רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: התגובות לראיון המושמץ של יו גרנט והסרט האחרון של טרנטינו

מדור חיים ב Seret
חיים ב-Seret: התגובות לראיון המושמץ של יו גרנט והסרט האחרון של טרנטינו
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של מישאל רוברט: המראיינת של יו גרנט באוסקר מגיבה לראיון המדובר, טרנטינו בדרך לבימוי סרטו האחרון, ״אף פעם לא הרגשתי טובה מספיק״: קירה נייטלי נפתחת בראיון, אשתו של ברוס וויליס מבקשת מהעיתונות להניח לו לנפשו, "הישראלי היפה": כוכבי ישראל נפרדים מחיים טופול ויהודה נהרי משך את תביעתו נגד קשת ו״גיא פינס״
המראיינת של יו גרנט באוסקר מגיבה לראיון המדובר

אשלי גרהם, הדוגמנית בת ה-34, התמודדה עם תשובות קצרות, חיוכים וגלגול עיניים מיו גרנט כשראיינה אותו בטקס האוסקר ה-95. הצילומים הפכו לוויראליים והובילו להפצצת השחקן בשנאה וביקורת, החל מ"מזלזל" ועד "גס רוח".

גרהם אמרה ל-TMZ כשנשאלה על תגובתה לגל התמיכה שקיבלה מאז הראיון: "אתה יודע מה, אמא שלי אמרה לי להרוג אנשים בטוב לב". התגובות של גרנט לגראהם במהלך הראיון הוגדרו כ"ראיון הגרוע ביותר אי פעם", עם המוני מבקרים שהסתערו על על "חוסר העניין" שלו.

השיחה כללה את גרנט אמר לגראהם שהוא לובש את "החליפה שלי" כששאלה אותו מי עיצב את הטוקסידו שלו, לפני שהוסיף: "החייט שלי". הוא גם אמר לה כששאלה אותו איך זה לשחק ב"רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית": "טוב, אני בקושי בזה, הייתי בזה בערך שלוש שניות". כשגרהם הוסיפה: "היה לך כיף נכון?", יו אמר: "אממ... כמעט" לפני שהוא גלגל את עיניו מולה.



הסרט האחרון של טרנטינו?

קוונטין טרנטינו, כבר אחד משלנו בשנים האחרונות, התחיל בהכנות לבימוי הסרט האחרון שלו. לפי כמה מקורות, שמו של סרטו האחרון הוא "מבקר הסרטים". טרנטינו מתכונן להתחיל בהפקה של הפרויקט בסתיו הקרוב.

מקורות תיארו את הסרט כיצירה תקופתית נוספת עבור טרנטינו, המתרחשת בלוס אנג'לס של שנות ה-70, עם תפקיד ראשי נשי. ספקולציות גרמו לכמה מקורות להאמין שהסרט עשוי לתעד את פאולין קייל, אחת המבקרות היוקרתיות ביותר אי פעם. לקייל, שכתבה עבור ה"ניו יורקר", היה מוניטין כמבקרת קולנוע שנקלעה לוויכוחים עזים עם יוצרי קולנוע.

הפרויקט טרם נחת באולפן, ומקורבים צופים כי הוא עשוי לצאת לרוכשים כבר השבוע. סוני הפיצה את הצלחת שובר הקופות האחרן של טרנטינו, "היו זמנים בהוליווד" ב-2019, כך שהסבירות שהם יהיו האולפן שייקח את הפרויקט גבוהה.



(טרנטינו בפסטיבל ירושלים. צילום: איתמר גינזבורג) ״אף פעם לא הרגשתי טובה מספיק״: קירה נייטלי נפתחת בראיון

בראיון חדש עם המגזין הבריטי Harper’s Bazaar UK השחקנית המצליחה קירה נייטלי נפתחת לגבי תחושות הספק העצמי שליוו אותה כל חייה. ״אף פעם לא הרגשתי שאני טובה מספיק, אני תמיד שואפת להיות טובה יותר״ אמרה. השחקנית האנגלייה, שהייתה מועמדת בעבר לפרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר, מוכרת בעיקר בזכות תפקידיה בסרטי ״שודדי הקאריביים״ ובמגוון סרטים מצליחים נוספים. כעת, בגיל 37, היא נזכרת בקשיים שעברה בדרך ובביקורת עצמית התמידית. "הייתי קשה מאוד עם עצמי. הייתי כל כך שאפתנית. תמיד ניסיתי להשתפר ולהשתפר וזו דרך מתישה מאוד לחיות את חייך. אני נדהמת מעצמי בת ה-22, הייתי רוצה לקבל ממנה קצת בחזרה".

חשוב לזכור, נייטלי הייתה בסך הכל בת 17 בפריצה שלה. "הייתה לי כניסה לחיים המבוגרים, נחיתה קיצונית בגלל חוויית התהילה בגיל צעיר מאוד. זו הייתה טלטלה גדולה, שפטו אותי על מה שאני מקרינה". הראיון נערך לקראת סרטה החדש, שצפוי לצאת השבוע - "החונק מבוסטון", העוסק בסיפור המזעזע של האיש שרצח 13 נשים באזור בוסטון, מסצ'וסטס, בראשית שנות השישים.



אשתו של ברוס וויליס מבקשת מהעיתונות להניח לו לנפשו

אמה המינג וויליס, אשתו של השחקן האמריקאי ברוס וויליס, תקפה בפוסט באינסטגרם את הצלמים והכתבים שלא מפסיקים להטריד את בעלה. כידוע, לפני כחודש אובחן השחקן הוותיק והמצליח בדמנציה פרונטו-טמפורלית, המאופיינת בעיקר בפגיעה משמעותית בתפקוד החברתי. "ברור שיש עוד צורך בחינוך בנושא, אז הפוסט מוקדש לצלמים ולצלמי הווידאו שמנסים להשיג תמונות בלעדיות של בעלי כשאנחנו בחוץ: שמרו מרחק. אני יודעת שזו העבודה שלכם ועדיין - שמרו מרחק", שיתפה המינג וויליס, והוסיפה: "צלמים - בבקשה אל תצעקו על בעלי או תשאלו אותו מה שלומו, כל השריקות והקריאות - פשוט אל תעשו את זה. תנו לו ספייס. תנו למשפחה או למי שאיתו באותו יום להביא אותו מנקודה אחת לאחרת בבטחה".

דבריה של אשת השחקן מגיעים לאחר שצלמים הפריעו למשפחה ביציאה בסנטה מוניקה בניסיון לצלם תמונה של וויליס בציבור. החודש נציין שנה מאז חשפה משפחתו של וויליס כי הוא סובל מאפזיה - מחלה קוגניטיבית שאילצה אותו לפרוש ממשחק באופן רשמי. בנוסף לכך, לפני כחודש נודע כי הוא אובחן עם דמנציה ואשתו לשעבר דמי מור עברה להתגורר עמו כדי לסייע לו בהתמודדות עם המחלה. השחקן בן ה-67 צפוי לחגוג את יום הולדתו ה-68 בעוד שבועיים.
"הישראלי היפה": כוכבי ישראל נפרדים מחיים טופול

בסוף השבוע הובא למנוחות בבית העלמין בקיבוץ שילר אחד מגדולי השחקנים הישראלים בכל הזמנים, חיים טופול, זוכה פרס ישראל, ואתמול התגלה כי יום הקולנוע הישראלי שייערך ביום רביעי הבא ייקרא על שמו. טופול הוספד על ידי אנשי בידור רבים שהגיעו לחלוק עימו כבוד בפעם האחרונה. השחקן מוטי גלעדי הקריא את "אל מלא רחמים". בהמשך הושמע השיר "הליכה לקיסריה" כשכל הנוכחים הצטרפו בשירה. אל הלווייתו הגיעו בין היתר איילת זורר, גיא מרוז, דב רייזר, מוטי גלעדי, ניצה שאול, נירה רבינוביץ, יעקב בודו, שלמה וישינסקי, לבנה פינקלשטיין, איה גרניט שבא (בתה של זהרירה חריפאי), מנכ"לית תיאטרון גשר לנה קריינדלין, כמו גם ילדיו של אפרים קישון.

"מעבר להיותו שחקן, זמר, סופר, משורר וצייר, לחיים הייתה אכפתיות אמיתית מהמתרחש בעם ישראל. עליו נאמר 'איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא'. היה ללא ספק הישראלי היפה", ספד לו שר התרבות והספורט מיקי זוהר. "אין ספק שחיים היה רוצה לראות את כולנו מאוחדים, מצליחים לדבר אחד עם השני, להקשיב ולהגיע להסכמות. זה אפשרי וזה הכרחי על מנת שנוכל לשמור על הבית של כולנו, זה מה שחיים היה רוצה. אל לנו לשכוח שכולנו אחים וכולנו אוהבים את המדינה היפה הזו. שכולנו נזכה להיות חפצי חיים בדיוק כמו חיים טופול".

"זה מוזר, אני עומדת פה ואני רוצה להגיד לטופול שגדול ממני רק בשנתיים - חיים גדלתי עליך", ספדה לו רבקה מיכאלי. "שרמנטי, מושך, מקסים, שובה לב - זה ידעת מיד כשפגשת אותו, ועל המצע הזה נערמו כל המעלות האחרות". בהמשך ספדו לו אנשים רבים נוספים שזכו לעבוד איתו, כמו עודד קוטלר ואורי סלונים.



יהודה נהרי משך את תביעתו נגד קשת ו״גיא פינס״

בקיץ האחרון יהודה נהרי תבע מקשת ותוכנית הבידור ״גיא פינס״ חצי מיליון שקלים בעקבות טענות לפרסום כוזב ופגיעה בשמו הטוב בפרסום בעניינו שהועלה לחשבון האינסטגרם של התוכנית. זאת בעקבות העובדה שזמן קצר לאחר שטען בריאיון כי מנחה הטלוויזיה והיוצר אסי עזר הטריד אותו מינית לפני כעשור, דווח בחשבון של התוכנית "גיא פינס" ברשת החברתית על תפקיד משחק חדש שקיבל נהרי. לדבריו, מטרת "הפרסום הכוזב והפוגעני" היא לקשור בין המקרים למרות שהוא לוהק כחודש לפני פרסום הידיעה. בית משפט השלום בתל אביב קיבל השבוע את בקשתו של יהודה נהרי לחזור בו מתביעתו, אך חייב את נהרי בהוצאות הנתבע בסך 3,500 שקלים.
מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית ברוס ויליס
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט