רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: ג׳נה אורטגה וג׳וני דפ מפריכים את השמועות על זוגיות

מדור חיים ב Seret
חיים ב-Seret: ג׳נה אורטגה וג׳וני דפ מפריכים את השמועות על זוגיות
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של מישאל רוברט: כוכבת "וונסדיי" וג'וני דפ מכחישים כי הם בקשר, כוכבת ״הסופרנוס״ מדגמנת בעירום באתר Only Fans, על פי דיווחים בארה״ב: סופי טרנר וג׳ו ג׳ונאס מתגרשים וגם החזאי המיתולוגי של ישראל דני רופ מתגרש אחרי 18 שנה
כוכבת ״הסופרנוס״ מדגמנת בעירום באתר Only Fans

דריאה דה מתאו (51), כוכבת ״הסופרנוס״ לשעבר וזוכת האמי, עוסקת בתקופה האחרונה בפרויקט מפתיע. אם חשבתם שמדובר בסרט או סדרה חדשה, תחשבו שוב- מדובר בחשבון חדש באתר למבוגרים בלבד Only Fans שם מעלים ה״יוצרים״ תכנים מיניים ומקבלים תשלום מהעוקבים שלהם.

דה מתאו דורשת 15 דולר בחודש מהעוקבים המעוניינים בתמונות ובסרטונים, כאשר תמונת הפרופיל שלה לא משאירה הרבה מקום לדמיון - בתמונה היא יושבת עירומה כמעט לחלוטין על מזרן (למעשה, המגפיים הן פריט הלבוש היחיד שלה) ועל הרצפה שוכבת אישה נוספת, חצי לבושה. דה מתאו פרסמה את החשבון החדש שלה בסטורי באינסטגרם, לכל 456 אלף עוקביה. בסטורי תמונה חושפנית נוספת שלה, עם הכיתוב "אונלי פאנס בשידור ישיר ".

אתרי רכילות בחו״ל ניסו לדבר עם דריאה על הסיבות לשינוי הקריירה המפתיע, אך היא לא הגיבה לכך עדיין. דה מתאו נחשבה לכוכבת טלוויזיה מצליחה מאוד בעברה, מאז הופעתה ב"סופרנוס" (על הופעתה אף זכתה בפרס האמי בשנת 2004). היא שיחקה גם ב״עקרות בית נואשות״, ״ג׳ואי״ (סדרת הבת של ״חברים״) ו״גוונים של כחול״. לדה מתאו שני ילדים, מנישואיה הקודמים למוזיקאי שוטר ג׳נגינס. כיום, היא נמצאת בזוגיות של שמונה שנים עם המוזיקאי מייקל דווין.



ג׳נה אורטגה וג׳וני דפ מפריכים את השמועות על זוגיות

בשבועות האחרונים צצו שמועות רבות בהוליווד על כך שג׳וני דפ נמצא בזוגיות חדשה עם ג׳נה אורטגה, אחת מהכוכבות העולות של התעשייה. באתרי הרכילות נטען שהשניים נצפו ביחד מספר פעמים, אך כעת השחקנית בת העשרים הכחישה את השמועות בסטורי שהעלתה בחשבון האינסטרם שלה: ״זה כל כך מגוחך שאני לא יכולה אפילו לצחוק. אני מעולם לא פגשתי או עבדתי עם דפ. בבקשה תפסיקו עם השקרים ותניחו לנו במנוחה".

השמועות החלו כאשר פורסם שאורטגה תככב בסרט ״ביטלג׳וס 2״, סרט ההמשך למקור משנת 1988. כאשר כתבי הרכילות שיערו שאולי גם דפ יככב בסרט, בשל מערכת היחסים הטובה וארוכת השנים שלו עם במאי הסרט (גם המקורי וגם החדש שעתיד לצאת בשנה הבאה), גלגלי המוח של העיתונאים עשו את שלהם. אולם, גם נציג ציבור של דפ הכחיש את השמועות על זוגיות של הכוכב עם אורטגה, וטען כי הוא גם לא יופיע בסרט החדש של ביטלג'וס: "למר דפ אין כל מערכת יחסים אישית או מקצועית עם גברת אורטגה. הוא מעולם לא פגש אותה או דיבר איתה. הוא לא מעורב באף פרויקט שלה ולא מתכוון להיות באחד כזה. הוא מזועזע מהשמועות הזדוניות והשקריות שנועדו לפגוע בתדמית ובקריירה שלו". אורטגה אמנם משחקת מגיל צעיר מאוד, כאשר הופיעה בתפקידים קטנים ב ״איירון מן 3״ ו ״הרוע שבפנים 2״, אך בשנים האחרונות הקריירה שלה נסקה, עם הופעתה בתפקיד הראשי בסדרה ״וונסדיי״ ובסרטים ״צעקה״ ו- ״צעקה 6״. היא נחשבת כיום לאחת מהשחקניות המבטיחות של תעשיית הקולנוע והטלוויזיה האמריקאית, כאשר היא עובדת על פרויקטים עתידיים נוספים.



על פי דיווחים בארה״ב: סופי טרנר וג׳ו ג׳ונאס מתגרשים

אתר הרכילות האמריקני TMZ מדווח כי השחקנית סופי טרנר (27) והמוזיקאי ג׳ו ג'ונאס (34) עומדים להתגרש בעתיד הקרוב. מקורבים לזוג אישרו לאתר את הידיעה ואמרו: "היו להם בעיות רציניות במשך חצי שנה לפחות". על פי הדיווחים, לאחר ארבע שנות זוגיות ושני ילדים משותפים, ג'ונאס החל להתייעץ עם שני עורכי דין באזור לוס אנג'לס, ומתכנן להגיש את הבקשה בקרוב.

בזמן האחרון היו סימנים מקדימים לכך שהזוג נמצא בדרך לפרידה. אמנם טרנר נצפתה רוקדת בהופעה של ג'ונאס עם להקתו (האחים ג'ונאס), אך השניים נראו לא פעם בשבועות האחרונים ללא טבעות הנישואים שלהם. בנוסף לכך, הם מכרו את אחוזתם במיאמי, אותה קנו לפני פחות משנה. טרנר, המוכרת בעיקר בשל תפקידה בסדרה המצליחה, ״משחקי הכס״, החלה לצאת עם ג'ונאס בשנת 2016. הם התארסו פחות משנה אחר כך, והתחתנו במאי 2019, בחתונה פרטית ואינטימית בלאס וגאס. לאחר כשנה כבר נולדה בתם הראשונה, ובשנת 2022 נולדה להם בת נוספת. לנו רק נותר לקוות שהם יוכלו לפתור את הבעיות בנישואים שלהם ויוכלו להישאר ביחד.



דני רופ ואשתו מתגרשים

עוד בשורות עצובות, הפעם בביצה המקומית- לאחר 18 שנות נישואים, החזאי הכי מפורסם בישראל מתגרש מאשתו השנייה, רותם רביד. לזוג ילד משותף אחד, בן 13, בעוד לרופ שני ילדים נוספים מאשתו הראשונה. הסיבה לגירושים, כמובן, אינה ידועה, ושני הצדדים לא הגיבו (מלבד אישור הדברים) לנושא, עדיין. רופ הפך לדמות ציבורית בסוף שנות השמונים, עת הפך לחזאי של העמוד הראשון. מאז עבד בערוצים שונים, כמו 10 וערוץ 2, והפך ל׳חזאי של המדינה׳. כיום, הוא מנחה בערוץ 13 תוכניות בנושאי טכנולוגיה וצרכנות.
מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית ג'וני דפ
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט