רדיו ביקורת סרט

radio Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "רדיו":
"קובה גודינג ג'וניור, זוכה פרס האוסקר על תפקידו הקומי בסרט "ג'רי מגווייר" מגלם כאן מפגר המכונה "רדיו" – ראו הוזהרתם. שמישהו יגיד לאמריקאים שהגיע הזמן שהם יפסיקו לעשות סרטים שכאלה !"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר radio
משחק אד האריס, קובה גודינג ג'וניור, ס. אפאטה מרקרסון, ריילי סמית', דברה ווינגר במאי/ת מייקל טולין  
דרמה
ביקורת סרט לרדיו מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"קובה גודינג ג'וניור, זוכה פרס האוסקר על תפקידו הקומי בסרט "ג'רי מגווייר" מגלם כאן מפגר המכונה "רדיו" – ראו הוזהרתם. שמישהו יגיד לאמריקאים שהגיע הזמן שהם יפסיקו לעשות סרטים שכאלה !"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע23.5%
בבית
אחכה לדי.וי.די64.7%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות11.8%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
ג'יימס רוברט קנדי או בקיצור "רדיו" מסתובב עם עגלת קניות ברחובות אנדרסון, דרום קרוליינה. איש אינו מדבר איתו והוא לא מנסה לדבר עם אף אחד. יש לו אוסף של מכשירי רדיו ואהבה גדולה למוסיקה שחורה.אד האריס, שחקן מעולה, שהיה מועמד ארבע פעמים לפרס האוסקר, מגלם את מאמן נבחרת הפוטבול הפופולארית של התיכון, ג'ונס. בגלל תקרית לא נעימה שבה תלמידים שלו התעללו ברדיו הוא מחליט להתיידד עם הבחור המוזר. רדיו חשדן בהתחלה. כאשר הוא זוכה באמונו של רדיו הוא פותח לפניו עולם חדש וכמובן שרדיו מעשיר את עולמו של המאמן ג'ונס.
מלבד קובה גודינג ג'וניור שמאז זכייתו באוסקר לא עשה סרט אחד שראוי לצפיית בן אנוש, עוד משחקים אד האריס, אלפרי וודארד ודבורה ווינגר. שלושתם שחקנים מעולים, מהותיקים והטובים שיש היום בהוליווד ושלושתם נראים כהולכים לאיבוד בתוך תסריט צפוי ונחות. לפעמים הם פשוט נראים משועשעים מהמשפטים הרציניים עד כדי גיחוך שהם אומרים.מייק טולין שזה סרט עלילתי שני בבימויו הצליח בכשרון רב ליצור את אחד הסרטים הגרועים לשנת 2003. זהו סרט קיטש אמריקאי צפוי ומיושן שעשוי כסרט סוף שבוע סטייל שנות השמונים שצולם עבור אחד הערוצים המסחריים בטלוויזיה האמריקאית, הלך לאיבוד ונמצא אחרי שנים רבות ומשום מה הוחלט להקרינו בקולנוע.
עוד יותר מביך הוא הניסיון הנלוז של גודינג לגלם איש עם פיגור קל, חוסר האמינות שלו פשוט לא ייאמן. שחקן בלתי נסבל שנכתבה עבורו דמות קשה לגילום בצורה הכי סטריאוטיפית שאפשר. סרט מחפיר בכל קנה מידה שהוא. לא לראות אפילו ב DVD.
רדיו - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: גיל תמירגיל: 5913/11/2014 17:45:55
9/10אייקון ציון
הסרט רדיו הוא אמנם לא יצירת מופת, אבל הוא בכל זאת סרט מצוין וחשוב מאין כמוהו, שמשוחק נפלא ע''''י כל הצוות. לטקסט בעצם אין כמעט חשיבות, הבמאי מנסה להעביר את המסר הפשוט (במה שונה האדם...) בלי לבלבל לנו את המוח עם תסריט מ"מתוחכם" ( "לחכמים") תוך כדאי שהוא לוקח בחשבון שחלק לא קטן אולי לא יבין זאת (כפי שראינו בביקורות) הוא פשוט לא שם קצוץ, ואני אוהב את .
שם: לביגיל: 3106/09/2004 21:44:01
8/10אייקון ציון
סרט נפלא, בייחוד לעוסקים בחינוך והוראה. מאמן בייסבול שמאמץ בחור מפגר שכמעט ואינו מדבר, ומנהלת בית ספר עם ביצים, דבר נדיר במקומותינו. מרגש, שחקנים נפלאים בייחוד קובה גודינג ג'ונייר שכלל לא זיהיתי אותו בתנועות הגוף וצורת הדיבור. מומלץ בחום.
שם: נועה צוקרגיל: 1210/02/2004 14:34:29
10/10אייקון ציון
סרט מדהים!!! מרגש,מצחיק,אני בכיתי רוב הסרט!!! אל תחכו לדי.וי.די
קישורים
חץ רדיו (עמוד סרט)
אד האריס
ביקורות נוספות של סרטי דרמה
ג'ויקה Joika חדש 2024
רדיקלי Radical חדש 2024
נפש אחת One Life חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט