חדשות קולנוע וסרטים

רגע לפני "הפנתר השחור" החדש: עושים סדר בכל מה שקרה עד עכשיו

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע יצא לאקרנים הסרט החדש של מארוול "הפנתר השחור: ווקאנדה לנצח". לאחר מותו של צ'דוויק בוזמן, שגילם את דמותו של הפנתר, הסרט עתיד להציג לנו את מי שיהיה המחליף או המחליפה של הכוכב בחליפה השחורה. לכבוד יציאתו לבתי הקולנוע, החלטנו לעשות לכם סדר ורענון בכל הסרטים שכדאי לכם לראות כדי לבוא הכי מוכנים שיש (ספוילרים לכל הסרטים הקודמים בכתבה)
קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים

שנת 2016 היא השנה בה עושה הדמות של טצ'אלה בגילומו של צ'דוויק בוזמן הופעת בכורה, ולוקחת חלק בסכסוך הפנימי של קבוצת הנוקמים בעקבות הסכמי סוקוביה שמגבילים את אופן ותחום פעולתם, שעד אז נעשתה ללא פיקוח ממשלתי חיצוני. בהופעתו הראשונה נראה טאצ'לה באירוע שאורגן לצורך חתימתם של חברי הנוקמים על ההסכמים בווינה, בו נואם מלך וואקנדה ואביו של טצ'אלה, טצ'אקה. הוא נהרג בפיגוע שנעשה על ידי זימו - אדם סוקוביאני שמשפחתו נהרגה בעקבות פעילות הנוקמים בסוקוביה ומחפש נקמה. זימו גורם להפללתו של באקי בארנס, פושע נמלט וחברו הטוב של קפטן אמריקה.

טצ'אלה משקיע את עיקר מאמציו במהלך הסרט ברדיפה אחר נקמה ומנסה להרוג את באקי. הוא עוטה שריון עשוי ווברניום (המתכת החזקה ביותר בעולם ממנה גם עשוי המגן של קפטן אמריקה) וחובר לקבוצה שתומכת ברישום גיבורי העל בהנהגתו של טוני סטארק (איירון מן) ומנסה לעזור להם לתפוס את שאר חברי הנוקמים שמתנגדים להסכמים ונחשבים כעבריינים. לאחר שנכשל ברדיפה אחר באקי, וכאשר הוא נחשף לאמת אודות מבצע הפיגוע שהרג את אביו במטרה לסכסך ולהביא לפירוק קבוצת הנוקמים, הוא מחליט לעזור לבאקי ולוקח אותו לטיפול ושיקום בווקאנדה, מדינה שעד אז נחשבה לענייה והסתירה את הפלאות הטכנולוגיים שהיא מכילה.



הפנתר השחור

סרט הסולו של הפנתר השחור מתרחש שבוע לאחר מאורעות "מלחמת האזרחים". הסרט מציג לנו את ווקאנדה כפי שהיא באמת - החל מכלי תחבורה ונשקים מפותחים ועד לרפואה מתקדמת, ווקאנדה משוכללת בהרבה מכל מדינה אחרת בכדור הארץ. היא מקור אדיר וייחודי למתכת הוויברניום, שהיא בעלת תכונות סגוליות רבות. תושבי וואקנדה הם צאצאים ישירים ליושבי הארץ בעברה והם לא מוכנים לקבל אנשים מבחוץ. הם משתמשים בטכנולוגיה כדי להסתתר ולהדימות למדינה חקלאית וענייה ומונעים מהמשאבים והטכנולוגיה שלהם לצאת אל העולם החיצוני.

הסרט עוסק בקונפליקט של ווקאנדה להישאר חבויה מהעולם ולא לשתף את הפלאים הטכנולוגיים שלה, אף על פי שישנם מקומות רבים בעולם בהם מתבצע טבח והרג רב כלפי אוכלוסיות חלשות חסרות משאבים. בן דודו של טצ'אלה, אריק קילמונגר, חייל מצטיין ולוחם אמנויות לחימה מוכשר שבמשך שנים הורחק מווקאנדה בשל בגידת אביו במדינה, מגיע אליה בכדי לדרוש זכות לרשת את הכס והכתר של וואקנדה. אריק נאבק ברצון של וואקנדה להישאר חבויה ולהעלים עין מהמתרחש בשאר העולם והוא מצליח להשיל את המלוכה מעל טאצ'לה ולזכות בעצמו להיות המלך החדש. לאחר שנאבק בו טצ'אלה בעזרתן של הדורה מילאז, לוחמות ושומרות הממלכה, הוא מצליח להרוג אותו ולמנוע מהאמת על וואקנדה לצאת החוצה. בסוף הסרט מבין טצ'אלה את הכוח שיש לו והיכולת להשפיע לטובה על העולם. הוא מחליט לפתוח את שעריה של ווקאנדה, מתוודה על האמת אודות היכולות והמשאבים המצויים בה ומשתף בטכנולוגיה המתקדמת שברשותו.



הנוקמים: מלחמת האינסוף

החלק הראשון מבין שני סרטים שתוחמים את סאגת האינסוף. במסע שלו למצוא את כל ששת אבני האינסוף ולמחוק מחצית מהחיים ביקום, שולח תאנוס הטיטאן את ילדיו לכדור הארץ בו נמצאות שתיים מהאבנים; אבן הזמן שנמצאת אצל דוקטור סטריינג' ואבן המחשבה שנמצאת בראשו של ויזן. כדי למנוע מת'אנוס להשיג את כל ששת האבנים מחליטים הנוקמים שנמצאים בכדור הארץ שיש להשמיד את אבן המחשבה, אך מבלי לגרום נזק לוויז'ן שמוזן ממנה ותלוי בה. אפשרותו היחידה של קפטן אמריקה היא להגיע לווקאנדה ולהיעזר בטכנולוגיה שלה כדי להצליח לחלץ את האבן ממצחו של ויז'ן מבלי שייהרג. בוואקנדה מי שלוקחת על עצמה את המשימה היא אחותו של טאצ'לה, שורי, בחורה צעירה ואינטליגנטית בעלת ידע טכנולוגי נרחב שאחראית בין השאר על שיפור החליפות ויצירת נשקים לאחיה.

כאשר תאנוס שולח צבא של חייזרים לנסות לתפוס ולהשיג את האבן, לנוקמים לא נותרת ברירה וביחד עם הפנתר השחור, הדורה מילאז ובאקי (שסיים את תהליך השיקום שלו) הם נלחמים על חייהם ושומרים שוויז'ן ושורי יישארו בטוחים ויצליחו לסיים את תהליך הוצאת האבן. הלחימה לא מחזיקה זמן רב לפני שוויז'ן נאלץ לברוח טרם הספיקה האבן לצאת מראשו. הוא נתפס בידי תאנוס שהורג אותו ומצליח לאחוז לראשונה בכל ששת האבנים ביחד. הוא נוקש באצבעותיו וגורם להיעלמותם של מחצית מהיצורים החיים ביקום, כולל טצ'אלה מלך וואקנדה.



הנוקמים: סוף המשחק

זהו הסרט שמסכם את סאגת האינסוף, והאחרון בו מופיע צ'אדוויק בוזמן בדמותו של הפנתר השחור לפני שהלך לעולמו ממחלת הסרטן שנה לאחר מכן. הסרט עוסק בהתמודדת של האנושות עם משבר ההיעלמות של מחצית מבני האדם במשך חמש שנים ובניסיון של הנוקמים להשיב את הנעשה ולהחזיר את המתים לחיים. בעזרת שימוש בטכנולוגית קוונטים של אנטמן, הנוקמים ושאר הגיבורים ששרדו מצליחים לאסוף אבני אינסוף מנקודות זמן שונות בהן נפגשו איתן בעבר ולתקן את העוול שעשה תאנוס שנים לפני כן. טצ'אלה חוזר לחיים ומשתתף עם כל לוחמי וואקנדה בקרב הסופי להבסת תאנוס והצבא שלו.


הפאלקון וחייל החורף

בסדרה זו דמותו של טצ'אלה אינה מופיעה, אך היא מכילה התערבות וואקנדית של הדורה מילאז שרוצה לסגור את חשבונה עם הברון זימו, שהרג את טצ'אלה המלך הקודם של וואקנדה, דרך הקשר שלה עם באקי. במהלך הסדרה נאבקים סם ווילסון (פאלקון) ובאקי בארנס (חייל החורף) במרסקי הדגלים, ארגון מורד של חיילי על שמנסה ליצור הפיכה וכאוס נרחב.

הם משחררים את זימו מבית הכלא שבו הוא נמצא ונעזרים בו לגלות מידע על מרסקי הדגלים. באקי נמצא בקשר ותחת השגחה של הדורה מילאז שמעוניינת בלכידתו של זימו והבאתו לדין בוואקנדה - מה שקורה בסופו של שיתוף הפעולה בינו לבין סאם ובאקי. כאות תודה על שיתוף הפעולה דואג באקי לקבל מתנה מווקאנדה עבור סאם, שמשמש כמחליפו של קפטן אמריקה, וזוכה לחליפה וכנפיים מתקדמות במיוחד עשויות ויברניום. הסדרה מרחיבה על זמן שהותו של באקי בווקאנדה, על תהליך הריפוי שלו וההתמודדות שלו עם העבר ורגשות האשם שהוא סוחב עימו. הקשר החזק של באקי עם וואקנדה במשך השנים מצביע על האפשרות שנזכה לראות אותו להופעה קצרה בסרט הקרוב, אולי באחת מהסצנות שאחרי הקרדיטים.

תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית צ'דוויק בוזמן
 
חיפוש בארכיון 2018
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט