רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: פריצה ואיומים בביתו של בנדיקט קמברבראץ׳

מדור חיים ב Seret
חיים ב-Seret: פריצה ואיומים בביתו של בנדיקט קמברבראץ׳
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של מישאל רוברט: כוכב "דוקטור סטריינג'" בתקרית מפחידה במיוחד בביתו, בתו של ברוס וויליס מתוודה: ״חשבתי שאבא שלי מאבד בי עניין״, ג'רמי רנר עם עוד מסר מעודד למעריצים לאחר הפציעה הקשה, אושרי כהן מצפה לילד ראשון ושאנן דוהרטי בעדכון על מצבה הרפואי
ג'רמי רנר עם עוד מסר מעודד למעריצים

כפי שכולנו זוכרים, כוכב "הנוקמים" ג׳רמי רנר נפצע באופן קשה מאוד לפני כחמישה חודשים, כאשר נדרס על ידי מפלסת שלג שהדרדרה סמוך לביתו. מאז, הוא כבר פירסם מספר עדכונים למעריצים ברשתות החברתיות והספיק אפילו להתראיין על האירועים. בשבוע שעבר, הוא פרסם בעמוד האינסטגרם שלו עדכון נוסף, המעיד על שיפור והתקדמות רצינית שחלה במצבו.

רנר בן ה-52 פרסם בסטורי תמונה שלו, יושב על גלשן סאפ גדול ולידו אשתו חותרת. הוא כתב שמשפחתו נמצאת באגם טאהו ביום כיף משפחתי והוסיף פוסט שבו הם נמצאים בדרכם לאגם, שקרוב לביתם. העובדה שרנר נכנס למים כדי לגלוש, גם אם לא באופן מלא, מהווה חדשות נפלאות עבור המעריצים ברחבי העולם, שדאגו לפני חודשים בודדים שמצבו הוא קריטי. בראיון האחרון שנערך איתו, רנר חשף כי בתאונה שבר לא פחות משלושים עצמות וכי הוא היה בהכרה מלאה במשך כל הזמן שמפלסת השלג עלתה עליו. הרופאים חששו בתחילה כי מצבו אנוש, עד לרגע בו מצבו התייצב.

בתו של ברוס וויליס מתוודה: ״חשבתי שאבא שלי מאבד בי עניין״

טלולה וויליס, בתם של השחקנים ברוס וויליס ודמי מור, חשפה פרטים אישיים על מצבה הנפשי בטור אישי שהתפרסם בשבוע שעבר במגזין ״ווג״. "במשך תקופה ארוכה ידעתי שמשהו לא בסדר, אבל חשבתי שאבא שלי פשוט איבד את העניין בי אחרי לידתן של מייבל ואוולין. למרות שזה לא יכול להיות יותר רחוק מהאמת. מוחי המתבגר עינה את עצמו באיזו מתמטיקה שגויה ש'אני לא מספיק יפה בשביל אמא שלי ולא מספיק מעניינת עבור אבא שלי'".

בטור היא התייחסה כמובן למחלת האפזיה של אביה, שאובחנה אצלו בפברואר האחרון. "אמנם החדשות הללו כואבות, אך זו הקלה מבחינתנו שסוף סוף קיים אבחון ברור של המחלה. נכון להיום אין טיפול עבורה, וזו מציאות שכולנו מקווים שתשתנה בשנים הקרובות. בזמן שמצבו של ברוס מחמיר, אנחנו מקווים שהסיקור התקשורתי יוכל לעזור לשפוך אור על המחלה הזו, כדי לעורר סביבה הרבה יותר מודעות ולערוך מחקרים בנוגע אליה".

היא המשיכה לדבר על המחלה, יחד עם בעיות האנורקסיה שאיתן התמודדה בשנים האחרונות: "אני מודה שהתמודדתי עם הדעיכה של אבא שלי בשנים האחרונות בצורה של הימנעות והכחשה ואני לא גאה בכך. האמת היא שהייתי חולה מדי מכדי להתמודד עם זה. בארבע השנים האחרונות סבלתי מאנורקסיה נרבוזה (הפרעת אכילה שאינה ספציפית) שעליה נרתעתי מלדבר. כשהייתי בת 25 אושפזתי במוסד לבריאות הנפש במאליבו כדי לטפל בדיכאון ממנו סבלתי במהלך גיל ההתבגרות שלי"."במקביל אבחנו אותי עם הפרעות קשב וריכוז והתחלתי להשתמש בתרופות ממריצות. יש התנהלות לא בריאה בירידה מהירה במשקל. אנשים אומרים 'הו, וואו', ואז מהר מאוד זה הופך להיות 'את בסדר?'. החברים והמשפחה שלי נבהלו נורא, אבל אני נפנפתי את זה. בזמן שהייתי שקועה בדיסמורפיה של הגוף שלי, אבא שלי נאבק בשקט. אני זוכרת את הרגע שבו זה היכה בי בכאב. הייתי בחתונה בקיץ 2021 ואבא של הכלה נשא נאום מרגש. פתאום הבנתי שלעולם לא אקבל את הרגע הזה, את אבא שלי שמדבר עליי בחתונה שלי. זה היה נורא. עזבתי את שולחן האוכל, יצאתי החוצה ובכיתי. ועדיין - נשארתי מרוכזת בגוף שלי".

פריצה ואיומים בביתו של בנדיקט קמברבראץ׳

השבוע יצא לאור סיפור שהתרחש לפני מספר חודשים, אך נודע לעיתונות רק עכשיו, במרכזו השחקן בנדיקט קמברבאץ' ("דוקטור סטריינג'") עמד במוקד אירוע אלים ודרמטי במיוחד. לפי הדיווחים, קמברבאץ' שהה עם אשתו, סופי האנטר, ושלושת ילדיהם בביתם שבלונדון, כאשר אדם בשם ג׳ק ביסל נכנס לגינה הפרטית של השחקן. מיד לאחר מכן, הוא צעק באינטרקום - ״אני יודע שעברת לכאן, אני מקווה שהמקום יישרף״, ותלש את המכשיר בעזרת סכין דייגים. הוא הרס מספר צמחים במקום ונמלט משם. המשטרה מצאה אותו די מהר באמצעות הדנ״א שהשאיר על האינטרקום ששבר.

בתחילת החודש נערך משפט על המקרה, ובו התברר כי העבריין בן ה-35 עצר בחנות קרובה לבית ואמר למוכר שהוא מתכוון לפרוץ ולשרוף את ביתו של קמברבאץ'. הוא הודה באשמה ונקנס ב 250 פאונד והוצא נגדו צו הרחקה, אך הוא לא הסביר מדוע עשה זאת. ביסל עבד בעבר כשף במלון יוקרה, אך בשנים האחרונות הוא מרבה להסתבך עם החוק - בשנת 2015 הוא נעצר לאחר שהפגין בלונדון נגד התערבות הצבא במחאות שבסוריה, ובפעמים אחרות הורשע בגניבה וקיבל 3 אזהרות בגין השחתת רכוש ציבורי, התפרעות בציבור ועבירות סמים.

מקורב לשחקן אמר לאתר חדשות בריטי: "כמובן שהם היו מבועתים ובטוחים שהוא עומד להיכנס ולפגוע בהם. למרבה המזל זה לא קרה, אבל מאז עברו עליהם הרבה לילות חסרי שינה, והם מוטרדים מהמחשבה שדבר כזה יקרה שוב. הידיעה שזו הייתה התקפה מכוונת הופכת את העניין למפחיד עוד יותר".

אושרי כהן מצפה לילד ראשון

השחקן אושרי כהן וחברתו סשה שוטורוב מצפים לילד ראשון בעוד חודשים ספורים. השבוע פורסם כי שטורוב נמצאת בסופו של השליש הראשון של ההריון, כך שכנראה בעוד חצי שנה השניים יהפכו להורים. זהו יהיה ילדו הראשון של כהן בן ה-39. כזכור, הוא היה במערכת יחסים של כארבע שנים עם אריאל רייס, אך השניים נפרדו בשנת 2018. שנתיים אחר כך, פגש את שוטורוב, דוגמנית צעירה שהגיעה לרביעיית הגמר בתחרות היופי של שנת 2014. כהן ושוטורוב, בת ה-27, לא התחתנו עדיין, אך נראה שבניית התא המשפחתי נמצאת בעיצומה.
שאנן דוהרטי מודה: "יש גידול במוחי"

השחקנית שאנן דוהרטי ("בוורלי הילס 90210") אובחנה כחולה בסרטן השד בשנת 2015. לאחר תקופת נסיגה, בשנת 2020 היא גילתה כי המחלה חזרה ונמצאת בשלב ארבע. השבוע היא שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה סרטון בו היא עוברת הקרנות והיא נראית דומעת וכואבת. הכוכבת בת ה-52 כתבה: "סבב ההקרנה הראשון נערך ב-12 בינואר. שבוע לפני כן בדיקת ה CT-הראתה שיש גידול במוחי. הפחד שלי ברור. אני בת מזל שיש לי רופאים נהדרים, אבל הפחד הזה, הבלגן, התזמון של הכל... ככה סרטן יכול להיראות".

הפוסט זכה לעשרות אלפי לייקים והמון תגובות, כאשר שחקניות מפורסמות כמו סלמה בלייר ומירה סורבינו הביעו את תמיכתן. תקופה קשה עוברת על השחקנית הוותיקה, שלפני כחודשיים נודע כי הגישה בקשת גירושים מבעלה מזה 12 שנה - קורט איסוורינקו. לפי שמועות ורמיזות בוטות מצידה, נראה שסיבה מרכזית לכך הייתה רומן וקשר אינטימי של איסוורינקו עם המנהלת האישית שלו.
מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית ברוס ויליס
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט