רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

לאחר ההרשעה באונס - אשתו של כוכב ״מופע שנות השבעים״ מתגרשת ממנו

מדור חיים ב Seret
לאחר ההרשעה באונס - אשתו של כוכב ״מופע שנות השבעים״ מתגרשת ממנו
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של מישאל רוברט: 30 שנות מאסר בגין שני מקרי אונס היו די והותר לבוז'י פיליפס שהתגרשה מדני מסטרסון, השחקן בילי מילר ("צעירים חסרי מנוח") הלך לעולמו, יו ג'קמן ואשתו נפרדים ולאחר התחקיר: תלונה במשטרה הוגשה נגד ראסל ברנד
אשתו של כוכב ״מופע שנות השבעים״ מתגרשת ממנו לאחר ההרשעה באונס

לפני כשבועיים נגזרו על השחקן דני מסטרסון, כוכב הסדרה ״מופע שנות השבעים״ בעבר, שלושים שנה בכלא - זאת לאחר שהורשע בשני מקרי אונס שונים. כעת, אשתו, השחקנית ביז׳ו פיליפס, החליטה להתגרש ממנו. לפי מסמכים משפטיים שהגיעו לאתרי הרכילות בארצות הברית, פיליפס הגישה בקשה רשמית לגירושין ביום שני האחרון. "גברת פיליפס החליטה להגיש בקשה לגירושים מבעלה בתקופה מצערת זו", אמר עורך דינה, פיטר א. לאוזון לאתר הרכילות TMZ .

עורך דינה מסר כי בתם המשותפת נמצאת בראש מעייניה של פיליפס, וכי היא יודעת שהוא היה אבא נהדר: "המתקפה הזו הייתה בלתי נתפסת על הנישואים וחיי המשפחה שלהם. מר מסטרסון תמיד היה נוכח עבור גברת פיליפס בתקופות הקשות ביותר בחייה והיא מכירה בכך שהוא אבא נפלא עבור בתם". מקורב לפיליפס טען כי גזר הדין של מסטרסון ״הרס אותה סופית״, לאחר שעמדה לצידו לאורך כל המשפט. לאחר ההרשעה, שני מקורבים טענו כי אין בכוונתה לעזוב את בעלה, אך כעת, אנו מבינים כי כוונותיה השתנו.

כידוע, בית המשפט העליון בלוס אנג'לס גזר מוקדם יותר החודש על מסטרסון את העונש המקסימלי הקבוע בחוק, לאחר שהורשע באונס שתי נשים שהעידו נגדו. אחת מהן אף פנתה אליו במהלך עדותה ואמרה: "אתה אנסת אותי, גנבת ממני. זה בדיוק מה שאונס אומר - גניבה של הנשמה. אתה מעורר רחמים, מופרע ואלים לחלוטין. העולם הוא מקום טוב יותר כשאתה יושב בכלא". מסטרסון בן ה-47 ופיליפס נשואים מאז שנת 2011, ולהם בת משותפת אחת, בת תשע.





השחקן בילי מילר הלך לעולמו

ביום שישי האחרון השחקן בילי מילר, הידוע בתור כוכב אופרת הסבון ״צעירים חסרי מנוח״, הלך לעולמו. מילר היה בן 43 במותו, יומיים לפני יום הולדתו ה-44. רבים הופתעו מפטירתו המוקדמת, אך התמונה התבהרה כאשר מנהלו האישי מסר בהצהרה כי ״מילר התמודד עם מאניה-דיפרסיה במותו".

לאחר מכן, אמו של בילי, פטריסיה מילר, פרסמה ברשתות החברתיות: "הוא נלחם מאבק אמיץ וארוך עם מאניה-דפרסיה במשך שנים ועשה הכל כדי לשלוט בה. הוא אהב את משפחתו, חבריו ומעריציו, אבל בסופו של דבר המחלה ניצחה במאבק והוא נכנע בקרב על חייו. הסיבות האחרות למוות שמדווחות לא נכונות. אני הייתי שמחים אם הן היו, אבל הן לא. אני רוצה להודות באופן אישי להמוני המעריצים והחברים על האהבה והניחומים שנשלחו אליי ולמשפחתי בעקבות מותו של בני היפהפה. כולנו אהבנו אותו כל כך ומנסים נואשות להתמודד עם האובדן שלנו".

מילר נולד בטקסס, והחל את דרכו בתעשייה כדוגמן. לאחר מכן, שיחק באופרת הסבון ״כל ילדיי״ ובהמשך שיחק במשך תקופה ארוכה ב״צעירים חסרי מנוח״, עד לשנת 2014. על תפקידו קיבל שלושה פרסי אמי - שניים עבור שחקן המשנה הטוב ביותר, ואחד עבור השחקן הראשי הטוב ביותר.

לאחר התחקיר: תלונה במשטרה הוגשה נגד ראסל ברנד

שבוע סוער עובר על השחקן וכוכב הטלוויזיה, ראסל ברנד. בסוף השבוע האחרון, תחקיר קשה פורסם בערוץ 4 הבריטי, כאשר ארבע נשים שונות יצאו בהאשמות פומביות נגד הקומיקאי הבריטי. ההאשמות כללו אונס, תקיפה מינית והתעללות רגשית. בתחקיר, שפורסם גם במגזין ״סאנדיי טיימס״, טוענת צעירה כי הוא קיים איתה יחסים כאשר הייתה קטינה, וכפה עליה מין אוראלי. בחורה אחרת טענה כי אנס אותה בביתו שבלוס אנג'לס, ואחת נוספת אמרה כי תקף אותה מינית.

עוד לפני פרסום התחקיר, ברנד העלה סרטון ליוטיוב ובו הכחיש את ההאשמות החמורות ואמר: "ההאשמות האלה מתייחסות לתקופה שבה עשיתי עבודות מיינסטרים, כשהייתי כל הזמן בעיתונים, בקולנוע. וכפי שכתבתי בהרחבה בספרים שלי נהגתי אז בפריצות. אבל בתקופת ההפקרות ההיא מערכות היחסים שהיו לי היו בהסכמה, תמיד התנהלתי בשקיפות לגבי זה אז - כמעט בשקיפות מדי - ואני שקוף לגבי זה גם עכשיו". אם זה לא מספיק, אז ביום שני האחרון, הוגשה תלונה רשמית נגדו במשטרת לונדון, כאשר הפעם מדובר במקרה אונס נוסף, שהתרחש לכאורה בסוהו בשנת 2003. הפרטים אינם ידועים לציבור עדיין, כאשר כל מה שנמסר בהצהרה זה - "שוטרים נמצאים בקשר עם האישה ויספקו לה תמיכה".

אמנם ההאשמות עדיין לא הוכחו וברנד לא הורשע, אך זה לא מונע מחברות ומותגים שעובדים איתו לחרוץ את דינו. מאז פרסום ההאשמות, מופעי הסטנד-אפ של ברנד נדחו לאלתר וחברת ההוצאה לאור של ספריו, בלובירד, עצרה את עבודתה איתו. בנוסף לכך, ערוץ 4 הוריד את כל הפרקים בתוכניות שלו בהן ברנד הופיע. ברנד, ששיחק בסרטים כמו ״קח את זה כמו גבר״ ו״סיפורים לפני השינה״, והיה כוכב טלוויזיה מצליח, התרחק בשנים האחרונות מהמיינסטרים ומאור הזרקורים. הוא תקף רבות את התקשורת הבריטית ואת הממסד, מה שבהחלט לא מועיל לו בימים אלו.

יו ג'קמן ואשתו נפרדים

לאחר 27 שנות נישואים - יו ג'קמן ואשתו דבורה לי פורנס החליטו להיפרד. השניים הוציאו הצהרה משותפת שבה הם מודיעים על החדשות העצובות . שניהם חתמו על ההצהרה, וציינו בסופה כי לא יוסיפו לדבר על סיבת הפרידה או כל פרט אחר עליה.

"בורכנו לחלוק כמעט שלושה עשורים יחד כבעל ואישה בנישואים אוהבים ונפלאים. המסע שלנו משתנה והחלטנו להיפרד כדי לגדול באופן עצמאי. המשפחה שלנו תמיד הייתה ותמיד תהיה בעדיפות עליונה. אנחנו צועדים לפרק הבא בהודיה, אהבה ונדיבות. אנחנו מעריכים מאוד את ההבנה שלכם לכבד את הפרטיות שלנו, בעוד משפחתנו מנסה לנווט בשינוי שהתרחש בחיינו. זו תהיה ההצהרה היחידה שמישהו מאיתנו יוציא".

ג'קמן הוא אחד השחקנים המצליחים בהוליווד מאז תחילת שנות האלפיים, כאשר התפרסם בעיקר בזכות דמותו של לוגאן וולברין- דמות הקומיקס מסדרת ״אקס- מן״. בשנים האחרונות התמודד חמש פעמים עם גידולים סרטניים. שני השחקנים האוסטרלים הכירו על סט של סדרת טלוויזיה, והתחתנו בשנת 1996. לאחר נישואהם, השניים ניסו להביא ילדים יחד, אך לאחר שפורנס הפילה פעמיים, הם אימצו שני ילדים ביחד- בן (אוסקר) ובת (אווה).
מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית יו ג'קמן
 
חיפוש בארכיון 2004
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט