רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

כוכבי "חברים" נפרדים ממת'יו פרי: "היינו יותר מחברים, היינו משפחה"

מאת:
כוכבי חברים נפרדים ממת'יו פרי: היינו יותר מחברים, היינו משפחה
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
יומיים לאחר מותו, חבריו לסיטקום המצליח נפרדו מהכוכב שמת בגיל 54: "כולנו שבורים". גם יוצרי הסדרה פרסמו הודעת פרידה נרגשת וכך גם כוכבי הסדרה - בהן מגי וילר שגילמה את חברתו ג'ניס ומורגן פיירצ'יילד, שגילמה את אמו
יומיים לאחר מותו של כוכב "חברים" מת'יו פרי בגיל 54 בלבד חבריו לסיטקום, קורטני קוקס, ג'ניפר אניסטון, דייוויד שווימר, ליסה קודרו ומאט לבלנק, הוציאו הודעת פרידה: "כולנו שבורים כל כך מאובדנו של מת'יו. היינו יותר מסתם חברים לקאסט. היינו משפחה. יש כל כך הרבה מה לומר, אבל כרגע אנחנו הולכים לקחת את הזמן להתאבל ולעבד את האובדן הבלתי נתפס הזה", נפרדו החמישה. "עם הזמן נגיד יותר, ככל שנוכל. לעת עתה, המחשבות והאהבה שלנו נמצאות עם משפחתו של מת'יו, חבריו וכל מי שאהב אותו ברחבי העולם".

מוקדם יותר בהצהרה משותפת נוספת מרתה קאופמן ודיוויד קריין, יוצרי הסיטקום, והמפיק בפועל קווין ברייט מסרו: "אנחנו המומים וכואבים עמוקות על פטירתו של חברנו האהוב. זה עדיין נראה בלתי אפשרי. כל מה שאנחנו יכולים לומר הוא שאנחנו מרגישים מבורכים שקיבלנו אותו כחלק מחיינו. תמיד נוקיר את השמחה, האור, האינטליגנציה המסנוורת שהוא הביא בכל רגע - לא רק לעבודתו, אלא גם בחיים. הוא תמיד היה האדם הכי מצחיק בחדר. יותר מזה, הוא היה הכי מתוק, עם לב נותן וחסר אנוכיות".

עוד הוסיפו כי "הוא היה כישרון מבריק. זו קלישאה לומר ששחקן הופך תפקיד לשלו, אבל במקרה של מת'יו, אין מילים נכונות יותר. מהיום שראינו אותו לראשונה מגלם את התפקיד של צ'נדלר בינג, לא היה מישהו אחר בשבילנו". יוצרי "חברים" סיכמו את הצהרתם באומרם, "אנחנו שולחים את כל אהבתנו למשפחתו ולחבריו" ובפרפראזה על שמות הפרקים ב"חברים" חתמו במילים: "זה באמת האחד שבו הלב שלנו נשבר".



בני משפחתו מסרו כי הם נותרו ״שבורי לב״ לאחר שקיבלו את החדשות המרות, ובהצהרה שפורסמה במגזין פיפל, הם ציינו כי "מת'יו הביא כל כך הרבה שמחה לעולם, הן כשחקן והן כחבר". השחקנית גווינת' פאלטרו שיתפה כיצד היא ופרי בילו יחד "קיץ קסום" ב-1993, שבו שחו בנחלים, חלקו בירות ו"התנשקו בשדה של דשא ארוך". "הוא קיווה שהפריצה הגדולה שלו ממש מעבר לפינה. וכך באמת היה", סיפרה והוסיפה: "אני מקווה שמת'יו סוף סוף רגוע".

מגי וילר, שגילמה את חברתו בעלת הקול הבלתי נשכח ג'ניס, אמרה שהשמחה שהביא לרבים כל כך ב"חייו הקצרים מדי תימשך". מורגן פיירצ'יילד, שגילמה את אמו על המסך של פרי, אמרה: "כואב לי הלב על מותו בטרם עת של 'בני', מת'יו פרי. האובדן של שחקן צעיר כל כך מבריק הוא הלם". חשבון הטוויטר הרשמי של "חברים" פרסם גם הוא הודעה, בה כתב: "אנחנו המומים לשמוע על מותו של מת'יו פרי. הוא היה מתנה אמיתית לכולנו. הלב שלנו יוצא למשפחתו, לאהוביו ולכל המעריצים שלו". השחקנית סלמה בלייר, שהייתה ידועה שנים כחברה קרובה שלו, ספדה גם היא: "החבר הכי ותיק שלי. כולנו אהבנו את מת'יו פרי, ואני אהבתי אותו במיוחד. כל יום. אהבתי אותו ללא תנאי. והוא אהב אותי. ואני שבורה. הלב שלי שבור. חלומות מתוקים, מאטי. חלומות מתוקים", כתבה לצד תמונה של השניים ביחד. גם איש הטלוויזיה הבריטי, פירס מורגן, לא נותר אדיש: "נוח על משכבך, מת'יו פרי, 54. כוכב 'חברים' היה שחקן אדיר, אבל לפי הודאתו - גם אדם מיוסר. ספרו האוטוביוגרפי החדש על חייו מוכי ההתמכרויות היה אחד מהכי עוצמתיים, כנים וחושפניים שקראתי. חדשות כל כך עצובות".



פאג'ט ברוסטר, שגילמה את מושא אהבתו קתי בעונה השישית של "חברים", אמרה כי "הוא היה מקסים אליי בסדרה ובכל פעם שראיתי אותו בעשורים שאחרי". היא ציינה בהומור שפרי "לא ינוח על משכבו בשלום" כי "הוא כבר עסוק מדי בלהצחיק את כולם שם למעלה". "אוי לא!!! מת'יו פרי!! נשמה מתוקה ומוטרדת!" כתבה מירה סורבינו, ששיחקה עם פרי בסרט הטלוויזיה "חיים מקבילים" משנת 1994, ב-X. "מקווה שתמצא שלווה ואושר בגן עדן, תצחיק את כולם עם שנינותך הייחודית".

פרי נולד במסצ'וסטס ב-1969 וגדל באוטווה, קנדה, שם למד בבית ספר יסודי עם ג'סטין טרודו, שלימים הפך לראש ממשלת קנדה. טרודו כתב ב-X: "פטירתו של מת'יו פרי מזעזעת ומעציבה. לעולם לא אשכח את משחקי חצר בית הספר שנהגנו לשחק, ואני יודע שאנשים ברחבי העולם לעולם לא ישכחו את השמחה שהוא הביא להם. תודה על כל הצחוקים, מת'יו. אהבנו אותך - ותחסר לנו".."

פרי היה מוכר בעיקר בשל תפקידו האלמותי בתור צ׳נדלר בינג, באחת הסדרות המצליחות בכל הזמנים - ״חברים״. הוא שיחק בסדרה במשך עשר שנים, מ-1994 עד לשנת 2004. בשנת 2002 קיבל אף מועמדות לפרס האמי, עבור פרס לשחקן הקומי הטוב ביותר. הוא שיחק גם בסרטים "צריך שלושה לטנגו" ו"ללכת על הכול". בשנת 2006, היה מועמד לפרס גלובוס הזהב על תפקידו בסרט הטלוויזיה "מורה לחיים".

ביום שבת האחרון נמצא בג'קוזי שבביתו ללא רוח חיים. שוטרים ממחלקת השוד-רצח במשטרת לוס אנג'לס נשלחו לביתו אך לפי מקורות לא נמצאו במקום סימנים של סמים או עבירות כלשהן. כעת, המשטרה מתייחסת למקרה של פרי כמקרה מוות, והבוחן הרפואי של מחוז לוס אנג'לס צפוי לערוך נתיחה לגופה כדי לקבוע רשמית את סיבת המוות ואופן המוות.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית מת'יו פרי
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט