6.3/10
נחמד ומרגש
סרט מיגדרי במיטבו: רגיש, איטי ,אך לא משעמם. משחק מעולה של שתי השחקניות הראשיות המציגות שתי אסטרטגיות התמודדות עם טראומת ילדות/נערות , ואת המחיר שכל אסטרטגיה כזו גובה. לא סרט 10 אבל בהחלט 9
אאאאארוך, מייייייגע, עיצוב הדמויות מאד סטאריוטיפי וחד מימדי. למרות שאולי יש כאן סיפור, דרך הביטוי שבלונית ולא מעניינת . הדמויות כל כך דלות , "הילדה הרעה" המופרעת שגדלה בפנימיות והתגלגלה לעיסוקים וקשרים מפוקפקים, מול "הילדה המופנמת", שלא ברור בכלל איך התנתבו חייה ומה רוצה בכלל. לקראת הסוף יש איזו שהיא תובנה על דברים שהתרחשו, אבל זה כבר בשלב שכבר אין יותר סבלנות, והגילוי בסוף לא תורם כמעט וגם לא מחפה על סרט גרוע!!!!!
סרט מקסים,, המשחק מצויין, ממליצה בחום. אשמח אם הוא יבחר לסרט שייצג אותו באוסקר
סרט יפהפה. אנושי ומרגש. עלילה מעניינת. קולנוע ישראלי במיטבו. נהניתי מאוד. ממליצה בחום.