רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

ג'ייסון אלכסנדר ושרון סטון תומכים בהשבת החטופים

מדור חיים ב Seret
ג'ייסון אלכסנדר ושרון סטון תומכים בהשבת החטופים
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים: כוכב "סיינפלד" וכוכבת "אינסטינקט בסיסי" תומכים בחטופים, כוכבת "אלף" נלי מירה רובין לאחר זכייה בפרס: ״קשה לשמוח במאה אחוז, יש לנו עדיין חטופים", רוברט פטינסון ובת זוגו מצפים לילד ראשון, שחקן ״הלוטוס הלבן״ ומעצב השיער של קים קרדשיאן מתגרשים וגווינת׳ פאלטרו מודה: ״בסוף, התחתנתי עם אבא שלי״
ג'ייסון אלכסנדר ושרון סטון מביעים תמיכה בהשבת החטופים

בצל ההסכם להשבת חלק מהחטופים שעומד לצאת לדרך, שני השחקנים ההוליוודיים, ג'ייסון אלכסנדר ושרון סטון, הביעו את תמיכתם בהחזרת כל החטופים הנמצאים בשבי החמאס. אלכסנדר, הכוכב לשעבר של הסדרה הפופולרית ״סיינפלד״, העלה לרשתות החברתיות סרטון ובו הוא מחזיק תמונה שלו עצמו בגיל תשע, ומיד אחר כך מחליף אותה בתמונתו של אוהד מנדור. מנדור הוא הילד בן התשע שנמצא בשבי, וציין לפני כמעט שבועיים את יום הולדתו.

אלכסנדר סיפר בסרטון על אוהד ואז דיבר בשמו: "זה אוהד, הוא בן 9. למען האמת הוא חגג את יום הולדתו לפני כמה ימים, כשבוי של חמאס. היום אהיה הקול שלו. היי, אני אוהד, אני בן 9. אני שחקן כדורגל. יש לי שני חברים הכי טובים אבל אני מסתדר עם כולם ואוהב לעזור, במיוחד למאמן הכדורגל שלי כשהוא זקוק לעזרה. אני לא רוצה להשוויץ, אבל אני מאוד טוב בלפתור קוביות הונגריות. אני מחכה כל יום לחבק את אבא שלי ולחזור הביתה. בבקשה שחררו אותי״. אלכסנדר סיים את הסרטון המצמרר בפנייה נרגשת: ״בשמו של אוהד, אני מבקש, בבקשה שחררו אותו עכשיו, שלחו אותו הביתה, תחזירו אותו הביתה״.

תמיכה נוספת הגיעה מהשחקנית שרון סטון. כידוע, חלק ממשפחות החטופים נסעו לארה״ב, במטרה להשפיע על פוליטיקאים ואנשים בעלי השפעה, כדי ליצור תמיכה נרחבת בהחזרת יקיריהם. לאחר שנפגשה עם נשיא ארה״ב, מחוקקים ונציגי מדינות באו״ם, המשיכה המשלחת להגיע לגאלות, אירועים פרטיים ובתים של סלבריטאים בבוורלי הילס, מליבו ובל אייר. אחת מהכוכבות הכי גדולות שהן נפגשו איתן היא שרון סטון, המוכרת בזכות תפקידיה בסרטים ״קזינו״ ו"אינסטינקט בסיסי״.

לביתה בלוס אנג'לס הגיעו מספר נציגים, ביניהם אלה שני בת ה-14. סטון דמעה כאשר שמעה את סיפורה של הנערה מקיבוץ בארי, שאיבדה את אביה, ובן דודה בן ה-16 נחטף לעזה. השחקנית בת ה-65 הבטיחה בסוף הפגישה ״לדבר באופן אישי עם הצלב האדום ולעשות כל שביכולתי לעזור״. הנציגים ימשיכו את מסע ההסברה בקרב כוכבים נוספים, בתקווה ליצור לחץ מהכוכבים הגדולים של הוליווד.



נלי מירה רובין לאחר זכייה בפרס: ״קשה לשמוח במאה אחוז, יש לנו עדיין חטופים״

כוכבת הסדרה ״אלף״ ששודרה ב-yes, נלי מירה רובין, קיבלה את פרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל הסדרות של מארסיי בצרפת. רובין לא הגיעה לטקס, אך שלחה סרטון שהוקרן לאחר שהוכרזה כזוכה, ובו הביעה את הקושי שלה לשמוח לנוכח המצב בישראל, וייחלה לשחרור החטופים: "אני רוצה לומר תודה גדולה על הפרס המרגש. תודה שאתם נותנים מקום ליצירה ישראלית, במיוחד בימים הכואבים והקשים האלה לכל הישראלים. אני לא אשקר, כישראלית ויהודייה קשה לי להיות שמחה ב-100 אחוז היום אבל אני מודה על כך. אני רוצה להזכיר שיש לנו 240 חטופים אצל החמאס, רבים מהם ילדים. אנחנו מחכים ומייחלים שיחזרו הביתה בשלום, בקרוב". רוברט פטינסון ובת זוגו מצפים לילד ראשון

בשעה טובה: כוכב הקולנוע רוברט פטינסון (37) ובת זוגו בחמש השנים האחרונות, סוקי ווטרהאוס (31), מצפים לילד ראשון. הזמרת הודיעה על כך בהופעה שלה ביום ראשון האחרון, מול הקהל במקסיקו. הכוכבת לבשה במהלך ההופעה חולצה שמבליטה את בטנה ההריונית, והודיעה לקהל: "אני לובשת משהו נוצץ היום כי חשבתי שזה אולי יסיח את דעתכם ממשהו אחר שקורה כאן. אני לא בטוחה אם זה עובד".

מקורבת לווטרהאוס מסרה לאתר אמריקאי: "הם מצפים לילד הראשון שלהם. היא כל כך שמחה, נרגשת ומצפה לחוויה הזו. סוקי ורוב נהדרים ביחד". למרות שהאישור ממנה הגיע רק עכשיו, ווטרהאוס לא ממש ניסתה להסתיר את החדשות - רק לאחרונה הופעות שתוכננו לה בתחילת השנה הבאה באוסטרליה נדחו ״מסיבות אישיות״, ובנוסף לכך היא מופיעה לעיתים תכופות עם חולצות בטן, וכפי שאנו יודעים קשה להסתיר הריון עם חולצות כאלה.

השניים יוצאים יחד מאז שנת 2018. פטינסון יצא בעבר עם הקולגה שלו לשעבר בסרטי ״דמדומים״, קריסטן סטיוארט, אך השניים נפרדו בשנת 2013. לאחר מכן יצא ואף התארס עם הזמרת FKA Twigs אך השניים נפרדו רגע לפני החתונה, בשנת 2017. ווטראוס מצידה, יצאה בעבר עם השחקן בראדלי קופר.



כוכב ״הלוטוס הלבן״ ומעצב השיער של קים קרדשיאן מתגרשים

השחקן לוקאס גייג׳ (דילון מ"הלוטוס הלבן") ובעלו, כריס אפלטון, מתגרשים לאחר חצי שנה של נישואים בלבד. השניים לא הוציאו אמנם הודעה לתקשורת, אך מקורב לאפלטון אמר לאתר רכילות: "זו הייתה החלטה קשה עבורו, אבל הוא עשה כל מה שביכולתו כדי לגרום לנישואים לעבוד ונאלץ לעשות את ההחלטה הטובה ביותר עבורו ולהמשיך הלאה". באחד מהמסמכים שהוגשו לבית המשפט, נכתב בכלליות כי היו קיימים "חילוקי דעות שאינם ניתנים לגישור".

רק בחודש פברואר האחרון נודע לכלי התקשורת על הזוגיות הטרייה שלהם, ובסוף אפריל השניים התחתנו, בנוכחות שישה אורחים בלבד. החתונה סוקרה בפרק של הסדרה של משפחת קרדשיאן, ומי שחיתנה אותם היא קים. אפלטון הוא מעצב השיער וחברה הקרוב של קרדשיאן. מלבדה, בין הלקוחות שלו ניתן למצוא את דרו ברימור, דואה ליפה וג'ניפר לופז. גייג׳ מוכר בעיקר בשל תפקידיו בסדרות ״הלוטוס הלבן״, ״אופוריה״ ו״את״.

גווינת׳ פאלטרו: ״בסוף, התחתנתי עם אבא שלי״

השחקנית גווינת׳ פאלטרו, שהפכה בשנים האחרונות לגורו לייף סטייל, דיברה על מערכת היחסים שלה עם בעלה ועל משפחתה בכתבת שער שקיבלה במגזין ״פיפל״. פאלטרו שיתפה ואמרה כי בעלה, בראד פלצ'וק, מזכיר לה מאוד את אביה, המפיק ברוס פאלטרו, שנפטר לפני 21 שנה ממחלת הסרטן: ״יש בו לא מעט מאפיינים שמזכירים לי את אבא שלי. "העיניים הכחולות, העובדה שהוא יהודי, שהוא תסריטאי, שיש לו לב זהב וחוש הומור. בסוף, התחתנתי עם אבא שלי".

פלצ'וק, כזכור, לא היה בעלה הראשון של פאלטרו, אלא כריס מרטין - סולן להקת קולדפליי. השניים היו נשואים במשך 13 שנה, והביאו שני ילדים לעולם. כידוע, פאלטרו לא כל כך משחקת בשנים האחרונות, אז לכבוד מה הכתבה? לכבוד השקת ליין מוצרי טיפוח שהשיקה, הליין הוא חלק מהחברה שהקימה בשנת 2009, חברת הלייף סטייל Goop. ליין המוצרים של החברה חטף לא מעט ביקורות בשנים האחרונות, כאשר חלק מהמוצרים היו הזויים לחלוטין, כמו נר עם ניחוח הוואגינה שלה. אך פאלטרו הבהירה שהיא לא מתעסקת בביקורות: "אני חושבת שאנחנו מאוד ברורים לגבי הערכים שלנו וזה נחמד לראות שזה מהדהד יותר ויותר עם הזמן".
מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית גווינת' פאלטרו
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט