רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: אלק בולדווין טוען כי לא ירה והכינוי המפתיע של מריל סטריפ

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של ליטן לשינר: הפרמיירה של הסרט עטור הכוכבים של נטפליקס "אל תסתכלו למעלה" התקיימה עם בטן הריונית של לורנס, כינוי יוצא דופן למריל סטריפ מצד קאסט השחקנים והצהרה של הבמאי שאנו על סף קטסטרופה בשל משבר האקלים; וגם: רבל וילסון מורידה במשקל למרות התנגדות הצוות המקצועי שלה, אלק בולדווין טוען כי לא ירה באקדח בתקרית הירי שהובילה למות צלמת סרטו ורותם סלע נתבעת ע"י חברת המזגנים שהיא מפרסמת
למה הקאסט של הסרט החדש של נטפליקס קרא למריל סטריפ עז?

בשבוע הבא עתיד לצאת הסרט החדש של נטפליקס (בשירות הסטרימינג ובארץ גם בקולנוע לב) "אל תסתכלו למעלה". הסרט הוא עוד צעד במהלך של נטפליקס לשנות את פני הוליווד ולהפוך את שירות הסטרימינג ליצרן סרטים מן המניין שכפי שראינו בעונות הפרסים האחרונות בהחלט מסוגל לתת פייט לשמות הגדולים והפעם הוא גייס לשורותיו את השמות הכי מוכרים בתעשייה, ממריל סטריפ וג'ונה היל ועד ללאונרדו דיקפריו וג'ניפר לורנס.

השבוע נערכה הפרמיירה של סרט הקולנוע הסאטירי-עתידני כשגולת הכותרת שלו היא משבר האקלים. התסריטאי והבמאי אדם מקיי ("מכונת הכסף") סיפר על השטיח האדום של הסרט בניו יורק כי אין לנו זמן אחר, זה כאן ועכשיו "ברגעים אלו ממש האטמוספרה קורסת. אנחנו חיים בתוך הסרט הזה ואם לא נתחיל לפעול במיידי, מיליארדי אנשים ימותו ואנחנו נראה את הציביליזציה נעלמת"

למרות שהסרט של נטפליקס רומז לשינויי אקלים לאורך כל הדרך, הוא אף פעם לא מתייחס אליהם ישירות, ובמקום זאת מתמקד בכוכב שביט שעתיד לפגוע בכדור הארץ ולהכחיד אותו. השניים שיגלו אותו הם פרופסור לאסטרונומיה ד"ר רנדל מינדי (ליאונרדו דיקפריו) והאסטרונומית קייט דיביאסקי (ג'ניפר לורנס). השניים מבשרים את החדשות לנשיאה (מריל סטריפ) ולבנה (ג'ונה היל), ומעוררים טירוף פוליטי ותקשורתי סביב השאלה כיצד ארה"ב מתכוונת להתמודד עם הסוף הקרב ובא.

אחרי שירדה מתחת לרדאר לתקופה, חזרה לורנס ובענק עם שמלת זהב נוצצת של 'דיור' כפרנזטורית המותג והפעם ללוק היא מוסיפה את הבטן ההריונית. כזכור, לורנס מצפה לילדה הראשון עם בעלה קוק מארוני ואין ספק שהיא נראית זוהרת מתמיד. השחקנית סיפרה לחדשות E! שהיא מרגישה שכל האירוע הזה הוא כמו "חוויה חוץ גופית". "אני עדיין מעכלת את זה", היא מודה ומוסיפה שדילגה על הטקס הקבוע שלה עליו מתבדחת בכל עונת פרסים מחדש - אכילת מגש פיצה.

הרשימה המכובדת פוזרה אצל תכניות האירוח השונות כחלק מסבב היח"צ לאחד מהסרטים המדוברים של השנה. הסיפור שבחרה החבורה שילווה את הסבב קשור למילה עז (או לפחות ככה חשבה סטריפ). החבורה סיפרה כי לאורך כל הצילומים התייחסו לזוכת האוסקר כ-G.O.A.T, קיצור ל"טובה ביותר בכל הזמנים" (Great of all time), רק שהכוכבת חשבה כי מדובר בפירוש המילולי של המילה- עז, ובאחת הפעמים ענתה "כן בטח, תנו הוראות לעז הזקנה" עד שלורנס מיהרה לתקן אותה ולהסביר את הפירוש האמיתי וההגיוני יותר סביב המחמאה.

עדכונים בפרשת הירי של אלק בולדווין

מספר שבועות לאחר התקרית המצערת בה נורתה למוות הצלמת הלנה האצ'ינס על סט הצילומים לסרטו החדש של אלק בולדווין נחשפים פרטים נוספים בחקירה. השחקן חשף השבוע פרט חדש שעתיד לשנות לחלוטין את ההליך המשפטי. בראיון ל-ABC NEWS סיפר בולדווין שהוא לא משך את הטריגר באביזר שגרם לתאונה הקטלנית על הסט של סרטו ""Rust. הטענה מגיעה באופן מפתיע במיוחד שהרי ידוע גם לאלו מאיתנו שלא מבינים בנשק כי על מנת לירות יש למשוך ולשחרר את הנצרה.

