סטפ אפ ביקורת סרט

Step Up Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "סטפ אפ":
"שירקדו ויסתמו"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Step Up
משחק רייצ'ל גריפית, צאנינג טאטום, גינה דוון, דמיאן רדקליף, מארי, ג'וש הנדרסון במאי/ת אן פלצ'ר  
דרמה
ביקורת סרט לסטפ אפ מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"שירקדו ויסתמו"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
8.6/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע57.4%
בבית
אחכה לדי.וי.די41.2%
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות1.5%
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
באחד השלבים הצפויים, והיו כאלה בלי הפסקה לאורך כול הסרט השבלוני והרע הזה, פשוט התחלתי לצחוק. מילא אם זה היה עשוי טוב, אבל "סטפ אפ" הוא פשוט כישרון בטעם רע. מהתסריט הנבוב שנראה כמו עבודה של תלמידה בכיתה ו' שעשתה copy paste מתלמידה אהבלה אחרת וכשהיא מקבלת את הציון היא לא מבינה למה יש לה ציון זהה לזה של החברה שהעתיקה ממנה.בסרט "סטפ אפ" יש הכול ובגדול, ובעיקר משחק גרוע של כול המשתתפים. רייצ'ל גריפית ("עמוק באדמה") שחקנית מדהימה בדרך כלל שמתבזה ומתבזבזת בתפקיד המנהלת בלבוש סבתא מחריד (אגב, ממתי למנהלות במוסד שכזה אין מזכירות?). ואיך אי אפשר בלי שחקן ראשי בשם הבלתי אפשרי, צ'אנינג טאטום שאפשר להכריז עליו כשחקן עם הפנים הכי מטומטמות בעיר. השחקנית שלצידו מתפקדת כאוויר כי מי זוכר אותה בכלל?
איך לא עלו על הנוסחה הזו קודם? רקדן עני משכונת מצוקה החודר לתוך חייה של רקדנית צעירה ועשירה. הוא מתגלה כרקדן מחונן, והשניים הופכים לזוג לא רק על הרחבה אלא גם בחיי האהבה. התסריטאיות המבריקות והמקוריות עד מאוד, דונה אדלר, מליסה רוזנברג, כנראה לא נתקלו בסרטים כמו "ריקוד מושחת", "פלשדאנס", "תהילה" וכמובן בכלל לא צפו בסרטים חדשים יותר כגון: Save the Last Dance, Honey, ו"רוקדים". למען האמת הן כן ראו ולא יפתיע אותי אם דונה ומליסה, צמד התלמידות פשוט העתיקו קטעים שלמים מסרטים וחברו אותם יחדיו לכדי מוצר קלוקל שכול מילה שנאמרת בו צורמת יותר מקודמתה.אז גיבור הסרט הוא טיילר גאג, אהבל מצוי שבחומר היחצני כתוב שהוא מורד במוסכמות. טיפוס עלוב עם פנים של מטומטם הגדל בשכונות המצוקה הקשות ביותר בבולטימור המצטלמות נפלא בסרט. נורה היא נערה בת טובים, רקדנית בלט מחוננת הלומדת בבית ספר לאומנות אליטיסטי. המטרה היחידה שעומדת לנגד עיניה היא מציאת בן הזוג הנכון להופעת הבוגרים. טיילר מוצא את עצמו עושה עבודות שרות בבית ספר ואילו נורה מוצאת בו אנרגיות מדהימות וכשרון ריקוד טבעי. נורה מציעה לטיילר הזדמנות לצעוד קדימה אל עתיד שהוא לעולם לא דמיין שיוכל להגשים.
מאחר ולפי הכרזה של הסרט ניתן לנחש את התוצאות ומאחר וכבר בפסקה השנייה חשפתי את הסוף, כן הם מתאהבים ומבצעים ריקוד נפלא, שאם הם לא היו צריכים לדבר ולשחק לפניו ואחריו כנראה הייתי מוסיף לכוכב הבודד מעלה עוד אחד שיחמם אותו בלילות החורף הקרים. "סטפ אפ" מיועד לילדות בנות 14 ומטה שהמוח שלהן מאכלס בעיקר אוויר. אנשים אחרים מוזמנים לפסוע לכיוון אולמות הקולנוע הסמוכים.
סטפ אפ - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: יפעת מלכוניגיל: 1316/04/2007 23:03:32
10/10אייקון ציון
סרט מדהים וכל מילה אחרת מיותרת! שווה ממש ללכת לראות!!! מומלץ בחום!
שם: אלינור מנייבגיל: 1416/04/2007 21:49:41
1/10אייקון ציון
זה לא סרט לילדות בני 14 כי גם אני ראיתי וגם אני חושבת שזה סרט דפוק לגמרי ומשעמם
שם: רוני כהןגיל: 1610/02/2007 22:32:33
10/10אייקון ציון
מדהים מדהים מדהים! סרט פשוט מדהים, כל שניה לא הייתה מיותרת!!! זה לא סרט רק לא בנות וזה לא סרט רק לאוהבי ריקודים. לפני שהלכתי לסרט לא רציתי לראות אותו כי חשבתי שהוא סטייל שחקי אותה מותק שממש שעמם אותי, אבל זה היה פשוט יפפפה! לא שווה לפספס!!!
קישורים
חץ סטפ אפ (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי דרמה
ג'ויקה Joika חדש 2024
רדיקלי Radical חדש 2024
נפש אחת One Life חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט