7.2/10
נחמד, לא יותר, אפקטים נחמדים והעלילה גם הסרט נטול קסם ובמהלך צפיתו הרגשתי שחסר בו משהו, מבדר ותו לא.
סרט מבדר ונחמד, מלא בדמיון אך לעיתים קצת משעמם. אמנם משתמש באלמנטים רבים מסדרת הארי פוטר אך את הקסם אינו מצליח לשחזר.
סרט חביב מבחינת העולם של הקוסמים, התפאורות, החיות, האפקטים, מחזיר אותך קצת לעולם של הארי פוטר אבל בזמנים רגועים יותר. השחקן הראשי משחק מעולה. מצד שני העלילה קצת לוקה בחסר ולפעמים משעממת. מתאים גם לילדים, לא בטוח שמבוגרים יתלהבו.
אחלה סרט. כיף להיזכר ביקום של הארי פוטר, בהפקה, במוזיקה ובקסם. ציפיתי לקצת יותר מהסרט, אך הוא בהחלט היה נחמד. המוזיקה משובחת.
שחקנים מצוינים והפקה טובה. הרעיון מגניב לגמרי אבל העלילה קצת שטחית ולא מתקדמת או מגיעה לשיא מסוים. לקראת הסוף אפילו יש לציין שממש השתעממתי ... האפקטים טובים אבל זה פשוט לא מספיק מעניין. סך הכל סרט נחמד לחובבי הז''אנר אבל לא יותר מזה.
סרט נחמד וחביב !!! רוב השחקנים מעולים, הצילום מצוין, הפס-קול לאורך רוב הסרט נהדר, האפקטים מהפנטים ועיצוב התלבושות מרהיב אבל מחצית מהדיאלוגים לא מעניינים, ילדותיים ומרדימים והתסריט והעלילה לעיתים צפויים, חסרי מקוריות ונמרחים מדי. בקיצור, אפשר לראות !!!
פשוט בזבוז זמן... אין בכלל מה להשוות לסרטים הקודמים ולהאווירה שהם העבירו דרך המסך. המשחק היה טוב בחלק מהשקנים חלק היה דיי חובבני. אפשר לראות בבית בכיף...
סרט הרפתקאות מדע בדיוני מיוחד וסוחף שמצליח לשמור על קצב לכל אורכו. עולם המכשפות והקוסמים רוגש לאחר שקוסם יוצא מהמזוודה שבה הוא חי את חייו על מנת לתפוס חיות פלא שברחו לו ובדרך מגלה עולם של תככים , רדיפות ואהבה. משחק מצויין ועלילה מעניינת. מרתק לילדים
לא ממוקד. המון דברים שאין בהם אפילו לא הגיון קוסמי (של קוסמים). מצד שני משעשע עם כמה רעיונות מוצלחים. הילדים יאהבו וגם אלה שלא ממש שמים לב לפרטים.
סרט חמוד, מלא בקסמים וביצורים. נהננו מאוד כחובבי עולם הקסם של הארי פוטר.
באתי בציפייה שיהיה סרט מושלם כמעריצה מטורפת של הארי פוטר ומאוד התאכזבתי. סרט משעמם ביותר, אין עלילה , ולא מתקדם לשום מקום. אני מאוד התאכזבתי, ושמתי 50 שקל בפח, על סרט גרוע שאפילו לא משתווה להארי פוטר. לא ממליצה
סרט חמוד אפילו לבני 60 + מי שראה סרטים של הארי פוטר יהנה מאוד. קולח מהיר ונחמד
מענין וחביב ביותר לחובבי הזאנר
נחמד ומהנה, קצת ארוך מידי. עלילה קצת מוזרה, אבל מתאים לג''נר של הארי פוטר. יותר מידי אלימות לטעמי.
סרט פנטזי יפה ונחמד. ראיתי עם שתי בנות שלי בת 11 ובת 14 וכולנו מאוד נהננו. אנחנו גם אוהבים את סרטי הארי פוטר.
סרט נפלא, מומלץ גם למבוגרים (בעיני). אפילו קצת יותר מסרטי הארי פוטר. בסידרת סירטי הארי פוטר היה צורך להתמצא בכל הפרטים ופרטי הפרטים כדי לשלוט בהבנת העלילה. ואילו ב"חיות הפלא" - אפשר לבוא תמימים ובלי שום יידע מוקדם כדי לראות סרט קסום, משעשע, יפהפה. והשחקן הראשי - אדי רדמיין, מרתק. יש לו את כל מה שצריך כדי שהצופה ירצה להצטרף אליו, לראות מה עובר עליו. כיף של סרט.
כסרט שנפרד מהעולם של הארי פוטר הוא היה אחלה לגמרי אם אתם קבוצת ילדים בני 12 שמחפשים סרט אבל מכיוון והוא כן קשור לעולם של הארי פוטר התאכזבתי מאוד . עברו כמה שנים טובות מאז הסרט האחרון של הארי פוטר האנימציה שופרה מאז , לא שבסרטי הארי פוטר היא לא הייתה מדהימה . אחרי שהורגלנו במשך סדרת הסרטים לצפות למשהו קסום ומדהים מקבלים סרט עם עלילה ממוצעת וצפויה מראש שחקנים לא מופלאים במיוחד . לא מתאים לעולם של הארי פוטר ובטח לא למה שציפיתי .
סרט מדהים ונפלא אבל. הרגיש שהוא נוצר בשביל סרטים עתידנים ולא משרתת כסרט בעד עצמו. אפקטים מדהימים ובעיקר חיות מטורפות. אוהבי הארי פוטר יתלהבו מהממתק ההוליוודי ויפתעו לגלות מעט על העבר לפני תקופת הארי פוטר . אדי מדהים בתפקידו כניוט וקאסט מתקתק וקסום. אך שוב . זה לא הקסים כמו סרטי הארי פוטר. אל תבואו בציפיות גדולות . אבל אכן מובטח הנאה רצופה מלאה בחיות מופלאות.
סרט מעולה ועלילה יפהמומלץ לכל הגילאים
סרט מדהים, חוויה מעניינת עם קטעים מיוחדים מאוד. הרבה זמן לא ראיתי מדע בדיוני טוב כזה. ממליץ מאוד לראות בקולנוע ב IMAX. אני חושב שהחוויה בתלת מימד יותר מעניינת, במיוחד עם כל האפקטים. ב 4DX לדעתי זה סתם מיותר. עלילה מעניינת מאוד, מתאים למשפחות ומבוגרים.