איילת זורר, שמציינת בחודש הבא את יום הולדתה הארבעים פתחה בסוף השבוע דף חדש ומזהיר בקריירה הקולנועית שלה כשהפכה לאחד השמות היותר מאוזכרים בתקשורת האמריקאית. "מלאכים ושדים" סרט ההמשך ללהיט "צופן דה וינצ'י", בו היא משחקת לצידו של טום הנקס, ניצב בראש רשימת שוברי הקופות עם הכנסות יפות של 48 מיליון דולרים בסוף השבוע הראשון.
זורר, שמגלמת מדענית אטום איטלקיה שאביה נרצח והיא מוצאת את עצמה לצידו של פרופסור לנגדום בניסיון להציל את העולם, הצליחה למשוך את תשומת ליבם של כל מבקרי הקולנוע האמריקאים שחלקם הגדול משבח אותם, גם אם לא תמיד משבח את הסרט. "לאיילת זורר לוקח קצת זמן עד שהיא מושכת את תשומת הלב של הקהל" כותב טוד מקארת'י, המבקר של העיתון המקצועי "ווראיטי" "אבל עם הזמן ובצורה מחושבת היא כובשת את המסך".
[*]
אומנם הרבה מהמבקרים מציינים את יופיה החיצוני של זורר, דברה יאנג מ"ההוליווד ריפורטר" מכנה אותה כשחקנית "חושנית" ומשבחת את העובדה שהיא לא מגלמת את מושא אהבתו של הנקס, אלא את האישה שעומדת לצידו, גם בקטעי האקשן.
בטסי שרקי מה"לוס אנג'לס טיימס" מבקרת את העובדה שרון האוורד ("נפלאות התבונה", "צופן דה וינצ'י") ליהק שחקנית נפלאה לצידו של הנקס אבל...לא השתמש בה מספיק. גם המבקר של האייריש טיימס, דונלד קלארק לא מבין מדוע ליהקו אותה כסיידקיק (העוזרת) של הנקס אם לא מתכוונים להשתמש בה רוב הזמן.
[*]
זורר מצליחה לבלוט אל מול הליהוק המסיבי והבינלאומי של הסרט. כפי שנכתב בעיתון ה"אינדיפנדנט" - "זורר היא בחירה אהודה יותר מאשר אודרי טאטו הזעופה, ששיחקה את בת-זוגו של הנקס ב'צופן דה-וינצ'י, אולם זורר צריכה להתמודד אל מול צוות גדול של שחקנים גבריים יבשים במיוחד'".
מעבר לים דווקא לא התלהבו מאיילת שלנו, או לפחות מהבימוי שלה, ה"טלגרף" האנגלי הגדיר אותה כ"גיבורה קולנועית חסרת חיים ונוכחות". "לזורר, ישראלית עם מבטא איטלקי מפוקפק, יש את האנרגיות לטפל כראוי בכל השטויות הנזרקות לכיוון שלה. אבל אין הרבה כימיה בינה לבין טום הנקס." מוסיף ה"בוסטון גלוב".