שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
6.4/10
סרט יפה, עדין ,מאד מקורי, אהבתי
סרט בוסר יפה של יוצרת חדשה, אבל התסריט לא אפוי, כך שהעלילה לא מספיק מעניינת. הסוף מזכיר את סוף הסרט מונטנגרו של דושאן מקבייב
הסרט מצויין. מרתק ואחר. צילומים מעולים, משחק פנטסטי של השחקנית הראשית וגם של האחרים. נהנינו. כל הערה נוספת תהיה ספוילר ולכן אסתפק בזה. :)