5.2/10
סרט מוזר מאוד שכולו צולם בלילה בחושך וזה הקשה על הבנת הסרט לא ידעתי מי נגד מי נחמד לא יותר מזה
לא הגעתי עם ציפיות, לכן לא התאכזבתי, טיפשי מאוד, משחק מעפן של השחקנים.
סרט עם עלילה מעניינת ומותחת.מה שאהבתי בסרט זה שמעבר לאימה ולאקשן יש גם מסר חשוב.
סרט ילדותי ולא מפחיד, תסריט ומשחק גרועים ביותר, הסיפור מגניב אבל הרסו אותו לגמריי
סרט עם פוטנציאל אבל שוב היוצרים איכזבו כמו מזל טוב ומת או חובה...לא לקולנוע, מתחיל טוב ומתחיל סלט באיזשהו שלב, לערב משעמם וביתי זה מספיק, וגם שם בבית הסרט יעצור חצי שעה לפני הסוף.
סרט נחמד, לא איזה ״סרט שחייב לראות״ אבל נהנתי. קל להבנה, הרבה דם ואימה.
עלילה מאוד מעניינת, לרגע לא משעמם, משחק טוב, אני מאוד אהבתי. אין קשר בין הסרטים הקודמים לבין זה ככה שלא חייב לראות את הסרטים הקודמים לפניי. מומלץ!
באתי עם ציפייה לסרט אימה די רגיל, קצת דם, הרבה הפחדות. אבל מה שקיבלתי זה סרט שבנוי טוב, עם עלילה טובה ודמויות שחששתי לחייהן (כאילו שזה עוזר), וגם קצת דם והרבה הפחדות. קיצר, זה סרט נהדר להמשך הסדרה שגם מי שלא צפה בקודמיה יכול לבוא ולפחד ממנו בהנאה.