חדשות קולנוע וסרטים

פחד מוות: הדמויות המפחידות ביותר בסרטי האימה

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
הם יכולים להיות מפלצות, רוצחים, בובות או אפילו ליצנים - דבר אחד משותף לכולם: לעולם לא נשכח אותם מפני שהם צמררו אותנו כל כך. לקראת צאת הסרט "לא לנשום" לאקרנים, הכנו לכם רשימה של הדמויות המפחידות ביותר בז'אנר האימה. בסיום הכתבה בונוס - קטע בלעדי ומתורגם מהסרט "לא לנשום" ומבצע כרטיסים לסרט
9. פניוויז הליצן, "זה"

יש אנשים מוכי פחד עמוק מליצנים. ואחרי שצופים בסרט "זה", לא כזה קשה להבין למה. דמותו של פניוויז, המבוססת על הספר הידוע והמפחיד של ענק האימה סטיבן קינג, היא ההתגלמות של הרוע המוחלט, שמייסר את חבריהם של שבעה חברים בעיר הדמיונית דרי שבמיין בשנות ה-50 המאוחרות . וכמו כל נבל בסרט אימה טוב – הוא אוהב לקחת חופשות ולחזור לאחר עשרות שנים כדי להטיל את אימתו מחדש על אותה קבוצת ילדים, שכבר התבגרו ומוכנים כעת להילחם חזרה.

[*]

8. צ'אקי, סדרת סרטי "משחק ילדים"

בובות הן מפחידות. אולי זה משהו בעיניים הגדולות והמזוגגות שלהן שמעניק להן מאפיין אנושי למדי. הבובה צ'אקי, נתגלתה כבובה מדברת עם יכולת מופלאה של התעוררות לחיים ורצח כל אדם מבוגר שנקלע בדרכה, תוך הפגנת יכולת שרידות מרשימה ביותר. כפי שהתברר, הבובה הופעלה בידי נשמה של רוצח סדרתי.

[*]

7. סמארה מורגן, סדרת סרטי "הצלצול"

סמארה מורגן היא אחת מאותן דמויות בסרטי האימה, מהן הגיבורים פשוט לא מסוגלים להיפטר. כולנו מכירים את רוח הדברים – אתה צופה בווידיאו המפחיד ואתה מת תוך שבעה ימים. באמת אין הרבה דברים מפחידים יותר מאשר לצפות בסמארה זוחלת לה מתוך מסך הטלוויזיה, נחושה בדעתה להרוג אותך.

[*]

6. ג'ק טורנס, "הניצוץ"

"הניצוץ" של סטנלי קובריק המבוסס גם הוא על ספרו של סטיבן קינג, איננו סרט אימה סטנדרטי וטוב שכך. ייתכן ודמותו של ג'ק טורנס היא אחד מהתפקידים המרתקים מחד גיסא והמבעיתים מאידך בקריירה של ג'ק ניקולסון. תוך שמירה על חדרי המלון המבודד, אפוף סופת שלגים סוערת, עם אשתו ובנו, ג'ק מתחיל לאבד אחיזה במציאות המתוקנת ובסופו של דבר – מצבו מידרדר והוא יורד לחלוטין מהפסים ונאחז טירוף.

[*]

5. ג'ייסון וורהיס, סדרת סרטי "יום השישי ה-13"

אחת הדמויות שהכניסו את הסלשרים בסדרת בסרטי "יום השישי ה-13". הרוצח בעל השיק הספורטיבי לובש מסכת הוקי ומשתמש במצ'טה ככלי-הנשק החביב עליו ביותר. במידה ואתם בני נוער, תנסו לא להיתפס מקיימים יחסי מין, כי ג'ייסון כבר ימצא אתכם, כן זה המסר השמרני של הסדרה המצליחה. אה, והוא בלתי ניתן לעצירה, שזה תמיד מהווה יתרון עבורו.

[*] 4. פרדי קרוגר, סדרת סרטי "סיוט ברחוב אלם"

למעשה, פרדי קרוגר הוא כמו פיית שיניים רק לא – במקום לגרום לך לרצות לישון, הוא בדיוק ההפך – הדמות שתגרום לך לפחד להירדם בלילה. רוצח הילדים שנשרף על ידי הוריהם בעודו בחיים, חזר מן המתים בגילומו המצוין של רוברט אנגלונד כדי להופיע בחלומות בני הנוער ולהרוג אותם בזמן שאתם ישנים, דבר שבהחלט ימנע מכם לנמנם תוך כדי צפייה בסדרת הסרטים בכיכובו.

[*]

3. מייקל מאיירס, סדרת סרטי "ליל המסכות"

מייקל מאיירס בסדרת סרטי "ליל המסכות" (למעט הסרט השלישי) הוא בהחלט אחת מהדמויות המפחידות ביותר של כל הזמנים. הוא רצח את אחותו כשהיה ילד ונשלח למוסד לחולי נפש למשך 15 שנים, עת נמלט משם בליל כל קדושים. מאיירס הוא נבל-על, שכן – הוא לא יכול להיהרג והוא תמיד חוזר, מה שהופך אותו לדמות מפחידה שבעתיים, ובעיקר כשהוא עטוי במסכה שלו.

[*]

2. פני עור, סדרת סרטי "המנסרים מטקסס"


תומאס בראון היואיט, הידוע יותר בכינוי "פני עור", הוא ללא ספק הראשון מתוך רשימת המרטשים הזו. מה מבדיל אותו מהשאר? ראשית, הוא מבוסס על רוצח סדרתי אותנטי בשם אד גיין. שנית, הוא עוטה מסכה עשויה עור-אדם ורודף אחר אנשים עם מסור חשמלי. יתרה מזו – הוא מעולם לא פוצה את פיו. כל שנותר לי לאחל לכם שלא ייתקע לכם הרכב תוך כדי נסיעה בכביש בטקסס.

[*]

1. חניבעל "הקניבל" לקטר

בעוד שאין הוא מזכיר דמויות על טבעיות כמו ג'ייסון או פרדי בעולם סרטי האימה, קשה להתכחש לכך שחניבעל לקטר, בגילומו המופתי של אנתוני הופקינס, הוא המפחיד ביותר, וזאת מסיבה אחת פשוטה. אנחנו אף פעם לא מצפים מאדם שרמנטי ונערץ להרוג אנשים ולאכול אותם בתיבול עדשים ויין.

הפסיכיאטר לקטר, שדמותו הופיעה לראשונה בספרו של תומאס האריס "דרקון אדום" מ-1981, מצליח בכוח לשונו להתל בד"ר קלריס סטרלינג בסרט "שתיקת הכבשים" וממשיך לעורר רתיעה משולבת בסקרנות בצופים בשלושת סרטי ההמשך ואף בסדרת הטלוויזיה המצליחה בה הוא גולם ע"י השחקן הדני מדס מיקלסן.

[*]

אם הגעתם עד לכאן בשלום, מגיע לכם בונוס בדמות קטע בלעדי מתוך סרט האימה החדש "לא לנשום". העלילה עוקבת אחר שלושה צעירים, שלאור נסיבותיהם מחייהם האישיים, מחליטים לגנוב מביתו של אדם מבוגר ועיוור הגר בשכונה נטושה ומחביא אוצר קטן. התכנית משתבשת לחלוטין כשהקורבן שלהם הופך להיות הרבה יותר מפחיד מכפי שציפו. הוא אורב להם בביתו המבוצר והם מתחלחלים באימה כשהם מגלים שהוא מחביא בבית הרבה יותר מרק כסף.

רוצים כרטיסים לסרט "לא לנשום"? השתתפו במבצע הכרטיסים באתר ותוכלו לזכות בזוג כרטיסים. למבצע: לחצו כאן

תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט