ראיון לילי ביקורת סרט

Interview Movie Review

תמונת כתביאיר הוכנר על "ראיון לילי":
"אינטליגנטי וסקסי"
סרט ארכיון   שתף/י
פוסטר Interview
משחק סטיב בושמי, סיינה מילר, טארה אלדרס, מולי גריפית במאי/ת סטיב בושמי  
דרמה
ביקורת סרט לראיון לילי מאת יאיר הוכנר | מבקר ראשי
ציון המבקר
"אינטליגנטי וסקסי"
דירוג הגולשים
ראית את הסרט? העבר/י את העכבר ודרג/י!
7.4/10
?
היכן תצפו?
בקולנוע
אלך לקולנוע
בבית
אחכה לדי.וי.די
לא אצפה
לא מתכוונ/ת לצפות
Seret Buzz
הוסף/י למועדפים   הוסף/י ל"רוצה לראות"       התחבר/י   הצטרף/י בחינם!
סרט הקולנוע החדש בבימויו של השחקן סטיב בושמי הוא אחד המוצרים הקולנועיים המבדרים והמהנים ביותר שמוקרנים כרגע על המסך בתל אביב. "ראיון לילי" הוא יצירה עצמאית עם מספר מצומצם של משתתפים, מה שלכאורה לא נראה מבטיח ובדרך כלל עלול להפחיד את הקהל הרחב. אז הסירו דאגה מלבכם - מדובר בסרט שנראה ומרגיש קולנוע לכול דבר. למען האמת, סרטו של בושמי הוא מין סוג של דו-קרב עמוס אווירה מחשמלת בין שני שחקנים הנוגסים בתפקידיהם בתשוקה.סרטו של בושמי מבוסס על סרט של הבמאי ההולנדי הנרצח, תיאו ואן גוך. ההבדל בין החידוש של בושמי לזה של ואן גוך הוא משמעותי. בעוד שסרטו של ואן גוך, כמו כול סרטיו, בעל פוטנציאל אך לא באמת מעניין. בושמי בכישרונו הרב מצליח להפוך את החידוש למשחק מוחות חולני שבו נחשפת האמת שמאחורי המושגים הנוצצים: סלבריטאים ותקשורת. לא פלא שהסרט הצליח להתברג בשני פסטיבלים נחשבים כמו סאנדנס וברלין.
בושמי בתפקידו הטוב ביותר מזה שנים, מגלם את פייר פדרס, עיתונאי ותיק שבמסעותיו באזורי מלחמה צפה במראות קשים. הוא מטפל באחיו הצלם המאושפז בבית חולים לחולי נפש ומנסה לשקם את הקריירה שלו כעיתונאי רציני. במקום לשלוח אותו לוושינגטון, עורך העיתון שלו מעדיף שפייר יגיע למנהטן לראיין את קטיה - שחקנית קולנוע וטלוויזיה צעירה וזוהרת. השניים נפגשים במסעדה ומיד מתחילה מלחמה בין שני ההפכים והעולמות שלכאורה הם מייצגים. קטיה עוזבת את המקום בכעס ופייר בטוח שעכשיו הוא יוכל להגיע לוושינגטון במהירות, אבל תאונת דרכים מפתיעה משנה את גורלו והוא מוצא את עצמו בדירתה של קטיה.מה שמתחיל כניסיון של קטיה לעזור לפייר לחבוש את פצעיו הופך למשחק מוחות אכזרי, שבו לא ברור מי הוא השחקן ומי הוא העיתונאי. זהויות חדשות נחשפות, סודות, פחדים, אהבות ואכזבות. המתח המיני מתפרץ, אלכוהול זורם, ובמשך 83 דקות נחשפות על גבי מסך הקולנוע דמויות מורכבות ואנושיות, בעלות צדדים אפלים. "ראיון לילי" הוא סרט על בני האנוש והתדמית שלהם. כיצד הפרטי הופך לפומבי, כיצד התקשורת מנצלת את חייהם של המפורסמים כדי לסחוט מקוראיהם עוד קצת כסף. כיצד הפרסונה הציבורית רחוקה מלהיות הדמות האמיתית.
סטיב בושמי נותן כאן, כאמור, את הופעתו הקולנועית הטובה ביותר מזה שנים, אבל מי שגונבת ממנו את ההצגה היא סיינה מילר. השחקנית האמריקאית שעושה יותר זמן באנגליה מוכיחה בסרט זה לראשונה שהיא שחקנית אמיתית ולא רק פנים יפות. הדוגמנית לשעבר והשחקנית הצעירה מצליחה ליצור דמות רב-גונית. קטיה בגילומה של מילר היא לכאורה כוכבנית הוליוודית רדודה כשלמעשה היא הרבה יותר מורכבת ומסוכנת. אין ספק, מילר פשוט נותנת את כול כולה ושורפת את המסך בהופעה סקסית שתגרום לכם לפנטז עליה בלילות או להתעורר בבהלה (תראו את הסרט ותבינו).בושמי מביים את "ראיון לילי" כמו ריקוד חושני, שבו כול אחד מהמשתתפים בו מנסה לקבוע מה יהיה הצעד הבא ובו זמנית לשים רגל לשותף שלו לריקוד. בעזרת תסריט בלתי צפוי, חד כתער ובעיקר עמוס במגוון רחב של רגשות ותכונות הוא נותן לשחקנים אופציה להשתולל ולמצות על המסך את מלוא כישרונם. הסרט עצמו אולי לא מחדש דבר אבל הוא עושה את העבודה בצורה מושלמת והתוצאה בסופו של דבר אפקטיבית כול כך שקשה להסיר את העיניים מהמסך.
ראיון לילי - ביקורת גולשים / תגובות
צפיתם בסרט? ספרו לנו מה חשבתם!   הוסף/י ביקורת!
שם: עלמה מותקגיל: 4020/10/2007 12:31:21
3/10אייקון ציון
בתור חובבת סטיב בושמי השחקן והבימאי, הסרט היה אכזבה גדולה. השתעממנו ממנו מאוד. ותרו עליו.
שם: ארתור בלאיירגיל: 3114/10/2007 17:46:00
10/10אייקון ציון
רחמיי נכמרים על מי שלטעמו הסרט "רדוד". הגדרה תמוהה, בלשון המעטה. וידוי קטן: אמנם לא עמדתי על כל ההגיון- בעיקר בסוף - הדבר לא הפריע לי כלל (!!) ליהנות מכל רגע קולנועי.
שם: מורפיאוס מורפיאוסגיל: 3230/09/2007 01:18:59
8/10אייקון ציון
ראיון מרתק שנון ומבדר עם הרבה מתח מיני באויר. בושמי לא כל כך מתאים לתפקיד.סיום מפתיע . 8 בסולם מורפיאוס
קישורים
חץ ראיון לילי (עמוד סרט)
ביקורות נוספות של סרטי דרמה
ג'ויקה Joika חדש 2024
רדיקלי Radical חדש 2024
נפש אחת One Life חדש 2024
חיפוש ביקורות
לרשימת ביקורות אחרונות
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט