שלום אורח/ת
התחבר/י או הירשם/י
5.3/10
סרט די טיפשי, ילד בן 10 וילדה בת 6, השתעממו מאוד. לא ממליץ כלל. אנימציה מבולגנת..
סרט משעשע אבל חסר פואנטה או עלילה. הייתי עם הבן שלי (4) והוא מאוד נהנה והיה מרותק אז כנראה שהסרט עושה את שלו. היו מקומות לשיפור.