רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

"הייתה לי התמוטטות עצבים": טום הולנד מדבר על קשייו הנפשיים

מדור חיים ב Seret
הייתה לי התמוטטות עצבים: טום הולנד מדבר על קשייו הנפשיים
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של מישאל רוברט: כוכב ספיידרמן מתוודה על הגמילה שעבר, קייט וינסלט זכתה בפרס באפט״א לשחקנית הטובה ביותר ולא עצרה את הדמעות, בתו של ג׳וני דפ חושפת זוגיות חדשה עם ראפרית בזמן שאביה מגיב לחרם שעבר, "מעולם לא אהבתי את הגוף שלי": מייגן פוקס מודה שהיא סובלת מהפרעת גוף דיסמורפית וריצ'רד דרייפוס אומר שהתקנות החדשות של האוסקר ״גורמות לי להקיא״
טום הולנד מדבר על קשייו הנפשיים וההתמכרות ממנה סבל

בראיון חדש למגזין Entertainment Weekly חשף כוכב ספיידרמן טום הולנד פרטים אישיים מעניינים על ההתמודדות הנפשית שלו עם מצוקה והתמכרות. הכוכב בן ה-26 מקדם בימים אלו את הסדרה החדשה שלו"The "Crowded Room אודות אדם הנעצר על פשע אותו לא ביצע. הסדרה עוסקת גם באנשים בעלי הפרעות פסיכולוגיות ונפשיות שונות, מה שכנראה העלה את הסוגייה הכואבת. "אני כבר רגיל לחלק הפיזי של סרטי אקשן, אבל החלק הנפשי היה קשה מאוד עבורי ולקח לי זמן רב להתאושש ממנו ולחזור למציאות. אני זוכר שהייתה לי התמוטטות עצבים קטנה בבית, וחשבתי לעצמי שאני חייב לגלח את השיער כדי להשתחרר מהדמות". כמובן שהוא נאלץ לוותר על הרעיון כי הצילומים עדיין היו בעיצומם.

הולנד סיפק פרט פיקנטי במיוחד כאשר הוסיף וטען כי הוא בגמילה ולא מכור כבר שנה וארבעה חודשים, אך לא פירט ממה בדיוק הוא נגמל. בעבר, הוא רמז על בעיות שתייה קלות, כך שניתן ולשער כי בכך מדובר. בראיון עבר, כאשר נשאל איך הוא מבלה עם חברים, אמר: "אנחנו שיכורים כל הזמן, בדיוק אמרתי שאני רוצה לקחת הפסקה משתייה לשבוע, וכמה ימים אחרי זה ריאן ריינולדס שלח לי קופסה של בקבוקי ג'ין". הסדרה החדשה של הולנד תעלה למסכים בחודש הבא בשירות הסטרימינג אפל טי.וי, ולצידו יככב גם השחקן הישראלי ליאור רז.



בתו של ג׳וני דפ חושפת זוגיות חדשה עם ראפרית

לילי רוז דפ, בתם של השחקן ג׳וני דפ והזמרת ונסה פאראדי, אישרה את הזוגיות החדשה שלה בסטורי ברשת החברתית אינסטגרם. השחקנית בת ה-23 העלתה תמונה שבה היא מתנשקת עם בחורה נוספת, הראפרית 070 שייק וכתבה: "ארבעה חודשים עם הקראש שלי". הראפרית בת ה-25 ששמה האמיתי הוא דניאל בלבואנה, שיתפה גם היא סטורי זוגי של השתיים.

.אז מי זאת דניאל בלבואנה? היא נולדה בניו ג׳רזי, ושיחקה בתיכון בנבחרת הכדורסל. בעבר אמרה בראיון קצר שנעשה עימה: "אני לא ממש רואה את עצמי בתור קווירית או לסבית או משהו כזה. אני פשוט אוהבת בנות". כזכור, הזוגיות הקודמת של דפ הייתה עם השחקן טימותי שאלאמה. השניים נפרדו באמצע שנת 2020, לאחר שנה וחצי ביחד. לפי הטענות הרווחות, השניים נפרדו אז בשל לוחות זמנים עמוסים ונפרדים מדי. שאלאמה, לפי דיווחים ראשוניים, נמצא בתחילתו של קשר עם הכוכבת קיילי ג׳נר.

בינתיים, אביה של לילי, ג'וני דפ, התקבל בתשואות אתמול בפסטיבל קאן שבו הוא מככב בסרט הפתיחה. במסיבת עיתונאים התייחס הכוכב להיעדרות הארוכה שלו ממשחק לאחר המשפט המתוקשר מול אמבר הרד. "האם הרגשתי מחורם בהוליווד? צריך להיות ללא דופק כדי לומר שזה לא קרה", תקף דפ. "כאשר אתה מתבקש לפרוש מסרט שאתה עושה בגלל דברים שאמרת, אז כן, אתה מרגיש שזה חרם".

קייט וינסלט זכתה בפרס באפט״א לשחקנית הטובה ביותר, ולא עצרה את הדמעות

אמנם בריטניה הייתה שרויה בימים האחרונים בחגיגות האירוויזיון, אך כעת תשומת הלב עברה לאירוע אחר - טקס פרסי הבאפט״א לטלוויזיה. אחד הרגעים הבולטים בטקס היה זכייתה של השחקנית הוותיקה, קייט וונסלט, בפרס לשחקנית הטובה ביותר עבור הופעתה בסדרה ״אני רות״.

כאשר וינסלט עלתה אל הבמה, היא לא הצליחה לעצור את הדמעות ואת ההתרגשות. "אני רוצה לבכות ולהקיא״, אמרה בעודה מקבלת את הפסלון. בסדרה, העוסקת באמא המנסה לעזור לבתה ששוקעת עוד ועוד בתוך הרשתות החברתיות, משחקת גם בתה של קייט, מיה טריפלטון. "אם הייתי יכולה לשבור את הפסלון לשניים הייתי נותנת את החצי השני לבת שלי, עשינו את זה ביחד ילדונת", הוסיפה.

"מעולם לא אהבתי את הגוף שלי": מייגן פוקס מודה שהיא סובלת מהפרעת גוף דיסמורפית

מייגן פוקס נחשבת כבר שנים רבות כאחת הנשים הסקסיות והנחשקות בעולם, אך למרות מה שכולם חושבים מתברר כי יש לה בעיית חוסר ביטחון לא קטנה. בראיון למגזין בגדי הים ״ספורטס אילוסטרייטד״, חשפה הכוכבת בת ה-36 את חששותיה העמוקים ביחס להופעתה החיצונית. היא סיפרה בגלוי על הפרעת הגוף הדיסמורפית ממנה היא סובלת, הפרעה נפשית שגורמת לחולים בה להרגיש ולראות פגמים שונים בגופם, גם אם הם לא קיימים: "אני לא רואה את עצמי כמו שאחרים רואים אותי. מעולם לא היה שלב בחיי שבו אהבתי את הגוף שלי. כשהייתי קטנה, הייתי אובססיבית וכל הזמן חשבתי 'ככה אני צריכה להיראות?' זה לא היה משהו שקיבלתי מהסביבה שלי, כי גדלתי בבית מאוד דתי שבו הגוף לא קיבל אף התייחסות. המסע שלי לאהבה עצמית יהיה אינסופי לדעתי".

בנוסף לבעיות הנפשיות שלה, היא נשאלה גם על הסרט שהיא הכי שמחה שהשתתפה בו, וענתה שמדובר בסרט ״הגוף של ג׳ניפר״: "היה משהו בתזמון שבו צילמנו אותו. זה היה בתקופה שבה הציבור צלב אותי ועברתי התמוטטות נפשית. מה שהדמות שלי עברה בסרט היה מטאפורה למה שחוויתי בהוליווד, ועם התקשורת והרבה מהעולם. ניגשות אליי כל כך הרבה נשים שאומרות לי 'בזכותך הבנתי שאני לסבית'. זה כל כך הרבה יותר מספק ממישהו שניגש אליי ואומר שהוא אוהב את הסרטים שלי או שאני מאוד מוכשרת. כשמישהו אומר לי שעזרתי לו לקבל את האומץ להיות שלם עם עצמו, זו המחמאה הגדולה ביותר שאפשר לקבל".

כיום פוקס היא אמא ל-3 ילדים מבעלה לשעבר, השחקן בריאן אוסטין גרין, ומאורסת בימים אלו למוזיקאי משין גאן קלי. סטטוס היחסים בין השניים כרגע לא ברור, כאשר כל מספר שבועות צצות שמועות על פרידה מתקרבת או טיפולים זוגיים שהם הולכים אליהם.

ריצ'רד דרייפוס אומר שהתקנות החדשות של האוסקר ״גורמות לי להקיא״

בשנים האחרונות, עושה רושם שפרס האוסקר איבד יותר ויותר רלוונטיות מבחינת הקהל והמבקרים השונים, כאשר זכיות מעוררות גבה הפכו לעניין שבשגרה, וההעדפה שנותנים השופטים ל׳גיוון׳ של הזוכים מקבלת תיעדוף גבוה יותר מהאיכות עצמה.

בחודשים האחרונים החשיבות של הטקס קיבלה מהלומה נוספת, כאשר האקדמיה האמריקאית לקולנוע, הארגון שאחראי על פרסי האוסקר, העבירה ארבעה חוקים חדשים שמטרתם לקדם זכיות של אנשים ממוצא אתני מקופח ושל נשים. החוקים החדשים מגדירים שכל סרט שמועמד לאוסקר צריך לעמוד לפחות בשניים מתוך ארבעה קריטריונים של סוג העובדים על הסט. אחד מהחוקים, לדוגמה, מחייב כל סרט שרוצה להיות מועמד לפרס להעסיק לפחות 30 אחוז מכלל העובדים נשים או ממוצא אתני מקופח ולא מיוצג מספיק. חוק אחר, אומר ששחקן ממוצא מקופח חייב לשחק בלפחות אחד מתוך התפקידים העיקריים בסרט.

כעת, הכוכב הוותיק ריצ'רד דרייפוס יוצא למתקפה נגד החוקים החדשים. ״זה גורם לי להקיא״, אמר בראיון למרגרט הובר. ״כאמן, אף אחד לא אמור להגיד לי שאני צריך לציית לצו המצפון העכשווי. מה כבר אנחנו מסכנים? רגשות של אנשים? אי אפשר לחוקק חוק כזה. צריך לתת לחיים להיות מה שהם״. ההערות של דרייפוס עוררו הדים ברשתות החברתיות, כאשר רבים תקפו אותו בחזרה וטענו כי דבריו פוגעניים כלפי נשים ואוכלוסיות מוחלשות. דרייפוס בן ה-75 משחק כיום לעיתים יותר נדירות, אך בעבר זכה בעצמו בפרס האוסקר לשחקן הטוב ביותר, על הופעתו בסרט ״דירה לשניים״. הוא מוכר גם בזכות תפקידיו בסרטים המצליחים של ספילברג ״מלתעות״ ו״מפגשים מהסוג השלישי״.
מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית קייט וינסלט
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט