6.6/10
מעולה !!!
סרט מדע בדיוני מעולה על צורת חיים המתגלה על המאדים והופכת להיות תוקפנית עד לכדי סכנת חיים. האם יצליח צוות החללית למנוע את הגעתה לכדור הארץ ? מותח , קולח , פשוט סרט נהדר
סרט נחמד. בדרך כלל אני מת על סרטים מסוג המדע הבדיוני, עם חייזרים ואקשן. כאן נהניתי פחות. העלילה די שטחית, דיאלוגים משעממים. אבל: הסוף מפתיע. בלי להגיד יותר מדי: איזה סוף רע...
סרט מותח, עשוי טוב ולא צפוי , יותר מתאים לזאנר של איימה
סרט מותח ומפתיע במיוחד !!! השחקנים מרשימים (במיוחד האחד והיחיד, ג''ייק ג''ילנהול), הצילום מרהיב ביופיו, הפס-קול מעולה, האפקטים וה-CGI מהפנטים , הדיאלוגים מעניינים ברובם והתסריט והעלילה די סוחפים ומעניינים למרות שבסך הכל הם די בסיסיים. ראוי לציין לשבח את הטוויסט הסופי ואת אורך הסרט. בקיצור, הפתעת השנה. כדאי מאוד לראות !!!
סרט מתח מהפנט. התחלה חלשה. עיצוב היצור ממאדים ייחודי ומעולה. והסוף.. איזה סוף!
קראתי לא מעט ביקורות צורמות על הסרט אבל אני חייב לציין שעם רובם אני לא מסכים. פספסתי את הסרט בקולנוע ולכן צפיתי במחשב באיכות מצוינת. הסרט הוא סוג של חיקוי ל"נוסע השמיני" אם כי לדעתי חיקוי טוב. סהכ משחק נאה של השחקנים בסרט, סיפור העלילה די מותח אם כי נמרח לעיתים בשלל מושגים מעולם החלל הבידיוני. עיצוב ה"יצור" שתוקף את צוות החללית דווקא נעשה בצורה מענינית לדעתי. הסוף צפוי במיוחד שמגיעים לחלק האחרון של הסרט (ומי שלא ראה אני לא אקלקל) וכן יש קטעים מזוויעים כמתבקש מסרט אימה/בידיוני/מתח שכזה. ראוי לצפייה לחובבי הז'אנר.
בד"כ אני לא מתחבר לכאלה סרטים, אבל מאוד נהניתי מהסרט, אחלה אפקטים, חיבור טוב ואמין בין הדמויות, דיאלוגים חיוניים והרבה הפתעות!
הלכנו לסרט מספר אנשים, כולנו נהנינו מאוד מהסרט שהיה מרתק מתחילתו עד סופו. סרט מותח, מסתורי ומעניין. אהבנו את הסרט והמלצנו לאחרים גם לראותו. אם אתם מתלבטים ,האם לראות את הסרט, תראו!
קודם כל תודה לאתר סרט על הכרטיסים. דבר שני הסרט הוא סרט אימה ולא רק סרט מתח. אני פחות מתחברת לז'אנר ובנוסף הסוף אינו סגור. אך השחקנים טובים.
סרט מצוין! מותח ומרתק. עם זאת, לחובבי הז''אנר בלבד.
סרט מבולגן, עם חורים בעלילה. לא אהבתי! אבל, סוף מפתיע
תודה לאתר סרט על הכרטיסים. סימן חיים הוא מותחן מדע בדיוני , מותח, עם צילומים מרהיבים ואפקטים מדהימים עם סצנות מרתקות. משחק טוב של השחקנים ופסקול מצויין שמכניס לאווירה ולמתח.
סרט נחמד ולא יותר, אני מבין את הביקורות השליליות, יש מקום לחשוב שהתסריט והפעלולים הינם ילדותיים והמשחק לא ממש משכנע אך עם זאת סרט לראות בבית כאשר אין דבר יותא טוב לראות.
תמיד יהיה אלמנט של השראה ולקחיה בין סרטים, תמונות ומוזיקה, אין מה לעשות. זה סרט למי שלא אוהב את "הנוסע השמיני". הסרט לא כולל הרבה גועל, הוא די מפחיד, אלגנטי ו...אינטליגנטי !!! הסרט מותח עד הדקה האחרונה, וגורם לתהות ולהודות אם זה סרט. דבר ראוי לציין בסרט שמבינים מה קורה שם מבחינה מדעית, ונותן קצת נופך של סרט מלא ולא מפציצים באפקטים. מד"ב וגש אימה בצורה הכי טובה שאפשר לקוות. מאד נהננו !!
מדע בדיוני שמספר עלילה של אסטרונאוטים שמוצאים יצור חי, היצור יוצא משליטה ומכאן מתחילה כל העלילה, אשר ברובה מעניינת. הסרט עשוי היטב ויש בו רגעים מעט מותחים, הסוף מפתיע ונשאר פתוח. היו כאלו שיצאו באמצע מהסרט כי פחות התחברו למדע הבדיוני ולאופן בו מוצגת העלילה.
למי שראה הנוסע השמיני ..סרט זה נראה כחיקוי...לא מחדש הרבה. גם בסרט זה מעלים נקודה למחשבה: הכל טוב, למה להרוס, למה ללכת רחוק לחפש משהו אחר ...כאשר גם כאן בכדור הארץ לא הצליחו, כי האדם מטומטם. תמיד ססמאות "שם יהיה טוב" , כאן לא הצלחת, למה שם כן ? בקיצור...סרט מתח! אבל בלי יותר מדי..חידושים ותודה על צוות seret.co.il על הכרטיס!
קיבלתי כרטיסים מאתר סרט, אז תודה רבה קודם כל, אשתי נרדמה, פחות אהבה את הסרט, אני חושב שהסרט הוא סרט כיפי, אבל לא יותר מזה, ראינו סרטים דומים, שהחייזר אומנם מתנהג קצת שונה, אבל הנוסע השמיני יצא כבר לפני הרבה מאוד שנים, בכל זאת נהנתי מהסרט, היו כמה סצנות מותחות שמבויימות טוב. פשוט לדעת שהולכים לראות סרט בשביל הפאן, לא יותר.
מותחן מדע בדיוני מוצלח עם הרבה תובנות ונקודות למחשבה. ישנן סצנות עשירות באפקטים ויזואלים מרשימים.
הלכתי לסרט עם אישתי אחרי שזכינו בכרטיסים דרך האתר אז קודם כל תודה רבה על הכרטיסים! בגדול מדובר בסרט מתח מדע בדיוני עם קצת שאלות קיומיות כמו עד כמה האנושות מחרבת את עצמה וכמובן שאלת החיים מחוץ לכדור הארץ (ספציפית על מאדים). העלילה לא מחדשת יותר מדי, חבורה של אסטרונאוטים מוצאים חייזר, החייזר משתחרר ומשתלט על הספינה והאסטרונאוטים מנסים לשרוד. עם זאת הסרט שמר על המתח ברוב השעה וחצי שלו בעודנו חרדים לגורלם של האסטרונאוטים. אני לא נכנס לשאלת העובדות הפיסיקליות אסטרופיזיות ושאר התחומים שאולי אנשים שמתעניינים בתחום ימצאו כמה שגיאות בסרט. אם מתעלמים מדברים כאלה הסרט סך הכל עושה את העבודה. המשחק ברובו טוב מאוד ואמין. הגרפיקה של החיזר אמינה וגם הפס קול בהחלט תרם לאווירה ולמתח. גם הצילומים עצמם היו מאוד יפים למרת שבחלל החיצון אין יותר מדי אובייקטים משתנים. חוץ מהחללית, הכוכבים וכדור הארץ עצמו. הסוף בסרט קצת מפתיע (יש שיגידו ההיפך שהוא די צפוי) אבל יחסית לא שיגרתי לסרטים הוליוודים. אז אמנם הסרט כנראה לא יזכה באוסקר (או בפרס כלשהו) אבל בשביל להעביר ערב עם חברים/בני זוג בהחלט בילוי מספק. נהנינו מאוד.