רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

השחקנים שתומכים בישראל: ״אימה מוחלטת, הלב שלי שבור לרסיסים"

השחקנים שתומכים בישראל: ״אימה מוחלטת, הלב שלי שבור לרסיסים
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
הטבח הנוראי של חמאס גרם לרבים מכוכבי הוליווד להוציא הודעות תמיכה בישראל וגינוי לפשעים הברבריים של ארגון הטרור מאיימי שומר, דרך שרה סילברמן ועד גל גדות (שגם העלתה פוסט שזכה לגינויים ונמחק). וגם הכוכבת שהביעה תמיכה דווקא בחמאס ופוטרה מעבודתה
לאחר מתקפת הפתע האכזרית של ארגון הטרור חמאס נגד מדינתנו, אנשי תעשיית הבידור לא נשארו אדישים למראות המזעזעים. מתקפת הטרור הכי גדולה שידענו, הובילה לתמיכה חסרת תקדים של שחקנים, משפחת קרדשיאן, מדונה, ספורטאים, ועוד. אחת התומכות הראשונות, שתמיד מייצגת ומבצעת הסברה עבורנו בארה״ב, היא כמובן גל גדות. כוכבת הקולנוע הישראלית מיד הגיבה לאירועים הקשים, וכתבה ביום שבת בחשבון האינסטגרם שלה, שם יש לה כ- 109 מיליון עוקבים: "לפחות 200 ישראלים נרצחו ועשרות נשים, ילדים וקשישים מוחזקים כבני ערובה בעזה על ידי החמאס. משעות הבוקר המוקדמות נורו יותר מ-3,000 טילים. חמאס מחזיק בבני ערובה, ושולט בבסיסים ובישובים בישראל. ישנם יותר מ-1,000 פצועים והלחימה הקשה עדיין נמשכת. הלב שלי כואב, אני מתפללת עבור כל מי שסובל״.

בהמשך היום הכואב, העלתה פוסט נוסף, שם כתבה: "אני עומדת לצד ישראל וגם אתם צריכים. העולם לא יכול לשבת על הגדר בזמן שמעשי הטרור המחרידים האלה נמשכים!". גדות ממשיכה בפוסטי חיזוק ותמיכה בישראל עד עכשיו. אולם אתמול העלתה סטורי שהצליח להרגיז ישראלים רבים ומחקה אותו לאחר כמה שעות שבו נכתב: ""להרוג פלסטינים חפים מפשע זה איום ונורא. להרוג ישראלים חפים מפשע זה איום ונורא. אם אתם לא מרגישים אותו הדבר כלפי זה, אתם צריכים לשאול את עצמכם למה".



אזרח ישראל קוונטין טרנטינו כתב: "אני ממש הרוס לראות את כל זה מתפתח. ובעיקר ללא מילים. אני רק רוצה להבהיר שאני מגנה באופן מוחלט את הזוועות שבוצעו בסוף השבוע על ידי חמאס, ובאמת חושש ממה שיבוא אחר כך, לכולם". שרה סילברמן, הקומיקאית היהודייה-אמריקאית, שאחותה ואחייניה נמצאים בארץ, הביעה את סלידתה מהטרור האסלאמי: ״ישראלים מורכבים מיהודים וערבים - מכל הצבעים. זה מצב כל כך מורכב. אבל אל תטעו - חמאס הוא ארגון טרור שמטרתו העיקרית היא להרוג את כל היהודים. העולם הזה שובר לי את הלב". גם נטלי פורטמן, יהודייה-אמריקאית גם היא, שנולדה בישראל, הוציאה תגובה משלה. השחקנית זוכת פרס האוסקר הביעה בעבר תמיכה בעזה ובעם הפלסטיני, אך לא נותרה אדישה לתמונות מישראל: ״הלב שלי שבור לרסיסים עבור האנשים בישראל. ילדים, נשים ומבוגרים נרצחו ונחטפו מביתם. אני באימה מוחלטת מהמעשים הברבריים האלה, והלב שלי פועם באהבה עבור כל משפחה שנפגעה״.

תמיכה נוספת הגיעה מכיוונה של כוכבת הסדרה ״וויל וגרייס״, דברה מסינג היהודייה. השחקנית פרסמה בפוסט באינסטגרם: "טבח ללא התגרות. תקיפה מהאוויר, מהים וביבשה. מאות נרצחים, יותר מ-1,000 פצועים, נשים מבוגרות וילדים שנלקחו כבני ערובה. 3,500 טילים שוגרו. חמאס הוא קבוצת טרור מוכרת בכל העולם, הנתמכת על ידי איראן, ששליחותה המוצהרת היא להרוג כל יהודי בעולם, להשמיד כל יהודי בישראל ולפרק את הדמוקרטיה. זהו לא סכסוך דו-צדדי. מדובר בפיגוע מתואם. הדבר היחיד שצריך להיות בנפשכם ובלבכם היום הוא חמלה ותפילות על ישראל". גם איימי שומר, קומיקאית וכוכבת הוליוודית מוכרת כתבה בפוסט כועס: "יהודים הם הקבוצה היחידה שלא מורשית להגן על עצמה. אין לזה שום קשר לכיבוש, החמאס לא רוצה לעצור את הכיבוש. הם רוצים להבעיר את ישראל. הם ממומנים על ידי איראן, שמנסים לחבל בהסכם השלום". ג'רי סיינפלד, כוכב הסדרה ״סיינפלד״ המיתולוגית וקומיקאי בחסד, שיתף ברשתות החברתיות תמונה של אישה עטופה בדגל ישראל עם הכיתוב ״עומד לצד ישראל״, וכתב: "חייתי ועבדתי בקיבוץ בישראל כשהייתי בן 16 ומאז אני אוהב את המולדת היהודית שלנו. הלב שלי נשבר מההתקפות ומהזוועות האלה, אבל אנחנו עם חזק מאוד גם בליבנו וגם בראשנו. אנחנו מאמינים בצדק, חופש ושוויון. אנחנו שורדים ופורחים, לא משנה מה. תמיד אעמוד לצד ישראל ולצד העם היהודי".

רבים פרסמו ותמכו בישראל, בהם השחקנית ג'יימי לי קרטיס, דיוויד שווימר, שרה מישל גלר ועוד. נראה שלא מעט אנשים מהתעשייה, שבעבר ביקרו את ישראל בכל מה שקשור לסכסוך הישראלי- פלסטיני, ביצעו פניית פרסה בעקבות המחזות מעוררי האימה. אך אחת שלא שינתה את דעתה, היא כוכבת הסרטים הכחולים לשעבר, מיה ח'ליפה. הלבנונית בת השלושים פרסמה פוסט מזעזע שבו תמכה במעשי העוולה ולגלגה על הקורבנות הישראלים.

באופן מיידי, פלייבוי מחקו את תכניה וכל סרטון שלה מהערוץ שלהם, וגינו בחריפות את ציוציה: "אנחנו כותבים כדי לציין את סיום העסקתה המיידי של ח'ליפה, כולל הסרת כל סרטון שלה מערוץ פלייבוי. הערותיה היו מבחילות ומעוררות סלידה״. עוד לפני התגובה הרשמית של המגזין, המנכ״ל, טוד שפירו, הגיב לה ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), וצייץ: ״זה ציוץ כל כך מכוער. תראי את עצמך כמפוטרת באופן מיידי. פשוט דוחה. מעבר לדוחה. בבקשה תתפתחי ותהפכי לבן אדם טוב יותר. העובדה שאת מעודדת רצח, אונס וחטיפות היא מזעזעת. אני מתפלל שתהפכי לאדם טוב יותר, אך זה די ברור שזה מאוחר מדי בשבילך".
מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית גל גדות
 
חיפוש בארכיון 2017
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט