רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

"שולחת את אהבתי": מותה הטראגי של אן הייש ממשיך להכות גלים

מדור חיים ב Seret
מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים: מותה הטראגי של אן הייש בתאונת דרכים ממשיך להיחקר והאקסית אלן דג'נרס נפרדת ממנה, תמונה ראשונה של ג'וני דפ בתפקידו החדש, ריאן גוסלינג ואמילי בלאנט יככבו בסרט חדש , אחרי הפרידה מקים: פיט דיווידסון מראה שהכל כרגיל והאם כוכבי "מסמנים את סאנסט" בדרך לקאמבק?
מותה הטראגי של אן הייש מכה גלים בהוליווד

הידיעה על מותה הטראגי של אן הייש ממשיך להכות גלים בהוליווד. לפני כשבוע נפצעה השחקנית והבמאית באופן אנוש בתאונת דרכים לאחר שהתנגשה עם רכבה בבית מגורים. בסוף השבוע האחרון הודיעה משפחתה כי היא תנותק ממכשירי ההנשמה, לאחר שהרופאים ציינו בפניהם סיכויי הישרדות נמוכים. "למרבה הצער בשל תאונתה, הייש סבלה מפציעה מוחית חמורה ונמצאת בתרדמת, היא לא צפויה לשרוד" אמר נציג מטעם משפחתה לתקשורת והוסיף. "מזה זמן רב שזו הייתה בחירתה לתרום את איבריה ונכון לעכשיו היא מחוברת למכונת הנשמה כדי לבדוק האם ישנם איברים מתאימים לתרומה".

ביום חמישי האחרון התנגשה הייש בחניית בית מגורים בשכונה בלוס אנג'לס, לאחר ניסיונות של עוברי אורח לעזור לשחקנית, היא ברחה מהמקום והתנגשה שוב בבית נוסף כמה מטרים ממקום ההתנגשות הראשון. אותה ההתנגשות גרמה להצתה של הרכב והשחקנית בת ה-53 הובהלה לבית החולים כשהיא במצב אנוש.

בעלת הבית בו התנגשה הייש שעלה באש סיפרה על התאונה הקטלנית. "כל המצב הזה הוא פשוט טרגי ובאמת פשוט אין מילים", סיפרה מישל, שהייתה בחצר האחורית בצד השני של הבית בזמן ההתרסקות וטופלה בפציעות קלות לאחר שהוציאה את חיות המחמד שלה מהבית הבוער. היא שיתפה סרטון בו הודתה לאנשים שגייסו 150 אלף דולר לשיקום הבית. "הכמות העצומה של אהבה, חמלה ונדיבות וחסד שאנשים הפגינו במהלך השבוע האחרון הייתה מדהימה". המנחה אלן דג'נרס, הספידה את האקסית בחשבון הטוויטר לאחר הבשורה, "אני שולחת את תנחומיי ואהבתי לילדיה של אן, למשפחתה ולחבריה."

[*]

השחקנית, שסיפרה בעבר כי היא סבלה ממחלת נפש עד גיל 31, נמצאה תחת חקירת משטרת לוס אנג'לס בעקבות האירוע ונמצא כי היו סמים בגופה בבדיקות הדם שנלקחו לאחר התאונה. אך השוטרת האחראית על המקרה מיהרה להבהיר כי זוהי אינה הכרעה סופית וכעת נעשים מאמצים נוספים על מנת לבדוק האם מדובר בחומר הניתן מסיבות רפואיות.

למרות שמותה נקבע ביום חמישי, הוחלט להשאיר אותה מחוברת למכשירים על מנת לאפשר את תהליך השתלת האיברים. הייש הופיעה לראשונה על המסך באופרת הסבון "עולם אחר" במשך ארבע שנים. על תפקידה בסדרה האמריקאית זכתה במספר פרסים ביניהם פרס האמי. היא כיכבה במספר סרטי קולנוע כמו "שישה ימים, שבעה לילות", "אני יודע מה עשית בקיץ האחרון" ו"דוני ברסקו". להייש היו ארבעה אחים ואחיות גדולים, שלושה מהם הלכו לעולמם. אחד מהם, נהרג גם הוא בתאונת דרכים. תמונה ראשונה של ג'וני דפ בתפקידו החדש

ג'וני דפ, שבעקבות המשפט המתמשך ורב התהפוכות עם בת זוגו לשעבר, אמבר הרד, לא הופיע בקולנוע במשך שלוש שנים בתפקיד חדש, ישחק את דמותו של המלך לואי ה-15 בסרט צרפתי בשם "המועדף". בתמונה שדלפה לרשת דפ נראה בתפקיד המלך לואי במהלך הצילומים, כאשר קשה מאוד לזהות אותו. סרטו האחרון הוקרן בשנת 2020, ולאחר זמן כה רב מעריציו משתוקקים לראותו בתפקיד חדש.

זה יהיה סרטו הראשון מאז הפרשה, וזהו גם הסרט הצרפתי הראשון שהוא משחק בו. "המועדף" יבוים על ידי הבמאית הצרפתיה מאיוון לה בסקו, שגם תשחק בו בתפקיד מאדאם דו בארי, הפילגש של לואי ה-15. הסרט ממומן בחלקו על ידי נטפליקס וצפוי לצאת לאקרנים בשנת 2023, ויהיה זמין בהמשך גם בשירות הסטרימינג שלהם.

[*]

ריאן גוסלינג ואמילי בלאנט יככבו בסרט חדש

ריאן גוסלינג ואמילי בלאנט ישתפו פעולה בסרט חדש, שנמצא עדיין בתהליכי תכנון. הסרט, בשם "The fall man", יבוסס על סדרה באותו שם שהוקרנה בשנות השמונים. הסדרה של ABC כללה חמש עונות, והציגה את סיפורו של איש פעלולים שעבד כצייד ראשים מהצד. את הסרט יביים דיוויד ליטץ', הבמאי של "דדפול 2", וגוסלינג יהיה שותף בהפקתו, יחד עם שמות מוכרים אחרים בתעשייה. אין עדיין פרטים נוספים על הסרט או על תפקידם של השחקנים, אך הוא עתיד לצאת לאקרנים רק בשנת 2024.

האם ג'ייסון אופנהיים וכרישל סטאוס ייצאו לדייט כפול?

ג'ייסון אופנהיים וכרישל סטאוס, הכוכבים הלוהטים של "מסמנים את סאנסט", סדרת הריאליטי המצליחה של נטפליקס, אמנם יצאו ונפרדו לפני זמן לא רב, אך מסתבר שהשניים לא שמרו על טינה. כרישל, שכיכבה בעבר גם באופרת הסבון "ימי חיינו", יוצאת היום עם הזמר G Flip, בעוד אופנהיים יוצא עם הדוגמנית מארי-לו נארק. שתי מערכות היחסים הן טריות, וכאשר ג'ייסון מארי-לו נשאלו באירוע הבכורה של "משמרת יום", הסדרה החדשה של נטפליקס, האם השניים מתכוונים להיפגש לארוחת ערב עם האקסית של הכוכב, שניהם השיבו בחיוב. כעת הכדור בצד של כרישל, ולנו נותר לחכות להתפתחות או לתגובה מהצד שלה.

אחרי הפרידה מקים: פיט דיווידסון מראה שהכל כרגיל

כשבוע לאחר הפרידה שלו מקים קרדשיאן, צילום ראשון של השחקן והקומיקאי פיט דיווידסון מראה אותו במצב רוח חיובי. הצילום נלקח באוסטרליה, על הסט של הסרט עליו פיט עובד - "מכשפים!", כאשר הוא הגיע ללוקיישן לפני מספר ימים. כידוע, פיט וקים היו בזוגיות כבר תשעה חודשים, מאז נובמבר 2021, אך לפני כשבוע השניים הודיעו על פרידה. לפי השמועות, למרות ששניהם לא סיפקו סיבה לפרידה, פער הגילאים יחד עם המרחק בין אוסטרליה ללוס אנג'לס הם שהיוו גורם מכריע, כשבטח הריב המתוקשר עם האקס קניה ווסט לא עזר.

[*]

(דיווידסון מתוך סאטרדיי נייט לייב)
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט