מורדים ביקורת סרט

Insurgent Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "מורדים":
"המשכון סביר ולא מביך, אבל משחקי הרעב זה לא"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Insurgent
משחק שיילין וודלי, מיילס טלר, נעומי ווטס, אוקטביה ספנסר במאי/ת רוברט שוונטקה  
מדע בדיוני
ביקורת סרט למורדים מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"טיפשי ומבדר"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע64.6%
בבית
אחכה לדי.וי.די30.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.9%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סאגת "מפוצלים" ממשיכה מהנקודה בה הפסיק הסרט הקודם. כדי להכניס קצת קצב לסצנות הפעולה ורומנטיקה לא מביכה לעלילה הקיטשית בין שני הגיבורים טריס ופור, המפיקים שכרו את שירותיו של רוברט שוונטקה, אחד שבהחלט יודע לביים סצנות פעולה סוחפות כמו בסרטו המצליח "RED" וגם סצנות רומנטיות בלהיט נוסף שהוא ביים - "אשתו של הנוסע בזמן".שוונטקה מצליח לשדרג במקצת את סאגת "מפוצלים" והסרט השני בסדרה קצבי הרבה יותר וממשיך בהצלחה יחסית את ז'אנר סרטי ה Young Adult. אז אם אתם אוהבים את סרטי הפעולה הפנטסטיים בהם צעירים יפי מראה וטובי לב נלחמים במבוגרים מושחתים ועוזריהם, "מורדים" הוא כנראה הסרט בשבילכם.
שיילין וודלי חוזרת לגלם את טריס "המפוצלת" ותיאו ג'יימס חוזר לגלם את פור הלוחם האמיץ. זוג האוהבים הצעיר נודד משבט לשבט וחי כפליט ברחובות החרבים של שיקגו כשבעקבותיהם דולקים ג'נין (זוכת האוסקר קייט וינסלט) וצבא החיילים שלה. לקאסט המרשים מצטרפות הזוכה בפרס האוסקר אוקטביה ספנסר ("העזרה"), המועמדת פעמיים לאוסקר נעמי ווטס ("21 גרם" ו"הבלתי אפשרי") והמועמדת פעמיים לאוסקר ג'נט מקטיר (אלברט נובס"). לכאורה צוות מרשים ומכובד אבל התוצאה היא בסך הכל פנטסיה המיועדת לקהל צעיר ומיוחם שרוצה לראות סיפור רומנטי במסווה של סרט פעולה מדע בדיוני."מורדים" ממשיך את הקו העלילתי הטיפשי על עולם המחולק לחמישה פלגים, כשהמפוצלים מתאימים למספר פלגים ולא שייכים רק לאחד, מה שלדעת המנהיגה ג'נין עלול להפר את האיזון העדין בו העולם מתקיים. היא מתחילה לרדוף אחרי טריס ושאר המפוצלים בתקווה לפענח את סודם. לזכותו של הסרט הוא מהיר יותר, יש בו יותר סצנות פעולה, ונראה שהשחקנים לא סבלו יותר מדי.
"מורדים" כסרט ההמשך של "מפוצלים" הוא ראוי בהחלט, במיוחד לאור העובדה שהסרט הראשון בסדרה לא היה בדיוק הברקה קולנועית או מסחרית. משהו חכם לכתוב על מוצר הצריכה הזה אין לי, אבל גם לקטול אותו אינני מסוגל כי בסך הכל ישבתי באולם הקולנוע שעתיים והם עברו לי במהירות ועזרו לי לנקות את הראש אחרי יום עבודה מעייף. אז למי שאהב את הסרט הראשון נראה שהסרט השני הוא המשכון מספק בהחלט.
מורדים - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: איתמרגיל: 1931/07/2016 23:53:49
6/10אייקון ציון
סרט נחמד. אין ספק שהפעם זו אכזבה לעומת הסרט הראשון. אמנם אפקטים מעולים, צילום נהדר ומוזיקה טובה - אבל האקשן די בינוני וחסר לעומת הקודם, יותר מדי דיאלוגים משעממים. הסרט מתחיל לא טוב, אבל האמצע מתחיל להיות קצת יותר מתוחכם - ושם הנחמה.
שם: מור רזגיל: 1312/03/2016 20:29:42
6/10אייקון ציון
סרט בינוני !!! השחקנים מעולים, הצילום נהדר הפס-קול מושלם, האפקטים עוצרי-נשימה והאקשן מעולה אבל רוב הדיאלוגים משעממים ואיתם גם בתסריט והעלילה. בקיצור, סרט די מיותר. הצפייה לא חובה !!!
שם: aloncoolגיל: 2106/12/2015 18:10:18
9/10אייקון ציון
ציפיתי לסרט הזה שנה שלמה כדי לראות אותו. חשבתי שהסרט מאוד מאכזב אבל ממש לא, הסרט מרתק אותך מההתחלה שלו וממש מצליח לעניין אותך גם הסרט הראשון היה מאוד טוב לא פחות מזה, שלל אפקטים מיוחדים ומעולים וכמובן המשחק שיילין וודלי היה פשוט מעולה
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי מדע בדיוני
זמן Old 2021
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט