חדשות קולנוע וסרטים

Seret לסופ"ש: "הצבע ארגמן", "בתי אהובתי", "מעשייה אמריקאית" ועוד

מדור Seret לסופ"ש
Seret לסופש: הצבע ארגמן, בתי אהובתי, מעשייה אמריקאית ועוד
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
עורך מדור הביקורות יאיר הוכנר עם 5 המלצות צפייה לסוף השבוע: הקומדיה המועמדת לאוסקר "מעשייה אמריקאית" בכיכובו של ג'פרי רייט, המיוזיקל "הצבע ארגמן", סרטו של איתן גרין "בתי אהובתי" בכיכובם של ששון גבאי וסיוון לוי, הסדרה "סוסים איטיים" בכיכובו של גארי אולדמן והסרט "This Is Me … Now: A Love Story" שמיועד למעריצי ג'ניפר לופז
מעשייה אמריקאית (בתי הקולנוע)

מיועד: לאוהבי קומדיות אינטליגנטיות. 4.5 כוכבים

טייק מצחיק וחכם להפליא על ז'אנר הסופר המתוסכל שאיננו מצליח לשחזר את הצלחתו. הפעם מדובר בסאטירה נוקבת על תרבות ה-woke ובמרכזה סופר שחור שספריו לא זוכים להצלחה גדולה, כי לטענת המוציאים לאור הספרים לא "שחורים" מספיק. כדי להצליח הוא מחליט לכתוב ספר המכיל שפע סטריאוטיפים על התרבות השחורה. מה שמתחיל כבדיחה מתגלגל לאירוע גדול ממנו. את התסריט כתב קורד ג'פרסון (זוכה האמי על התסריט למיני סדרה "השומרים", ובין הכותבים של הסדרות "יורשים" ו"המקום הטוב"). זוהי גם עבודת הבימוי הראשונה שלו. ג'פרסון מתגלה כבמאי מיומן שמצליח לנוע בין רגעים אנושיים לרגעים נשכניים. כל קאסט השחקנים נפלא ומעל כולם ג'פרי רייט מעולה בתפקיד הראשי.



הצבע הארגמן (בתי הקולנוע)

מיועד: לאוהבי מיוזיקלס. 4 כוכבים

המחזמר מברודווי, המבוסס על הסרט של סטיבן שפילברג, המבוסס על הספר של אליס ווקר, מגיע אל מסכי הקולנוע והוא פשוט קולנוע סוחף ומרגש עם הופעות נפלאות של שחקניות הכובשות את המסך עם נוכחות של כוכבות קולנוע וקולות עוצמתיים. דניאל ברוקס בתפקיד המשנה מועמדת לאוסקר בצדק רב. חבל שפנטזיה ברינו בתפקיד הראשי וטראג'י פ. הנסון בתפקיד משנה גם לא מועמדות. על אף שהסרט נמתח בעשרים הדקות האחרונות, התוצאה מאוד מרגשת ומזכירה את הימים הטובים של המיוזיקלס הגדולים.



This Is Me … Now: A Love Story (אמזון פריים)

מיועד: למעריצי ג'ניפר לופז. 3 כוכבים

סרט בסגנון וידאו קליפי צבעוני מבית היוצר של הרקדנית, שחקנית, זמרת ואשת העסקים ג'ניפר לופז שגם הפיקה והשתתפה בכתיבת התסריט. הסרט הוא סוג של ג'יילו-וורס עם ובני זוג של לופז לשעבר ואפלק אחד בהווה. הוא גם כמובן מופיע בתפקיד אורח לצד ג'יין פונדה, סופיה ורגרה, קים פטרס, פאט מלון, קיקי פלמר וג'ניפר לואיס. הראפר פאט ג'ו הוא הפסיכולוג של לופז. עולם אפוקליפטי הסובל מבעיית לב חריפה, כי נגמרו לו עלי כותרת של ורדים, הופך למסע מוזיקלי אודות אישה החייבת כל הזמן לאהוב. אפס במודעות עצמית, אבל התוצאה סוחפת, טראשית, קאמפית, קיטשית, מושקעת ומשעשעת עד מאוד.

סוסים איטיים | Slow Horses (אפל tv)

מיועד: לחובבי מותחנים והומור בריטי. 4 כוכבים

שלוש העונות הראשונות של סדרת הריגול המותחת אך גם המצחיקה זמינות בשירות הסטרימינג האיכותי. גארי אולדמן מגלם את ג'קסון לאמב, העומד בראש יחידה של מרגלים לא ממש מוצלחים של ה-5MI . הדמויות כתובות נפלא, הדיאלוג שנון, קאסט השחקנים פשוט מעולה ואין בכל שלוש העונות אף רגע דל. כל עונה היא רק 6 פרקים, כך שהעלילות מאוד ממוקדות ולא נמתחות מעבר לצורך. עונה רביעית כבר צולמה ועונה חמישית כבר הוזמנה. עוד בוחשת בקנוניות קריסטין סקוט תומאס.



בתי אהובתי (בתי הקולנוע)

מיועד: לאוהבי קולנוע ישראלי. 3.5 כוכבים

הקולנוען הוותיק איתן גרין חוזר עם סרט חדש ואפשר לכתוב עליו שהוא אולי סרטו המסחרי ביותר. הסרט הזה הוא סרט של שחקנים ובראשם ששון גבאי, סיון לוי, אלברט אילוז, עידו ברטל (שראיון עמו יפורסם באתר בשבוע הבא) ואוולין הגואל הנותנים כאן את נשמתם ועושים עבודה נפלאה בתפקידים המתלבשים עליהם כמו כפפה ליד. גבאי מגלם את שמעון, אלמן כבן 70, המגיע לפריז כדי לבקר את חבר נעוריו ניסים.

במהלך הביקור הוא מתגורר אצל בתו היחידה, אלמה, שחיה שם עם בנה התינוק ובעלה, שעובד על הדוקטורט שלו בסורבון. אחרי זמן קצר מגלה שמעון שחיי הנישואים של בתו מתפרקים. לוי יוצרת דמות רבת רבדים של אישה צעירה שהתכתיבים החברתיים סותרים את רצונותיה ותשוקותיה. גבאי נפלא כאב הלומד את כאבה וחלומותיה הלא ממומשים של בתו ואינו יודע כיצד לסייע. לא הסרט הכי טוב של גרין, אבל אולי זה הסרט שלו שהכי ידבר לקהל הרחב.

יאיר הוכנר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית גארי אולדמן
 
חיפוש בארכיון 2013
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט