רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: מרגרט קוואלי מתחתנת והאלי ברי מתגרשת

מדור חיים ב Seret
חיים ב-Seret: מרגרט קוואלי מתחתנת והאלי ברי מתגרשת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של מישאל רוברט: מרגרט קוואלי וג'ק אנטונוף התחתנו, שרליז ת׳רון יוצאת נגד הביקורות על המראה שלה, היידי קלום מכעיסה את הרשת, ג׳ניפר אניסטון מדברת על חיי הרווקות והאלי ברי ואוליבייה מרטינז סיימו את הליך הגירושין
מרגרט קוואלי וג'ק אנטונוף התחתנו

בשעה טובה: מרגרט קוואלי (28), כוכבת הסדרה ״עוזרת בית״, והמוזיקאי ג'ק אנטונוף (39), התחתנו בשבת שעברה. החתונה, שנערכה בניו ג'רזי, הייתה יוקרתית ועמוסה בכוכבים. בין האורחים המוכרים, שאולי גנבו מעט את ההצגה הזוג המאושר, היו טיילור סוויפט, לנה דל ריי, אנדי מקדואל (אמה של קוואלי) וזוג השחקנים זואי קרביץ וצ'נינג טייטום.

ביום שישי, עת נערכה ארוחת טרום החתונה, מאות מעריצים הגיעו למסעדה. החלק המעניין הוא שהנוכחים במקום העידו כי לא מדובר היה במעריצים של בני הזוג או אנשים שרצו לראות את הסלבס הנוצצים, אלא במעריצים של טיילור סוויפט, שהגיעו בהמוניהם במיוחד בשבילה. המעריצים צבאו על דלתות המסעדה וקראו בקול לסוויפט ההמומה, עד שלא נותרה ברירה אלא לקרוא למשטרה. המשטרה, בתגובה, חסמה את הרחוב כולו והבריחה משם את הזמרת. אך אל דאגה, למחרת החתונה נערכה ללא כל מפריע. קוואלי ואנטונוף נמצאים בזוגיות כבר שנתיים, כאשר החלו לצאת באוגוסט 2021. במאי 2022, כמעט לפני שנה, הם הודיעו שהתארסו.



שרליז ת׳רון יוצאת נגד הביקורות על המראה שלה

שרליז ת׳רון, שחגגה מוקדם יותר החודש את יום הולדתה ה-48, העניקה ראיון למגזין Allure שבו הגיבה על ביקורות רבות שנאלצה לספוג בזמן האחרון, בקשר לעור פניה המזדקן. "אנשים חושבים שעברתי מתיחת פנים. הם שואלים 'מה היא עשתה לפנים שלה? כלבה, אני רק מזדקנת! זה לא אומר שעברתי ניתוח פלסטי גרוע, זה בדיוק מה שזה - הזדקנות. הפנים שלי משתנות ואני אוהבת את זה שהן משתנות ומזדקנות״, אמרה ת׳רון בכעס.

השחקנית זוכת האוסקר (בדיוק לפני עשרים שנה, על תפקידה בסרט ״מונסטר״) תקפה בחריפות את הרעיון המוכר כי נשים מאבדות מערכן ככל שהן מתבגרות: "אני מתעבת את הרעיון הזה ואני רוצה לצאת נגדו, אבל אני גם חושבת שנשים רוצות להזדקן בצורה שמרגישה להן נכונה ואנחנו צריכים להיות קצת יותר אמפתיים לאופן שבו כל אחד מאיתנו עובר את המסע הזה".

ת׳רון מתפקדת כבר קרוב לעשרים שנה בתור הפרזנטורית של הבושם J'Adior של Dior וכאשר נשאלה על החוויה של לדגמן בתור אמא לעומת רווקה צעירה, ענתה: "לראות את הפנים שלי על שלטי חוצות זה די מצחיק עכשיו", אמרה. "הילדים שלי היו כל כך נבוכים. הם אמרו לי 'אוי אלוהים, אמא! את אפילו לא לובשת חולצה. כל החברים שלנו הולכים לראות את זה'".



היידי קלום מכעיסה את הרשת

בתחילת השבוע, השחקנית ודוגמנית העל לשעבר, היידי קלום (50), ענתה לשאלות עוקביה בשרשור סטוריז באינסטגרם. בין היתר, היא דיברה על משקלה (63 ק״ג, כאשר היא נשקלה מול הגולשים) ומה היא אוכלת (ארוחת הבוקר האהובה עליה כוללת שלוש ביצים מבושלות בציר עוף). מאוחר יותר, אתרים מסוימים בחו״ל טענו כי קלום חשפה מה כמות האוכל והקלוריות שהיא צורכת במהלך היום, וכי הכמות מגיעה ל-900 קלוריות בלבד, מה שהצית לחלוטין את הרשת.

רשת הטוויטר (X) התפוצצה בציוצים זועמים, כאשר הפופולריים היו: "אחותי, את זקוקה לעזרה", ו"לא מדובר כאן בהפרעת אכילה?" שזכו לכמות לייקים גדולה. הציוצים והפוסטים הרבים לא נעלמו מעיני קלום, שמיהרה להגיב על כך ביום רביעי האחרון, בסטורי זועם: "מעולם לא עשיתי זאת ואל תאמינו לכל דבר שאתם קוראים. אני לא סופרת את הקלוריות שלי. מישהו שאל כמה אני שוקלת ועניתי, ואנשים פשוט הסיקו מסקנות ואלו שטויות. זה עצוב כי אין עיתונות אמיתית יותר, אנשים ממציאים סיפורים. מישהו כותב משהו וכולם קופצים על זה, ואז אנשים קוראים את זה ומאמינים".

קלום דיברה רבות על תזונה בריאה בראיונות לאורך השנים, וצוטטה בעבר אומרת: "אני לא נמצאת בדיאטה ספציפית אבל אוכלת מאוד בריא. אני מבשלת הרבה ולא ממש אוכלת בחוץ. אני חושבת שכשאוכלים הרבה בחוץ או מזמינים, זה הופך להיות בעייתי בגלל שאי אפשר לדעת מה מכניסים לתוך האוכל". לפני 15 שנה, אמרה שהיא אוכלת מנות קטנות של אוכל מדי שלוש שעות, מסיימת לאכול לפני 8 בערב וכשהיא ממש זקוקה לנשנוש, היא אוכלת תפוח.

ג׳ניפר אניסטון מדברת על חיי הרווקות

בראיון חדש למגזין WSJ דיברה השחקנית ג׳ניפר אניסטון על הקושי שלה במערכות יחסים. "תמיד היה לי קצת קשה במערכות יחסים, אני חושבת שזה באמת כי הייתי הרבה לבד״, אמרה הכוכבת בת ה-54. היא סיפרה כי העובדה שהוריה היו גרושים, לא הקלה עליה בפן הזה של חייה: "מערכת היחסים של ההורים שלי לא גרמה לי לחשוב 'אוי, אני לא יכולה לחכות לרגע שאתחתן'. קל יותר להיות לבד. לא אהבתי את הרעיון להקריב את מי שאתה או מה שאתה צריך - גם לא ממש ידעתי איך לעשות את זה. קל יותר להיות סולו - לא הייתה לי שום הכשרה ב 'קח ותן'".

כידוע, הוריה של אניסטון, ננסי וג׳ון אניסטון (שהלך לעולמו לפני כשנה), התגרשו כאשר הייתה בת תשע. אניסטון כבר התייחסה בעבר למערכת היחסים בין הוריה, ואמרה בשנת 1999: "עדיין קשה לי לפעמים, אבל אני אישה מבוגרת, אני לא יכולה להאשים את ההורים שלי יותר". אניסטון נותרה רווקה בחמש וחצי השנים האחרונות, לאחר גירושיה מהשחקן ג'סטין ת'רו, לו הייתה נשואה שלוש שנים.
אניסטון הודתה שהיא פחות טובה בתחום הזוגיות, והתלוצצה על כך שהכלבים הולכים לישון איתה במיטה בלילה. אך למרות הגירושים, אניסטון ות'רו עדיין שומרים על קשר טוב. לפני תשעה חודשים, כאשר אביה נפטר, ת׳רו היה זה שתמך בה והיה לצידה: "ג'סטין מתקשר אליה כמעט כל יום כדי לבדוק מה שלומה ולנחם אותה", מקורבים אמרו ל"דיילי מייל".



האלי ברי ואוליבייה מרטינז סיימו את הליך הגירושין

לפני שמונה שנים, ב-2015, הודיעו השחקנית האלי ברי ובעלה, אוליבייה מרטינז, שהם מתגרשים. התהליך התארך, כאשר עד לשבוע האחרון השניים נותרו נשואים. אולם, השבוע, לפי דיווחים בארה״ב, השניים סיימו את תהליך הגירושין באופן סופי. "היו להם כמה בעיות לא פתורות בכל הנוגע להסכם המשמורת ודמי המזונות", כך אמר מקורב לזוג, שאישר את סיום התהליך. לשניים יש ילד משותף אחד, בשם מקאו, שיחגוג בקרוב את יום הולדתו העשירי.

לפי ההסכם החתום, ברי תשלם למרטינז 8,000 דולר בחודש, בנוסף להוצאות מסוימות כמו שכר הלימוד של בנם בבית הספר הפרטי. בנוסף לכך, השחקנית מחויבת לשלם לבעלה לשעבר תמלוגים בסך 4.3 אחוז מהכנסותיה, סכום אשר מגיע לפי הדיווחים למעל לשני מיליון דולר. ברי ומרטינז הכירו על סט הצילומים של הסרט Dark Tide בשנת 2012, ונישאו שנה לאחר מכן.

בין תחילת הזוגיות לנישואין עצמן היו לא מעט דרמות מתוקשרות, כאשר הידועה מכולן היא העימות הפיזי בין מרטינז לבעלה לשעבר הראשון של ברי - גבריאל אוברי. התקרית הסתיימה באשפוז של השניים בבית החולים, לאחר שפגעו אחד בשני. לאחר שנתיים של נישואים, באוקטובר 2015, השניים הודיעו על פרידה בהצהרה משותפת: "אנחנו מאחלים אחד לשנייה רק שמחה בחיים ומקווים שתכבדו את הפרטיות שלנו, ויתרה מכך את זו של הילדים שלנו, בתקופה הקשה הזו".
מישאל רוברט - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית שרליז ת'רון
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט