פבלו ביקורת סרט

Loving Pablo Movie Review

תמונת כתבנמרוד שובל על "פבלו":
"ציפיות שמתנפצות מהר יותר משוטר ברחובות מדיין"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Loving Pablo
משחק חאבייר בארדם, פנלופה קרוז, פיטר סארסגארד במאי/ת פרננדו לאון די ארנואה  
דרמה
ביקורת סרט לפבלו מאת נמרוד שובל | כתב ומבקר קולנוע
ציון המבקר
"לחובבי אקשן"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע64.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די31.5%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות4.0%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
הבמאי פרננדו לאון די ארנואה, שזכה בעבר לשבחים ובצדק, על הדרמה "ימי שני בשמש", לקח סיפור מרתק ואותנטי, המבוסס על זיכרונותיה של העיתונאית וירג'יניה ואלחו ממערכת היחסים בינה ובין מלך הסמים פבלו אסקובר. גייס את הזוג המלכותי של הקולנוע הספרדי, זוכי האוסקר, פנלופה קרוז ובן זוגה חאבייר בארדם, עם האינטימיות וניסיונם במשחק זו לצד זה. מה כבר יכול להשתבש?הציפיות הגבוהות מהסרט מתנפצות מהר יותר משוטר ברחובות מדיין. קשה שלא להשוות את הסרט לסדרה "נרקוס" ששודרה בנטפליקס, אשר הצליחה להציג באופן מופתי את הדמות המורכבת שמאחורי השפם המאיים. בניגוד לסדרה, בה רוב השיח הינו בספרדית, כאן הדיאלוגים מתנהלים בעיקר באנגלית מה שמקשה לייצר אווירה אותנטית משכנעת. מסגרת הזמן של הסרט מאלצת את הבמאי לזרז מהלכים למה שנראה כמו תקציר לא מספק של האירועים.
ביקורת מצולמת  |  טריילר/קדימון
הסצנות נראות ברובן לא אמינות. מלבד ג'ולייט רסטרפו שמגלמת באותנטיות קולומביאנית את תפקיד אשתו השקטה והמתוחה של פבלו, יתר השחקנים מפגינים משחק שטחי ולא משכנע עם טקסטים צפויים. העלילה כמו נמצאת במירוץ להספיק כמה שיותר מהסיפור וחסרה הירידה לעומק הדמויות. אנחנו נותרים עם סרט שמרגיש מזויף ועם תחושת החמצה.בארדם "שופץ" חזותית וקיבל את המראה האסקוברי, אך הוא אינו מגרד ברמת המשחק שלו את ואגנר מורה שנתן לדמות חיים משלה בסדרה "נרקוס". גם קרוז לא מצליחה לייצר דמות אמינה ומורכבת הנמצאת בסיטואציה בלתי אפשרית (ולא משנה כמה היא תשתדל לרגש עם בכי מוגזם ומתפרץ) אפילו תסרוקתה צועקת זיוף ומקלקלת את האמינות.
אבל לא הכול כל כך גרוע. המוזיקה זורמת באופן שתואם את העלילה, והתפאורה והצילום הם נהדרים. גם מבחינה חזותית, התלבושות מתאימות לתקופת שנות השמונים בקולומביה. למרות הקפיצות המהירות בין האפיזודות, ההפקה ניסתה להישאר נאמנה לסיפור המקורי. סצנות האקשן של ההתנקשויות בשליחות אסקובר מצולמות מצוין, הן אותנטיות ואסתטיות קולנועית. שתי סצנות מפתיעות וממש כיף לצפות בהן - האחת היא זו בה שורת מכוניות חוסמת את הנתיב בכביש והשנייה היא זו בה פבלו מחליט לקחת את בתו לאכול גלידה... ישנן גם סצנות עינויים מחרידות כמו כלב שתוקף אדם חסר אונים שקשור אליו, לא לבעלי לב חלש.הסרט מתאים למי שלא צפה בסדרה "נרקוס" ולחובבי סרטי פעולה שהאירועים האמיתיים מאחורי העלילה והפערים ביניהם לא ידירו שינה מעיניהם. ההשקעה באפקטים החזותיים לא מצליחה להסתיר את המשחק המוגזם והריקני, שהוא המרכיב העיקרי במנה האינסטגרמית שאמנם מצטלמת נהדר אך עודנה ריקה מבפנים.
פבלו - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: חגי הופרגיל: 4226/09/2018 01:42:56
10/10אייקון ציון
סרט מעולה! באתר זה חלק נתנו לו 10 וחלק 2. האחרונים כנראה ראו את הסדרה "נרקוס" שגם מספרת עליו, ביתר פירוט, אבל אני מסכים עם הראשונים. סרט מרתק, קצבי, חזק.
שם: אבירן דהןגיל: 2225/08/2018 14:30:36
9/10אייקון ציון
סרט פשע מותח ומעניין. אני לא ראיתי את ''נרקוס'' אז לכן כדאי לדבר רק על הסרט עצמו,זה מתחיל ממשחק מצוין של פנלופה וחוויר המשחק את פבלו.הסיפור מסופר באופן ברור לאורך הסרט והסרט עצמו מותח לאורך כולו והקטעים האלימים המעטים יש לציין שיש שם, קולעים בדיוק לסיפור ולסיטואציה. הסרט לקראת סופו התחיל טיפה לשעמם עד לקטע הראשי שבעצם מגיעים לפבלו. חובה צפייה.
שם: Jason Stathamגיל: 2708/08/2018 01:40:10
5/10אייקון ציון
אני ראיתי נקרוס והלכתי לסרט עם חבר שלא ראה. הוא עף על הסרט וממש אהב ואני די התאכזבתי מהסרט.
קישורים
ביקורות נוספות של סרטי דרמה
ג'ויקה Joika חדש 2024
רדיקלי Radical חדש 2024
נפש אחת One Life חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט