חדשות קולנוע וסרטים

Seret לסופ"ש: "מכתב לחזיר", "איך לעשות סקס", "ציידי הישימון" ועוד

מדור Seret לסופ"ש
Seret לסופש: מכתב לחזיר, איך לעשות סקס, ציידי הישימון ועוד
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
עורך מדור הביקורות באתר יאיר הוכנר עם 5 המלצות צפייה לסוף השבוע: הסרט הישראלי המועמד לאוסקר בקטגוריית סרט האנימציה הקצר "מכתב לחזיר" (כולל לינק לצפייה), הדרמה הבריטית המתרחשת בחופשה של צעירות ביוון "איך לעשות סקס", הסרט המוזיקלי הפרוע "דיקס: המיוזיקל", סרט אמנות הלחימה "ציידי הישימון" בנטפליקס והעונה השנייה לסדרת האקשן "ריצ'ר"
מכתב לחזיר

איפה: On Demand Vimeo

מיועד: לאוהבי אנימציה איכותית. 5 כוכבים

סרטה הקצר והמושלם של טל קנטור "מכתב לחזיר" מגיע אלינו עם שלל פרסים ומועמדויות, ביניהם מועמדות טרייה לאוסקר לסרט האנימציה הקצר הטוב ביותר. הוא זכה בפרס אופיר לסרט האנימציה הטוב ביותר וגם זכה בפרס בפסטיבל ירושלים. בנוסף הוא השתתף בפסטיבל האנימציה החשוב בעולם Annecy וזכה בפרסים בפסטיבלים בבריסל, זגרב ועוד.

הסרט שאורכו 17 דקות מתאר סיטואציה מורכבת, שמתארת איך הדור הצעיר של ימינו מתייחס לשואה. ניצול שואה מגיע ביום השואה לבית ספר לספר לתלמידים איך חזיר הציל את חייו כאשר ברח מהנאצים. הכיתה מגיבה בזלזול, ואחת התלמידות שוקעת בפנטזיה סוריאליסטית. היצירה בשחור-לבן ייחודית ומפתיעה בעוצמתה. התוצאה מורכבת ולא מתאימה לרכי לבב. לצפייה - לחצו כאן



דיקס: המיוזיקל

איפה: בבתי קולנוע

מיועד: לאוהבי מיוזיקלס מוגזמים. 3 כוכבים

הבמאי/תסריטאי לארי צ'ארלס ("סיינפלד", "משתגעים מאהבה", "תרגיע", "בוראט", "ברונו", "הדיקטטור") חוזר עם סרט חדש שהוא מיוזיקל המבוסס על סנסציית אוף-ברודווי שכתבו ומשחקים בה ארון ג'קסון וג'וש שארפ. הסרט מספר על שני אנשי מכירות מאוד מצליחים ומרושעים שהחברות שבהן הם עובדים מתמזגות והם מגלים שהם תאומים.

בהצגה הם מגלמים את כל הדמויות ואילו כאן מצטרפים אליהם מייגן מולאלי ("וויל וגרייס"), ניית'ן ליין ("כלוב הציפורים"), הראפרית מייגן די סטליון, והקומיקאי ההומו בואן יאנג כאלוהים. התוצאה משעשעת ומעוררת פרצי צחוק. הסרט מאוד רוצה להיות נועז ושערורייתי אבל הוא לא באמת כזה. בכל מקרה, אם אתם ממעריצי לארי צ'ארלס וגם מחבבים מחזות זמר, הסרט הזה יתאים לכם כמו כפפה ליד.

איך לעשות סקס

איפה: בבתי קולנוע

מיועד: לצעירים ומבוגרים כאחד. 3.5 כוכבים

סרט הביכורים של מולי מנינג ווקר זכה בפרס הגדול במסגרת "מבט מסוים" בפסטיבל קאן והוקרן בפסטיבלים רבים ברחבי העולם. בארץ הקהל הדביק לו את התואר "הסרט על האונס בקפריסין" למרות שזה ממש לא אותו סיפור. שלוש מתבגרות בריטיות שזה עתה סיימו את התיכון יוצאות לחופשה פרועה ביוון שבה הן יבלו כל הלילה, ישתכרו, יקיאו וגם ינסו למצוא סטוצים.

השלוש פוגשות קבוצה של צעירים ואחת מהן, טארה, עומדת לעבור חוויה מינית ראשונה. התוצאה הריאליסטית בוחנת את האינטראקציה הרעילה בין הבנות ובין הבחורים שיפגשו, עם רגעים שנעים בין שנינות, עצב והמון בדידות. הסרט מלוהק בצורה מבריקה על ידי מיטב השחקנים הצעירים והפחות מוכרים הפועלים בבריטניה, כולם בעלי ניסיון טלוויזיוני וקולנועי אך עדיין לא התפרסמו, חלקם כבר זכו בפרסים על תפקידם בסרט זה.



ריצ'ר: עונה שנייה

איפה: Prime Video

מיועד: למעריצי העונה הראשונה וחובבי אקשן. 4 כוכבים

סדרת המתח והפעולה הנפלאה חזרה לעונה שנייה וזה עתה סיימתי לצפות בה בהנאה צרופה. כמי שמאוד אהב את העונה הראשונה אני שמח לבשר שכל שמונת הפרקים מספקים את הסחורה, עם אקשן עשוי היטב לצד תסריט מדויק ומלא הומור ושחקנים המבצעים את עבודתם היטב.

הפעם ג'ק ריצ'ר מאחד את חבריו לצבא כדי לאתר מי רצח את חברם ליחידת החוקרים הסודית. הם מגלים שמאחורי הרצח עומדים אנשי חוק לשעבר המנסים למכור נשק מסוכן לטרוריסט בעל שם בינלאומי. רוברט פטריק, הזכור מתפקידו הבלתי נשכח כרובוט העתידני T-1000 בשובר הקופות "שליחות קטלנית 2: יום הדין", מגלם את הרע התורן.

ציידי הישימון

איפה: נטפליקס

מיועד: לחובבי אומנות לחימה. 3.5 כוכבים

סרטו הראשון כבמאי של השחקן ואיש הפעלולים הו מיונג-האנג הוא פנטזיה דיסטופית עמוסת פעולה ודם. נקודת המוצא היא אפוקליפסה שגורמת למרבית העולם להיחרב בעקבות גל רעידות אדמה קטלני. מדען ממציא תרופה שעוזרת לאנשים לחיות זמן רב בלי מים ומזון, אבל גם יוצרת תופעות לוואי לא סימפטיות. כדי לייצר את התרופה צריך להשתמש בצעירים שישמשו כשפני ניסיון.

התוצאה מאוד מהנה, גם אם היא לא מחדשת יותר מדי. סרטו הבא של הו מיונג-האנג, The Roundup: Punishment"" יוקרן מחוץ לתחרות בפסטיבל ברלין היוקרתי ולפי הטריילר זה נראה סרט אפקטיבי לא פחות מהסרט הנוכחי. עד אז "ציידי הישימון" יספק לכם את חווית הפעולה המדממת והמהנה ביותר שיכולה להיות.

יאיר הוכנר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ דיקס: המיוזיקל (עמוד סרט)
חץ איך לעשות סקס (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.4ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.2ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.6
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו School of Magical Animals 2בית ספר לחיות מדברות A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט