הסרט החדש של מארוול זוכה לביקורות חיוביות במיוחד מהמבקרים וכובש את המקום השלישי בטבלה. לאיזה מקומות הגיעו הסרט הישראלי "משפחה" והסרט הבריטי "מודי"?
לא פחות משישה סרטים חדשים יצאו בסוף השבוע לאקרנים. הסרט שלוקח את מרכז תשומת הלב הוא כמובן "הנוקמים: מלחמת האינסוף". לצידו יוצאים גם "משפחה" של רוני קידר, הסרט בעל השם הבלתי נגמר "מועדון גרנזי לספרות ולפאי קליפות תפודים", הסרטים הצרפתיים "חמישים אביבים" ו"בית ליד הים" והדרמה הבריטית "מודי". שלושה מבין הסרטים קיבלו מספיק ציוני מבקרים כדי להיכנס לטבלת המבקרים.
"הנוקמים: מלחמת האינסוף" זינק ישירות למקום השלישי בטבלה עם ציון מבקרים ממוצע של 4.2 כוכבים. עלילת הסרט עוקבת אחר הנוקמים אשר ממשיכים להגן על העולם מאיומים אדירים, אבל איום מסוכן הגיח מהצללים של הקוסמוס: תאנוס. דבר לא יעצור את הרודן האינטר-גלקטי הידוע לשמצה מלאסוף את כל ששת אבני האינסוף במסעו לשלוט בכוח בלתי נתפס ולהחזיק את האנושות כולה בשבי. כשהם מקימים צוות הכולל חברים מכל סרט מהיקום הקולנועי של מארוול, הנוקמים וגיבורי העל בני בריתם חייבים להקריב הכול בניסיון להביס את תאנוס העוצמתי לפני מפץ הרסני שיחסל את היקום. "פאן טהור, אין בו רגע דל. אם אתם מכורים לסרטי מארוול – זה סרט שאסור לכם להחמיץ", כתב עליו עורך מדור הביקורות באתר, יאיר הוכנר.
במרכז הטבלה עם ציון ממוצע של 3.3 כוכבים וביקורות קוטביות שנעות משני כוכבים (יעל שוב) לארבעה וחצי כוכבים (רון פוגל) נמצא "משפחה", סרטה החדש של רוני קידר ("ג'ו ובל"). העלילה עוקבת אחר לילי (רוני קידר) שבעולם מושלם הייתה גדלה במשפחה אחרת – עם אב שהיה רוצה בנוכחותה, אם שאינה מכורה לכדורים, אחות בעלת מצפון ואח שלא רוצה לשכב איתה. אבל אי אפשר לקבל הכל, ולילי מוצאת עצמה בסלון ביתה בוהה בארבע גופות. "'משפחה' הינה יצירה סהרורית שלא מתאימה לכל אחד וכדאי מאוד לבא אליה עם ראש פתוח. קידר מדברת קולנוע בשפה שמערבבת בין ארט-האוס אירופאי לקולנוע עצמאי אמריקאי וגם עושה הרבה כבוד לז'אנר אימה מתובל בהרבה סרקזם וגם הומור", כותב עליו מבקר האתר רון פוגל.
מקום אחריו עם 3.2 כוכבים נמצא הסרט הבריטי "מודי" בכיכובם של סאלי הוקינס ("צורת המים") ואית'ן הוק. הסרט מבוסס על סיפורה האמיתי של מוד לואיס, שמתקבלת לעבודה כעוזרת בית בביתו של אוורט, סוחר דגים מקומי, איש מוזר ומתבודד. מודי לא כל כך מוצלחת בעבודות הניקיון ולהפתעתו של אוורט, היא מתחילה לצייר על קירות הבקתה. במהרה היא גם מציבה לו תנאי: הוא חייב להתחתן איתה כדי שתחלוק איתו את מיטתו. הזוג מתחתן ובמהרה הציורים הופכים למקור פרנסתם העיקרי. כשאוורט עושה טעות אחת נדמה שהעולמות שלהם עומדים להתפרק. "הוקינס בהופעה מעוררת כבוד בסרט שלא עושה הנחות לצופה, זורם לאיטו ומהנה מאוד בדרכו. סרט יפהפה ונוגע ללב", כתב עליו מבקר האתר רון פוגל.