חדשות קולנוע וסרטים

Seret קומיקס: ספיידרמן החדש שובר שיאים וזוכה לביקורות מהללות

מדור Seret קומיקס
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
חדשות הקומיקס של מתן יניב: "ספיידרמן: אין דרך הביתה" שובר שיאים וזוכה לאהדת הקהל והמבקרים, הגרסה האלטרנטיבית לסרט ספיידרמן החדש מתגלה, הטריילר החדש בכיכובו של דוקטור סטריינג' הודלף וחשף נבל מאוד מפתיע ו"באטמן" של אולפני 'וורנר' מראה שלא תמיד לומדים מטעויות
האם "ספיידרמן: אין דרך הביתה" עומד בציפיות?

השבוע נערכה הקרנת הבכורה לסרטם החדש של חברות 'מארוול' ו'סוני' – "ספיידרמן: אין דרך הביתה" - בכיכובם של איש העכביש האהוב וחמישה מאויביו הקולנועיים הגדולים ביותר שקופצים לומר שלום מרחבי המולטיוורס. ההתרגשות בשיאה מעצם הרעיון להפגיש כל כך הרבה דמויות נוסטלגיות בבת אחת ולכן זה לא מפתיע שהביקורות לסרט הגיעו כזמן קצר לאחר מכן.

ובכן, איך הביקורות? מדהימות גם מצדם של המעריצים עם ציון של 9.2 באתר IMDB וציוצים אינסופיים בטוויטר וגם מצדם של המבקרים עם לא פחות מ-94 אחוזים ביקורות חיוביות באתר "רוטן טומטוס". מבקר מטעם מגזין "Variety" היוקרתי שיבח את הסרט על ״מגה-הרפתקה מתוחכמת" והוסיף כי "הקהל שעקב אחרי הסרטים הקודמים של 'ספיידרמן' לאורך כל הדרך יתוגמל על כך בסרט הזה". כתב מטעם ׳The Playlist’ הראה פחות התלהבות בטענה כי הסרט ״מאוד רגרסיבי ומלא באלמנטים שנועדו לספק את המעריצים, מנסה להיות נוסטלגי מדי לימי הזוהר של הסדרה״.



ומה המעריצים חושבים? ״אני יכול לומר בוודאות שהסרט הוא הלייב-אקשן הטוב ביותר של ׳ספיידרמן׳״, צייץ אחד המעריצים. ״סוף מרתק ורגשי לטרילוגיית ׳השיבה הביתה׳ אבל גם מחווה חכמה, כיפית ומרגשת ל-20 שנות סרטי ׳ספיידרמן׳. גם קורע מצחוק וגם שובר לב, נהניתי בכל רגע״, כתב מעריץ נוסף. עוד מעריץ שיבח: ״מספק מאוד. אתה תבכה דמעות שמחות, דמעות עצובות ותעודד באולם". ״׳ספיידרמן: השיבה הביתה׳ לא עמד בציפיות שלי אלא התעלה עליהן״, מספרת מעריצה אחרת. ״הסרט הזה היה שווה כל רגע מייסר שהיינו צריכים לחכות!".

עוד מציינים המעריצים שמדובר באחד הסרטים האפלים ביותר של ׳ספיידרמן׳, אבל גם המצחיק ביותר. העלילה האפית מתמקדת במיוחד בדמותו של פיטר פרקר שנאלץ להתמודד עם אויבים מממד אחר ובמקביל לנסות להתקבל לקולג' ולתחזק את מערכת היחסים עם אם-ג׳יי. כבר עכשיו מארוול יכולים לחייך מצפיה בתחזיות ההכנסות. נכון לעכשיו, ׳ספיידרמן: השיבה הביתה׳ צפוי להכניס 150 מיליון דולר בארה"ב בסוף שבוע הפתיחה שלו בלבד, יותר מ"מהיר ועצבני 9" שהיה לפתיחה המרשימה ביותר מאז פרוץ מגפת הקורונה. אם התחזיות יתקיימו כמתוכנן, מדובר בפתיחה המכניסה ביותר מאז "הנוקמים: סוף המשחק". בנוסף לכך, כבר כעת שבר הסרט את שיא מכירות הכרטיסים המוקדמות בכל הזמנים.

[*] "ספיידרמן: אין דרך הביתה" כמעט הביא את ג׳ייסון ממואה בתור קרייבן הצייד

אנחנו מדגישים את המילה 'כמעט' כי ברור ש'סוני' העדיפו לשחק עם המולטיוורס לאחר ש'מארוול' נתנו את האישור שלהם וקפצו על הרעיון לפיו הנבלים המוכרים והאהובים חוזרים לסיבוב נוסף. אבל הייתה תקופה קצרה בה השחקן טום הולנד דחק ביוצרי הסרט לעבד את הקומיקס המפורסם 'הציד האחרון של קרייבן' לסרט שיסגור את הטרילוגיה וללהק את ג'ייסון ממואה בתור האנטי-גיבור האהוב. ובכן, מסתבר שצמד התסריטאים של הטרילוגיה, ריס מקנה ואריק סומרס, דווקא אהבו את הקונספט והוסיפו את קרייבן לסיפור בו פיטר פרקר הוא אדם מבוקש.

בראיון עמו במגזין 'Collider', סיפר הולנד שבשלבי הפיתוח של התסריט כיכב קרייבן בתור אחד הנבלים אליו חש פיטר סימפטיה. לפי הביקורות, עניין המורליות וההזדהות המפתיעה של פיטר עם הנבלים צץ גם בסרט הסופי. עוד סיפר הולנד כי האולפנים מאוד אהבו את הרעיון וגם יצרו קשר עם השחקן ג'ייסון מומואה. במקרה של קרייבן הצייד גם הוא יזכה לסרט משלו אך דווקא עם השחקן אהרון טיילור-ג'ונסון ("קיק-אס"), שכזכור שיחק בעבר את דמותו של פייטרו מקסימוב או 'קוויקסייבר' בשבילכם ב"הנוקמים: עידן אולטרון". את הטייק של טיילור-ג'ונסון על הצייד אנחנו נראה ב-13 בינואר 2023 תחת בימויו של ג'יי. סי. צ'נדור ("הכל אבוד").

הטריילר ל"דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף" הודלף

כאשר טום הולנד השוויץ בכך שסרטו הבא של ספיידרמן הוא סרט הסולו השאפתני ביותר שנוצר לגיבור-על, השחקן בנדיקט קמברבאץ' חייך והודה שזה נכון, לפחות עד שיגיע הסרט הבא של דוקטור סטריינג'. לאחר שנים של עיכוב, פיטורים של במאי וסם ריימי אחד, הטריילר לסרט ההמשך של "דוקטור סטריינג'" מחכה כעת בבתי הקולנוע כסצנת פוסט-קרדיטים של "ספיידרמן: אין דרך הביתה", אך הודלף עוד קודם לכן ליוטיוב.

אם כי הטריילר נפתח בשוטים שלא מראים יותר מדי (קמברבאץ' בתור דוקטור סטריינג' שהולך במסדרונות הסנקטומים), הכול משתנה כאשר סטריינג' מופיע מול מכשפת השני- הלא היה וונדה מקסימוף (אליזבת' אולסן) - שמתוודה בפניו על טעויותיה בסדרה "וונדה-ויז'ן". הטריילר נמשך לתוך חווית אימתית במיוחד וגם הופעה מפתיעה של צ'יווטל אגיופור בתור הנבל מורדו. יחד עם זאת, ההפתעה הגדולה ביותר מגיעה בסופו של הטריילר כאשר מורדו מתוודה בפני סטריינג' שהאיום הגדול ביותר ליקום שלהם הוא... סטריינג' עצמו והטריילר חותך במהירות לתמונה של דוקטור סטריינג' האפל שנראית לקוחה מפרק סדרת "What If?".
כזכור, בפרק הנ"ל הצליח דוקטור סטריינג' לספוג כמות כוחות בלתי נגמרת כתוצאה מעימות עם ישויות על טבעיות. בסופו של הפרק, סטריינג' אכן התגלה בתור איום ליקום שלו וגרם להשמדתו המוחלטת. הסרט "דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף" יגיע אלינו במרץ של השנה הבאה תחת בימויו של סם ריימי ובכיכובם של בנדיקט וונג, רייצ'ל מקאדמס וסוצ'י גומז שתגלם את גיבורת העל הלטינית אמריקה צ'אבז.



"באטמן" החדש תקוע בין שתי גרסאות אלטרנטיביות

בצד השני של חדשות הקומיקס נמצאים האולפנים שפשוט לא מצליחים ללמוד מטעויות. אם '"חידת המתאבדים" יצא בגרסה עליזה ששונה לחלוטין מהגרסה האפלה של הבמאי ואם ב"ליגת הצדק" האולפנים גם שכרו במאי אחר תוך הצילומים, נראה שאולפני 'וורנר' עושים צעד דומה עם סרטם החדש "באטמן" בבימויו של מאט ריבס ובכיכובו של רוברט פטינסון. הסרט החדש כבר גרף מחמאות בהקרנות המבחן שציינו את הטון האפל שנקט הבמאי ואת הסיום שמרגיש כמו חלק מסרט אימה, אבל 'וורנר' עדיין לא השתכנעו ודרשו גרסה נוספת.

השאלה המתבקשת היא כמובן האם אולפני DC ישובו לטון הרציני יותר שנקט זאק סניידר או ימשיכו את הטון הקומי של ג'יימס גאן ו"שהאזאם"? אולי בכלל משהו אפי יותר כמו "אקווה-מן" ו"וונדר-וומן"? לפי מגזין 'הוליווד רפורטר', העיכוב ביציאה של "באטמן" נוצר בעקבות הדילמה שנוצרה וחוסר היכולת להחליט עם איזו גרסה לצאת לדרך. ובכן, נתנחם בכך שלפחות האולפנים מוכנים לדחות את הסרט בניגוד לסירובם לדחות את "ליגת הצדק" שיצא בזמנו בגרסתו המקורית והמושמצת.



ענו על הסקר החודשי באתר: מה סרט הספיידרמן האהוב עליכם?
מהו סרט הספיידרמן האהוב עליכם? ספיידרמן ספיידרמן 2 ספיידרמן 3 ספיידרמן המופלא ספיידרמן השיבה הביתה ספיידרמן רחוק מהבית ספיידרמן ממד העכביש
שלח/י
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט