רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

מאחורי אוסקר 2024: ההופעה המבולבלת של פצ'ינו והמחווה של מרפי

מדור חיים ב Seret
מאחורי אוסקר 2024: ההופעה המבולבלת של פצ'ינו והמחווה של מרפי
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
טקס האוסקר הניב רגעים מרגשים רבים לפני ומאחורי הקלעים: החל מהתגובות הנרגשות של גווינת' פאלטרו לזכייה של רוברט דאוני ג'וניור ושל פול ג'יאמטי על זכייתה של חברתו ל"נשארים לחג" דאווין ג'וי רנדולף, דרך ההופעה שעוררה שאלות של אל פצ'ינו בהקראת הסרט הזוכה - וההסברים אליה ועד הסיבה מדוע ליאונדרו דיקפריו נעדר מהטקס היוקרתי. מישאל רוברט עם כל הדיווחים
התגובה המטריפה של גווינת׳ פאלטרו לזכייתו של רוברט דאוני ג'וניור

לאחר זכייתו של רוברט דאוני ג'וניור בפרס לשחקן המשנה הטוב ביותר על "אופנהיימר", היו תגובות רבות - החל ממעריצים הסבורים כי מגיע לו הפרס, ועד לאחרים שהתאכזבו מההפסד של פייבוריטים אחרים. אך התגובה המצחיקה ביותר, שהפכה גם לוויראלית, היא של לא אחרת מהשחקנית גווינת׳ פאלטרו. פאלטרו שיחקה לצד ג'וניור בסרטי ״איירון מן״, ובהחלט ניתן לראות את האהדה שלה כלפיו.

בסטורי שהיא העלתה לחשבון האינסטגרם שלה, אנו רואים את פאלטרו צופה ברגע הכרזת הזוכה, מבצעת זום-אין במצלמה על ג'וניור, וצורחת משמחה ברגע שהוא מוכרז כזוכה. לאחר מכן היא מסובבת את המצלמה למצב של סלפי, והיא נראית עם סרטי צבע על השיער שלה, משקפיים, ומרימה את ידיה לאוויר. מאחוריה, עומדת אישה (כנראה חברה או עובדת בחברת מוצרי הטיפוח שלה) שנראית מבוהלת ומבולבלת מהצעקות.



המסר הסודי של קיליאן מרפי לאומה האירית

קיליאן מרפי, שזכה בפרס לשחקן הטוב ביותר על הופעתו בסרט ״אופנהיימר״, סיפק נאום מרגש ומוקיר תודה, אך בסופו, מבלי שרבים ישימו לב, הוא סיים במשפט באירית ואמר: ״גו רייב מייל מיית אגט״. התרגום של המשפט, לפי מקורות באינטרנט הוא ״אלפי תודות״. המשפט אולי נשמע די בנאלי, אבל התגובות ברשת של אירים שצפו בנאום מעידות על ההערכה שיש להם כלפיו ולמחווה שלו.

בשרשור רדיט על אירלנד שנקרא r/ireland הכולל מעל ל-840 אלף משתתפים, הסרטון הועלה והפך לוויראלי במיוחד, כאשר התגובות היו חיוביות מאירים נלהבים. ״אנחנו תמיד שומעים את הביטוי ׳אלפי תודות׳ ברמה הלאומית, אבל לשמוע את זה ממרפי בטקס האוסקר זו חוויה שונה לגמרי. תמיד אגדה!״, נכתב באחת התגובות המובילות בשרשור.



למה ליאונרדו דיקפריו לא הגיע לטקס?

אמנם סרטו של ליאונרדו דיקפריו, ״רוצחי פרח הירח״, קיבל לא פחות מעשר מועמדויות בטקס האוסקר, אך הכוכב לא הגיע לטקס עצמו. המעריצים ואתרי הרכילות תהו בפשר הדבר, כאשר חלקם טענו כי העבודה שדיקפריו לא היה מועמד אפילו לפרס השחקן הטוב ביותר, גרמה לו לרצות לא להגיע. טענה נוספת שעלתה היא כי דיקפריו היה מועמד לא מעט פעמים בעבר לפרס השחקן הטוב ביותר, ולמרות שזכה פעם אחת, ההפסדים הרבים לאורך השנים פגעו בו ולכן לא הגיע. אך למרות השמועות העסיסיות, המגזין האמריקני Entertainment Tonight מדווח כי הסיבה האמיתית היא שדיקפריו היה עסוק במה שהוא עושה הכי טוב - לשחק. השחקן עובד בימים אלו על סרט חדש של הבמאי המוערך, פול תומאס אנדרסון, לצידם של שון פן ורג'ינה הול, ולכן לא היה יכול להגיע אל הטקס.

פול ג׳יאמטי גנב את ההצגה בנאום זכייה של הקולגה שלו

אמנם פול ג'יאמטי לא זכה בפרס לשחקן הטוב ביותר, עליו היה מועמד על הסרט "נשארים לחג" של אלכסנדר פיין, אך הוא בהחלט לא נותר אדיש במהלך הטקס. במהלך נאום הזכייה של השחקנית דאווין ג'וי רנדולף בפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר, נצפה ג'יאמטי מתרגש עד דמעות, כולל החלק של הדמעות. רנדולף כיכבה לצד ג'יאמטי בסרט ״נשארים לחג״, וגילמה אם אבלה, שמקבלת תמיכה מדמותו. רנדולף עצמה פצחה בבכי לאורך נאום הזכייה שלה, בו דיברה על תחילת הדרך שלה, אך אין ספק שהאושר של ג'יאמטי עבור הקולגה שלו גנב את ההצגה.



התגובות להופעה המבולבלת של אל פצ'ינו באוסקר

השחקן האגדי, אל פצ'ינו, הוא זה שנבחר להעניק את הפרס היוקרתי ביותר בטקס פרסי האקדמיה - הפרס עבור הסרט הטוב ביותר. פצ'ינו בן ה-83 עלה לבמה במטרה להקריא את שמות המועמדים ואחריהם את הזוכה הגדול, אך ברגע הביזארי של הערב, דילג על הקראת המועמדים ובאמירה משונה ביותר הכריז: ״עיניי רואות אופנהיימר״. ובכן, התגובות לא איחרו להגיע, כאשר חלק טענו כי פצ'ינו הביע זלזול בשאר הסרטים המועמדים.

השחקן עצמו הגיב על המאורעות וטען כי לא כך הדבר: ״זו לא הייתה מטרתי להשמיט את שמות המועמדים, אלא החלטת המפיקים, שהחליטו לא לחזור על שמות המועמדים מכיוון שהם הוזכרו שוב ושוב לאורך הטקס. אני מבין שזהו כבוד עצום להיות מועמד לפרס כה חשוב, ויש לי אמפתיה מוחלטת אל כל מי שהיה מעורב ביצירת הסרטים הללו״.

דמות נוספת שהגיבה על כך היא מולי מקנרני, אחת ממפיקות הטקס ואשתו של המנחה, ג'ימי קימל. בראיון ל׳ווראייטי׳ היא אמרה: ״זו הייתה החלטת קריאייטיב. פחדנו שהתוכנית נעשית ארוכה מדי. כאשר מגיעים לסוף הטקס, כבר הזכרנו את כל המועמדים, ואנשים רק רוצים לשמוע מי המנצח. לא נתנו לפצ'ינו רשימה להקריא, אלא רק את שם המנצח. אנחנו מתנצלים אם ההחלטה שלנו שמה אותו במקום לא פשוט״.

כוכבת הריאליטי שמפנקת את בתה ב-2,500 דולר מדי חודש

לריסה פיפן, כוכבת תוכנית הריאליטי ״עקרות הבית של מיאמי״, סיפרה לאחרונה כי היא מעניקה לבתה, סופיה, דמי כיס של לא פחות מ- 2,500 דולר מדי חודש. בפרק האיחוד של הסדרה, ששודר בסוף השבוע האחרון, המנחה אנדי כהן שאל אותה על כך, ובתגובה היא אמרה: "אתם יודעים, לוס אנג'לס מאוד יקרה, אז אחרי הלימודים היא מזמינה אוכל או מונית או קונה מתנות לימי ההולדת של החברים שלה". החיים של סופיה בת ה-15 בהחלט נשמעים קשים, אם אתם שואלים אותנו.

לריסה היא אשתו לשעבר של כדורסלן העבר, סקוטי פיפן, ששיחק לצד מייקל ג'ורדן בשיקגו בולס. השניים היו נשואים במשך 24 שנים, ולהם ארבעה ילדים, כאשר סופיה היא הקטנה מביניהם. לאחר הגירושים של השניים בשנת 2021, לריסה סיפרה כי סופיה עברה לגור עם אביה, בלוס אנג׳לס, בעוד לריסה עצמה חיה במיאמי לצורך צילומי הסדרה: "סופיה אוהבת לגור בלוס אנג'לס וזה בסדר. אבא שלה שם. היא נוסעת הלוך ושוב והיא מאושרת, זה הדבר היחיד שמעניין אותי״.

נטלי פורטמן ובנג'מין מילפייה התגרשו

דיווחנו בעבר כאן במדור על הפרידה של נטלי פורטמן ובעלה, בנג'מין מילפייה, וכעת, לאחר שמועות רבות שהתרוצצו ברשת בשבועות האחרונים, השניים התגרשו סופית. מקורב לשחקנית היהודייה-אמריקאית אישר את הידיעה למגזין People בסוף השבוע האחרון. כזכור, במאי של השנה שעברה, מדורי הרכילות מסביב לעולם החלו לטעון כי נוצר משבר ביחסים של השניים, כאשר פורטמן נראתה ללא טבעת הנישואים שלה וסיפרה בראיון כי היא גרה בפריז עם ילדיה - ללא אזכור לבעלה. לפי השמועות, זמן קצר לאחר המעבר של משפחתם לפריז, פורטמן גילתה שהוא בגד, עם שחקנית צעירה בשם קמיל אטיין.

המקורב סיפר למגזין איך השחקנית התמודדה עם סיומה של תקופת נישואים בת 11 שנה: "בהתחלה זה היה מאוד קשה עבורה, אבל החברים שלה התאגדו סביבה ועזרו לה לעבור את התקופה הקשה הזו. נטלי יוצאת משנה מאוד מאתגרת ומכאיבה, אבל היא יצאה ממנה מחוזקת ומוצאת נחמה במשפחתה, בחבריה ובעבודה. נטלי הייתה נחושה להבטיח שהשינוי יהיה קל עבור הילדים. היא ובן באמת אוהבים את ילדיהם ושניהם מתמקדים בלהיות ההורים הכי טובים שהם יכולים להיות. אין דבר שחשוב להם יותר". לשניים יש שני ילדים, אלף בן ה-12 ועמליה בת ה-7. הם הכירו על הסט של הסרט "ברבור שחור" בשנת 2009, וכעבור שנתיים כבר נולד בנם הבכור. שנה אחר כך, הם התחתנו בטקס יהודי בקליפורניה. בשנת 2014, מילפייה עבר תהליך גיור, ושלוש שנים אחר כך, נולדה בתם.
מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט