירו בקבוצת מדיטציה בזום. לפני כעשרה חודשים, הזוג התארס. הדג'נס העלתה תמונה שלהם ביחד עם הבשורה בחשבון האינסטגרם שלה: "כן! אנחנו לא יכולים להיות יותר מאושרים". לאחר מכן, בראיון, סיפרה בקצרה על ההצעה: "זה הפתיע אותי מאוד. אמנם דיברנו על זה, אבל לא ציפיתי שזה יקרה כפי שקרה ובזמן שזה קרה. זה בהחלט תפס אותי בהפתעה והיו הרבה דמעות".

קול טאקר הוא שחקן בייסבול מקצועי, ששיחק בעבר בליגה האמריקאית הבכירה, בקבוצות הבייסבול של של קולורדו ופיטסבורג. כיום, הוא שחקן חופשי ולא משחק באף קבוצה. הדג'נס, התפרסמה בעיקר בצעירותה, כאשר שיחקה בסדרת הסרטים הפופולרית ״היי סקול מיוזיקל״, לצד זאק אפרון, איתו יצאה במשך חמש שנים. היא שיחקה גם בסרטים ״סאקר פאנץ׳ ו״ספרינג ברייקרס״. לאחר שהיא ואפרון נפרדו, יצאה גם עם השחקנים ג'וש האצ'רסון ואוסטין בטלר.



ג׳וליה רוברטס בתגובה ראשונה למותו של מת'יו פרי: ״זה שובר לב״

מעל לחודש עבר מאז שכוכב הסדרה ״חברים״ מת'יו פרי נפטר, כאשר שהה בביתו שבלוס אנג'לס. רבים הגיבו על פטירתו וספדו לו, כאשר כלי התקשורת ומעריצים רבים חיכו לתגובה של ג'וליה רוברטס, שיצאה עם פרי בשנות התשעים. היא אף נתנה הופעת אורח בסדרה הפופולרית בה שיחק, באחד הפרקים הזכורים של הסדרה, במהלך העונה השנייה. לפני כשבוע רוברטס התראיינה למגזין Entertainment Tonight, והתייחסה לראשונה למותו המצער: "מוות מפתיע של מישהו צעיר כל כך, זה שובר לב. אני חושבת שזה עוזר לנו להעריך את מה שיש לנו ולהמשיך הלאה בצורה הכי חיובית שאפשר״.

רוברטס ופרי יצאו במשך שלושה חודשים, בשנת 1995. שניהם היו כוכבים גדולים כבר, ובשיא תהילתם. באוטוביוגרפיה שלו, פרי סיפר מעט על מערכת היחסים הקצרה, ועל הסיבה לכך שנפרד ממנה: "לצאת עם ג'וליה רוברטס היה יותר מדי עבורי. הייתי בטוח כל הזמן שהיא עומדת להיפרד ממני. ולמה שהיא לא תעשה את זה? לא הייתי מספיק עבורה, לא הייתי מסוגל להיות כזה. הייתי שבור, עקום, לא היה ניתן לאהוב אותי".
רוברטס התראיינה בשל הצורך לקדם את סרטה החדש, שעלה בנטפליקס בסופ״ש האחרון. "Leave the World Behind" מהרשה עלי, שמככב גם הוא בסרט, אמר כי יש בו מספר אזכורים לסדרה ״חברים״: "משמח שהתאפשר לנו להוקיר את מת'יו ואת הסדרה, נחמד שיש לזה מקום קטן בסרט".



לאחר הפרידה מסופיה ורגרה: ג׳ו מנגניילו בזוגיות חדשה

חמישה חודשים עברו מאז הפרידה של השחקן ג׳ו מנגניילו ("ספיידרמן", "דם אמיתי") מסופיה ורגרה, כוכבת הסדרה ״משפחה מודרנית״. השניים התגרשו לאחר שבע שנות נישואים, כאשר הסיבה לכך לא לגמרי ברורה. היו טענות שהחיבה של ורגרה לאלכוהול מול הגמילה שמנגניילו עבר, עוררה את הבעיות ביחסים. סיבה אחרת הייתה העובדה שמנגניילו רצה ילדים, בעוד ורגרה, הנמצאת בתחילת שנות החמישים לחייה, לא יכלה או לא רצתה בכך (לוורגרה יש ילד בוגר אחד מנישואים קודמים).

בסוף השבוע האחרון גילה העולם שמנגניילו נמצא בזוגיות חדשה, כאשר הגיע לגאלה נוצצת של קרן ילדי ארמניה בניו יורק עם הדוגמנית קייטלין אוקונור, הצעירה מוורגרה ב-18 שנה. השניים הופיעו מול צלמי הפפארצי בשטיח האדום. לפי דיווח ממקורב במגזין People מנגניילו בן ה-46 הכיר את אוקונור במסיבת אפטר לא רשמית של דרמת הספורט "לייקרס: קבוצה מנצחת", בחודש ספטמבר האחרון.

"הם נפגשו בג'קוזי ודיברו ללא הפסקה״, מסר המקור, וטען כי הם נפגשו כמעט כל יום מאז. הוא הוסיף: "שניהם ממש מצחיקים יחד, הם צוחקים המון. היא ממש שנונה, מתוקה וחכמה והוא מאוד מגניב". אוקונור היא דוגמנית ושחקנית בת 33, אשר נתנה הופעות קטנות בסדרות ״שני גברים וחצי״ ו״ריי דונובן״, יחד עם הופעה בסרט ״שטן אמריקאי״. היא עבדה גם כמנחה של תכניות טלוויזיה וטקסים שונים.
מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית מת'יו פרי
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט