אליזבת טאון

Elizabethtown

סרט ארכיוןקומדיה
אחרי שהוא גורם לחברה שבה הוא עובד להפסיד מיליוני דולרים, אחרי שהוא מפוטר מעבודתו וחברתו זורקת אותו מכל המדרגות, דרו ביילור שוקל בכובד ראש להתאבד. אבל אז הוא מקבל את הבשורה שתשנה את חייו: אביו נפטר. מות האב מחזיר את דרו אל עיירת הולדתו אליזבתטאון, קנטאקי. בדרך הוא פוגש בקלייר, דיילת אוויר חביבה ומוזרה שתעזור לו להתמודד עם נטיותיו האובדניות ואף תכניס עניין רומנטי לחייו העצובים.
סרט ותיק (2005)     שעתיים ו 3 דק'    2005 (ארה"ב)   אנגלית
דירוג הגולשים
כבר ראיתם? העבירו את העכבר ודרגו!
222 כבר הצביעו! • עכשיו תורכם.ן
5.8/10
?
ציון המבקר
תמונת מבקר
יאיר הוכנר
4/10
?
מדד פופולריות
0/10
?
היכן תצפו
14.3% בקולנוע
57.1% בבית
איפה תצפו? 15 כבר הצביעו • לחצו והשפיעו!
5.1/10לא לכולםSeret Score

שחקנים / שחקניות אורלנדו בלום  קירסטן דנסט  סוזן סרנדון  ג'ודי גריר  ג'סיקה ביאל  אלק בולדווין במאי/ת קמרון קרואו הפקה תסריט: קמרון קרואו, הפקה: קמרון קרואו, תום קרוז, פאולה ווגנר, צילום: ג'ון טול, עריכה: דויד מוריץ, מוסיקה: ננסי ווילסון אורך 123 דקות מקום / שנה ארה"ב / 2005 בכורה 3/11/2005 ז'אנרים קומדיה נשלף מארכיון סרטים
+ על מה הסרט?
אחרי שהוא גורם לחברה שבה הוא עובד להפסיד מיליוני דולרים, אחרי שהוא מפוטר מעבודתו וחברתו זורקת אותו מכל המדרגות, דרו ביילור שוקל בכובד ראש להתאבד. אבל אז הוא מקבל את הבשורה שתשנה את חייו: אביו נפטר. ...
+ כמה זמן הסרט?
+ האם הסרט שווה צפייה?
+ איפה אפשר לצפות בסרט?
תמונות מהסרט אליזבת טאון | אתר הסרט
Loading Elizabethtown Pics 1 -  תמונה מספר 1 מהסרט אליזבת טאון ...
Loading Elizabethtown Pics 2 -  תמונה מספר 2 מהסרט אליזבת טאון ...
Loading Elizabethtown Pics 3 -  תמונה מספר 3 מהסרט אליזבת טאון ...
Loading Elizabethtown Pics 4 -  תמונה מספר 4 מהסרט אליזבת טאון ...
קהילת Seret | ביקורות גולשים / חוות דעת
ד
אליזבת טאון
7/10
מסכימים?
0  0
דאן • נער.הפורסם ב 9.8.2008

סרט חביב!

D
אליזבת טאון
2/10
מסכימים?
0  0
Dana H • בוגר.תפורסם ב 29.12.2005

שמישהו יסביר לי את מהות הסרט.... הסרט הכי הזוי שראיתי ! (טוב, לא הכי הזוי, ראיתי סרטים גרועים יותר...) למה הוא איתה ולא איתה וכן איתה והיא כן איתו ולא איתו ו... מה?! סרט חסר תועלת, חסר עלילה, חסר טעם וחסר... אממ... פשוט נטול סרט. זה לא סרט. אגב, נתתי לו 2, כי אני יודעת שקיימים סרטים גרועים יותר...

קרא.י עוד
ע
אליזבת טאון
1/10
מסכימים?
0  0
ערן ס • בוגר.תפורסם ב 7.12.2005

כמה גרוע היה? היה כל כך גרוע ששתי השורות מאחורי התרוקנו לגמרי במהלך הסרט. כמה גרוע היה? היה כל כך גרוע שאת תמצית הסרט ניתן לסכם במשפט אחד וגם זה לא אמין. כמה גרוע היה? היה כל כך גרוע שלמרות שזה היה חינם (סלקום) עדיין אני רוצה את הכסף חזרה. כמה גרוע היה? היה כל כך גרוע שנרשמתי לאתר במיוחד כדי לרשום אליו ביקורת. אין עלילה אין שום התפתחות בסרט שום רקע שום עומק ושום כלום.

קרא.י עוד
ה
אליזבת טאון
9/10
מסכימים?
0  0
הדר • בוגר.תפורסם ב 4.12.2005

סרט פשוט מעולה!!! יש בעלילה קטעים קצת אפוקליפטיים שנראים קצת משונים אבל יש הסרק מעביר מסר מדהים על החיים, על התמודדות, על פרופורציות - כבר מזמן לא נהניתי כך. מומלץ למעמיקים שבניכם.

קרא.י עוד
ת
אליזבת טאון
1/10
מסכימים?
0  0
תום צור • נער.הפורסם ב 27.11.2005

סרט טוב זה סרט שגם אחרי שבועות אתה תזכור בבהירות חלקים מסויימים של הסרט, סרט בינוני הוא סרט שנחקק בך לטווח קצר וסרט גרוע זה סרט שאתה שוכח מיד איך שאתה עוזב את האולם. אליזבט טאון היה באמת מיוחד במינו- הוא היה כל כך גרוע שגם בזמן הסרט לא הצלחתי להבין מה לעזעזל השחקנים המסכנים האלה מנסים להגיד?!?! מפתיע מאוד יחסית לשמות שמוצמדים לסרט- סרנדון, בלום ודאנסט, שלא נדבר על הבמאי קמרון קרואו. העלילה לא אמינה, הדיאלוגים מביכים וחסרי הגיון, שלא נדבר על משחק מאוד לא מרשים של "דור העתיד" של הוליווד, למרות שלא ניתן להחליט בהתבסס על הסרט הזה, שביננו גם פאצ'ינו לא היה מציל

קרא.י עוד
ד
אליזבת טאון
1/10
מסכימים?
0  0
דפנה לביא • נער.הפורסם ב 17.11.2005

חרא של סרט, משחק גרוע ולא אמין, חוסר כימיה בין אורלנדו ולקריסטיאן, משעמם ומרוח, אל תלכו לראות!

קרא.י עוד
ה
אליזבת טאון
2/10
מסכימים?
0  0
הילה ריינשטיין • בוגר.תפורסם ב 12.11.2005

בתור חובבת אורלנדו בלום, חייבת לציין שהתאכזבתי.. התקציר נראה מעניין, חבל שהמציאות הוכיחה אחרת.. הסרט מאוד ארוך, אין כימיה בין שני השחקנים הראשיים.. לא ברורה הסיבה למה הם לא יכולים להיות ביחד.. בזבוז של כסף ללכת לסרט הזה!

קרא.י עוד
ש
אליזבת טאון
6/10
מסכימים?
0  0
שלמה גורביץ • בוגר.תפורסם ב 12.11.2005

לא, זה לא "מסע אחר" עם איל פלד. זה יותר - מחפשים את המטמון. סרט קטן המבוסס על רעיון קטן ומוליך את גיבוריו לעיר קטנה, מין nowhere USA שכזה. זהו, לא יותר, ממש לא יותר.

קרא.י עוד
s
אליזבת טאון
8/10
מסכימים?
0  0
shani • בוגר.תפורסם ב 9.11.2005

סרט חמוד מאד. קיטשי ורומנטי לאוהבי הז'אנר, המלמד גם דבר או שניים על משפחה והחיים בעיירה קטנה בה כולם מכירים את כולם. מאד נהניתי לצפות בו ויצאתי ממנו עם חיוך גדול...

קרא.י עוד
א
אליזבת טאון
4/10
מסכימים?
0  0
אנונימי • בוגר.תפורסם ב 9.11.2005

סרט משעמם וארוך!!! תסריט מטופש ומשחק לא משכנע...לא מומלץ בעליל!

א
אליזבת טאון
1/10
מסכימים?
0  0
אפרת • בוגר.תפורסם ב 9.11.2005

סרט מזעזע. משעמם ומטופש. אין קשר בין כלום לכלום. סרט לא מובן כלל ומרדים בעיקר.לא מומלץ!

ד
אליזבת טאון
1/10
מסכימים?
0  0
דניאלה רזיאלי • בוגר.תפורסם ב 7.11.2005

שלום לכולם ! אני ממליצה בחום שחס וחלילה לא תחשבו ללכת לסרט המזוויע הזה!!!!!! הסרט הנורא ביותר שראיתי בימי חיי! חבל שביזבזתי על זה את הזמן שלי, את הכסף שלי, ואת הדיאטה שאני צריכה לעשות בגלל הפופקורן!!!!!! במילה אחת גרועעעעעעע!!!!!!! והלוואי היו יכולים לתת ציון 0

קרא.י עוד
N
אליזבת טאון
9/10
מסכימים?
0  0
Nישל • בוגר.תפורסם ב 6.11.2005

קודם כל - יאיר הוכנר, לא רק שהביקורת שלך הפוכה לגמרי, מתיש כותבים עם ת' ולא ט'. עכשיו לביקורת - כל מי שאומר שלסרט אין פואנטה פשוט לא מבין את כל העניין של הסרט! הסרט לא סוגר את המעגל שלו עם אבא שלו / הכישלון בעבודה.. כל הסרט הוא על השינוי שדרו עובר בתור בנאדם... בעזרת קלייר. הדמות שלה בהתחלה אולי מעצבנת, אבל זה מה שעושה אותה לא מושלמת, וזה מה שעושה את הסרט טוב. הדמויות פשוט עושות את הסרט, ואני לא מסכימה בכלל שהדמות של אורלנדו בלום היא אפרורית ומשעממת, פשוט לאט לאט הוא נפתח במשך הסרט.. זה מתחיל ב"אני בסדר" עד לקטע שהוא נשבר באוטו ובוכה. מה גם שהמסע הוא מדהים, וזו גם חוויה שהייתי שמחה לחוות בעצמי - לעבור בכל המקומות האלו עם הפסקול המדהים של הסרט! בקצרה, הסרט מאור מיוחד שלא מספר על כישלון, על אובדן, על אהבה או משפחה, זה פשוט סרט על החיים ואיך שהדמות של דרו רואה אותם, ואיך קלייר משנה את הדרך הזאת. בשמחה הייתי מוציאה עוד 35 שקל על כרטיס ורואה את הסרט שוב.

קרא.י עוד
ב
אליזבת טאון
2/10
מסכימים?
0  0
בעז ק • נער.הפורסם ב 5.11.2005

סרט משעמם במיוחד, ללא עלילה, ריקני, ארוך וטיפשי. ממש בזבוז זמן משווע. חבל על הכסף, חבל על הזמן. הוא כביכול נראה מעין סרט קסום אך הוא פשוט מטופש ומשעמם. לאחר הסרט הרגשתי כאילו לא ראיתי כלום. חבל לכם ללכת! הסיכוי שתהנו ממנו הוא אפסי! (אני לא נוטה להגיד דברין שכאלו על סרטים אך במקרה הזה זה ממש נכון)

קרא.י עוד
l
אליזבת טאון
10/10
מסכימים?
0  0
lali 2590 • נער.הפורסם ב 5.11.2005

כל אלה שכתבו שזה סרט משעמם, זה אשמתכם כי כנראה אתם טיפשים במיוחד ולא יכולים לךעקוב אחרי העלילה של הסרט... אל תקשיבו להם לכו לראות כי הסרט זה שווה כל אגורה והוא פשוט סרט מעניין ועל החיים ואני אישית בדרכ שונאת סרטים כאלה אבל בזה יש משו מיוחד חוץ משחקנים מצוייינים ואורלנדו בלום השווה יש בסרט הזה עלילה מיוחדת ומעניינת...רוצו לראות כי אם לא אתם תפספסו סרט ענק

קרא.י עוד
ר
אליזבת טאון
1/10
מסכימים?
0  0
רום שדה • נער.הפורסם ב 5.11.2005

משפט המפתח שלי הוא: חצי מהאנשים יצאו באמצע הסרט". אני מניח שאתם מבינים שזה חרא סרט! הלכתי לראות אותו דרך המבצע של סלקום בקולנוע (ממש אני ישלם על קומדיה רומנטית) כל החצי הראשון הייתי קשוב לסרט והוא שיעמם אותי רצח! בהפסקה אני וחברים שלי עברנו סרט ל"דום" שבמקרה גם היו בהפסקה אז כבר הלכנו אליו. בגלל שעצבן אותנו שזה מהאמצע חזרנו לאולם. ושוב השתעממנו בכל החצי השני. אני מדבר גם אל הבנות, דיברנו עם כמה בנות שהיו איתנו באולם והן גם השתעממו מוות!!! פשוט אל תלכו לסרט הזה! אל תשכירו בדי.וי.די וגם אל תראו בטלוויזיה! בזבוז מוחלט של שעתיים מהחיים!!!

קרא.י עוד
ע
אליזבת טאון
8/10
מסכימים?
0  0
ענבל בן שלמה • נער.הפורסם ב 4.11.2005

הסרט נחמד מאוד, הוא מצליח להעביר את מה שהוא רוצה, משעשע למדי אבל בכל זאת לא כמו שאר הסרטים של קמרון קרואו

קרא.י עוד
א
אליזבת טאון
1/10
מסכימים?
0  0
אביטלו'ש אביטל • נער.הפורסם ב 4.11.2005

סרט גרוע גרוע גרוע ושוב גרוע... הסרט חסר עלילה ולא מביא לשום מקום. הלוואי שהייתי יוצאת באמצע הסרט, לא חשבתי פשוט שקיים משהו כל כך משעמם עם שחקנים שאני כל כך אוהבת.

קרא.י עוד
ד
אליזבת טאון
7/10
מסכימים?
0  0
דנה ל • נער.הפורסם ב 4.11.2005

אהבתי מאוד! סרט מצחיק ויפה.. אהבתי את הפואנטה שהיא הייתה הסגירת מעגל עם האבא! מומלץ מאוד... משעשע למדיי!!

קרא.י עוד
ר
אליזבת טאון
1/10
מסכימים?
0  0
רוית פרס • בוגר.תפורסם ב 4.11.2005

לא מומלץ!!! על מה בדיוק הסרט? לא ברור... על הבחור האומלל או על המשפחה המוזרה שלו או על הבחורה חסרתהחיים שרודפת אחריו לכל מקום? מי כתב את התסריט המשעמם הזה? יש רבע שעה נחמדה בהתחלה, ו-5 דקות אחרונות נחמדות כל השאר ארוך מאוד(שעתיים) ולא ממש מובן - איפה הפואנטה?!

קרא.י עוד
לצפייה ב 3 ביקורות נוספות       
שמות נוספים / וריאציות לשם הסרט אליזבת טאון
אליזבת טאון צפייה ישירה  אליזבת טאון  אליזבתטאון  אליזבט טאון  אליזבט-טאון            אליזבת טאון לא להורדה
Xאוהבים לחיות ב Seret?לחצו ועקבו גם באינסטה!
Xאוהבים לחיות ב Seret?פרגנו בלייק והישארו מעודכנים גם בפייס!
X
ניהול רשימות
הרשימות האחרונות שלך
טוען...
- או -