בזמן שהסיפור גובה על ידי עורך דינו של עוזר הבמאי של הסרט שאמר כי בולדווין אמר לו מהיום הראשון "שהוא מעולם לא משך את הטריגר" מומחים טוענים כי הדבר אינו אפשרי אלא אם היה פגם באביזר. פרטי המקרה אמנם עדיין בחקירה אך ההנחה הרווחת היא שבולדווין לא יועמד לדין בגין הריגה, גם לא בשוגג. יומיים לאחר הראיון בו חשף את הפרט החדש מחקו השחקן ואשתו את חשבונות הטוויטר שלהם. הכוכב נמצא בקשר מתמיד עם משפחתה של האצ'ינס ומבקש לכבד את פרטיותם.

[*]

(אלק בולדווין בבית משפט בשנת 2019. צילום: רויטרס)

רבל וילסון חושפת: "הצוות שלי לא תמך בירידה שלי במשקל"

כוכבת "פיץ' פרפקט" רבל וילסון מודה כי היא שונאת את ההתעסקות של התקשורת והמדיה סביב המהפך שעברה ולא מצליחה להבין למה בשנת 2021 נושא המשקל עדיין מדובר כל כך. "ההחלטה שלי להוריד במשקל הייתה מתוך רצון לאכול בריא יותר", סיפרה אך אמרה כי למרות הרצון להפוך לבריאה יותר, היא נתקלה בהתנגדות מצד הצוות שלה.

בראיון שפורסם השבוע ב-BBC, חשפה השחקנית כי הצוות פקפק בהחלטה שלה להפוך להיות בריאה יותר מתוך חשש שהדבר עשוי לפגוע בתדמיתה כ"בחורה השמנה והמצחיקה". "קיבלתי דחייה רבה מהצוות שלי כאן בהוליווד כשאמרתי להם 'אני הולכת להפוך את השנה הזו לשנת הבריאות שלי. אני מרגישה שאני הולכת לעבור שינוי פיזי שישנה את כל חיי'. הם אמרו לי 'למה? למה שתרצי לעשות את זה?' כי הרווחתי מיליונים באותה תקופה מלהיות הבחורה השמנה והמצחיקה, להיות תחת הטייטל הזה".

וילסון כמובן התעלמה לחלוטין מההערות של מנהליה ובחרה את מה שהיה טוב יותר עבורה כמובן ועברה מהפך מדהים, אך היא טורחת לציין ולהזכיר למרות השינוי הפיזי, היא מאז ומעולם הייתה בטוחה במראה שלה ובאיך שנראתה גם לפני המהפך הגדול. "עדיין הייתי בטוחה, גם כשהייתי פיזית גדולה יותר", אמרה. "נראיתי מעולה בכל שטיח אדום, גם כשמשקלי היה כפול ואפילו משולש משל שחקניות אחרות ועדיין הרגשתי בטוחה במראה שלי", סיפרה בגאווה.
השינוי הגיע בעקבות החלטה של השחקנית להתחיל לאכול בריא יותר ולאו דווקא לשנות את המראה החיצוני. "ידעתי עמוק בפנים שיש לי בעיות של אכילה רגשית שלא היו בריאות. אני יודעת שלא הייתי צריכה לאכול קופסת גלידה בכל ערב, זו הייתה הדרך שלי לטשטש רגשות באמצעות אוכל- וזו לא הדרך הכי בריאה שיש". למרות הדרך שעברה היא עדיין לא מצליחה להבין מדוע לאנשים יש אובססיה לנושא המשקל, ובמיוחד לנשים. "אני יודעת מה זה אומר להיות אישה שחשופה לביקורת ואישה שהמראה שלה הוא לא מה שאנשים לרוב מגדירים כיפה. זה נוראי בעיני לנסות להתאים לשם".

[*]

(רבל וילסון לפני המהפך שעברה. צילום: רויטרס)

רוח סערה: חברת טורנדו תובעת את הפרנזטורית רותם סלע

חברת המזגנים "טורנדו", לה משמשת השחקנית והמנחה רותם כפרזנטורית בחמש השנים האחרונות, עתידה לתבוע אותה בעקבות הפרת חוזה. הסיבה לתביעה היא משא ומתן של השחקנית עם בנק דיסקונט שקובע כי היא תהיה הפרזנטורית הבלעדית של הבנק. חוזה זה עתיד לפגוע בחוזה עם חברת המזגנים איתה חתומה סלע עד שנת 2022. לפי הפרסומים הכוכבת חתמה על הארכת חוזה לשנים 2021-2022 עבור סכום של כ-850 אלף שקל בשנה לא כולל מע"מ, עלייה של בערך כחצי מיליון שקלים לשנה. התביעה כנגדה מוערכת במעל לשניים וחצי מיליון שקלים.

מהחוזה שנחתם פורסמו גם פרטים מעניינים כמו סעיפים שמסבירים כי הצילומים אינם יכללו צילומי עירום מפורשים או מרומזים ללא אישור בכתב מהסוכנות, הגדרה של ימי צילום, סעיף שקובע כי הפרסומות, התמונות וכל חומר פרסומי הכולל את פניה של סלע יאושר מראש על ידי כוכבת "להיות איתה" ומנהליה. דבר נוסף שנקבע הוא שצוות הביוטי ייבחר על ידה.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט