חדשות טלוויזיה / סדרות

הסדרות הישראליות של yes שאנחנו הכי מצפים להן ב-2019

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
עונה חדשה ל"פאודה" המתרחשת בעזה, דרמה בכיכובו של הנרי דוד על הוסטל שיקומי לאסירים משוחררים, דרמת מתח על הומלסית שהופכת לסוכנת משטרתית וסדרת מתח על מדובב שמתמודד עם ארגון פשע - אלו רק כמה מהסדרות הישראליות המסקרנות של yes לשנת 2019. ליטן לשינר הייתה באירוע ההשקה ובחרה את הסדרות שנדמות כמרתקות ביותר
השבוע נערכה מסיבת העיתונאים של yes, בה נחשפו סדרות המקור שיצאו השנה - 26 תכני מקור ישראלים חדשים ובנוסף סדרות שיחזרו לעונה נוספת – "פאודה", "הבוזגלוס", "תאג"ד", "כבודו", "השוטר הטוב", "מייקל" ואיך אפשר לשכוח את הסדרה של תום יער יחזרו לעונות חדשות. אין ספק שסדרות מקור זה הפורטה של יס, ואם מישהו מרגיש צורך לפקפק, אז 21 פרסי אקדמיה אומרים את שלהם והמכירה של "על הספקטרום" לרשת אמאזון, והעיבוד האמריקאי ל"כבודו" בכיכובו של בריאן קרנסטון ("שובר שורות") רק מוסיפים. מבין כל הסדרות שהוצגו היו כמה שבלטו לעין, הנה כמה מהסדרות המסקרנות של 2019:

"יס מן" - חנוך דאום וההומור החצוף והלא מתנצל שלו מקבלים סדרת דוקו-ריאליטי חדשה, בה דאום הוא ה"יסמן" שצריך לקבל כן מהמשתתפים (בהם קותי, נועה ירון, אלברט בן זוגו של אסי עזר ועוד). רק שהכן הזה מלווה ביציאה מאזור הנוחות, דבר שדאום בעצמו מתקשה איתו.



"המדובב" - סיפורו של אסא (אור בן מלך), שלאחר 17 שנים בכלא, משתחרר בתנאי שימשיך בתפקידו כמדובב של המשטרה. אסא משתמש בכישורי הדיבוב המניפולטיביים שלו גם כשהוא חוזר הביתה לקריות, לבית אחיו דוד )עמוס תמם) ואשתו סופי (אניה בוקשטיין). חברי הילדות של דוד ואסא, שיש להם יד בכניסתו לכלא, הם עכשיו שותפיו לעסקים המפוקפקים של דוד יזם הנדל"ן המצליח. כשאסא משתחרר הוא יוצא למסע נקמה, צעד אחר צעד הוא ממוטט את הארגון של אחיו ובמקביל ממשיך לעבוד עם המשטרה, שם לא יודעים על חבירתו לעולם העברייני בו הוא צריך להתמודד ראש משפחת פשע מהצפון - יהודית (ציפי שביט בתפקיד דרמטי ראשון שנראה מעניין במיוחד).



"הנוכלות" - קומדיה נוספת מבית יס מאחדת שוב את אילן פלד ויעל פוליאקוב, עם הדמות המיתולוגית של מירי פסקל. מדובר בשתי אחיות, שאחת מהן בדיוק משתחררת מהכלא ומגלה שאחותה מגדלת את בנה לבד. כשמתגלה אצלו גידול (בעצם הזנב) והשתיים זקוקות לכסף לניתוח, הן מחליטות לשדוד את מוזיאון ארץ ישראל. עם ההומור השכונתי והדמויות המצוינות "נוכלות" מסומנת אצלי כעתידה להצלחה גדולה.

"דיין: המשפחה הראשונה" – סדרה דוקומנטרית שבאה לתת פייט הגון לדוקו על שושלות גדולות מסביב לעולם, ולא לא מדובר על "הקרדשיאנז" ( את זה נשאיר ל"בוזגלוס" שחוזרים בקרוב לעונה 3). הסדרה עוקבת אחר אחת המשפחות הכי מוכרות במדינה, משפחת דיין, שמלווה אותנו מהקמת המדינה ועד היום. ענת גורן מעמידה את בני המשפחה מול המצלמה ושואלת את השאלות עליהן סירבו לענות במשך שנים.



"חיה" – דרמה שנראית מבטיחה במיוחד ומספרת את סיפורה של הומלסית בהריון, שארגון פשע מגיע אליה במטרה לקנות ממנה את התינוק שלה. יפתח קליין מגלם את החוקר שרוצה לעזור לחיה ולוקח אותה תחת חסותו כשהופך אותה לסוכנת סמויה שלהם.

"רק להיום" - סדרת הדגל החדשה של יס, אותה כתב וביים במאי הקולנוע המוערך וזוכה הפרסים שחוזר לטלוויזיה, ניר ברגמן ("כנפיים שבורות"). עוד לפני שתעלה לאוויר, הסדרה תהיה נציגת ישראל היחידה בהתמודדות בשבוע הבא, בתחרות הרשמית על פרס הסדרה הטובה ביותר בפסטיבל "סירייס מאניה" בצרפת- הבמה היוקרתית ביותר בעולם לסדרות טלוויזיה. "רק להיום" מביאה את סיפורם של אסירים הנמצאים בהוסטל שיקומי, כשמדי יום נבחנת לגביהם השאלה האם יחזרו הביתה או שמא לכלא. כל יום בהוסטל למכורים נפתח במשפט "בואו נעשה כל מה שביכולתנו להישאר נקיים, רק להיום.. " ומטרתו ללמד את האסירים המשוחררים להתמקד בהווה. במרכז העלילה ענת) טל ליפשיץ) מנהלת ההוסטל, שנאלצת להתמודד עם חזרתו של ניקו (הנרי דוד), מטופל שהיה מאוהב בה כשטיפלה בו כעובדת סוציאלית צעירה. עכשיו 12 שנים אחרי, הוא יוצא שוב מהכלא ומגיע להוסטל אותו היא מנהלת. הסדרה מבוססת על תחקיר ארוך ושהות ממושכת של ניר ברגמן ורם נהרי, שותפו ליצירה, בהוסטלים ובבתי כלא. חלק מהשחקנים שנבחרו לסדרה הם 'נון אקטורס' ובעצמם אסירים לשעבר. בנוסף, טל ליפשיץ המגלמת את מנהלת ההוסטל, היא עובדת סוציאלית גם בחייה האמיתיים, לאחר שעזבה את קריירת המשחק לפני כעשור ועשתה הסבה מקצועית. מהטריילר היא נראית כמו סדרה מבטיחה במיוחד שתיכנס לנו ללב בשנה הקרובה.

"חמישים" - עוד סדרה שנראית כמו דרמה-קומית מבטיחה. אלונה (אילנית בן יעקב) היא תסריטאית, חד הורית, התאלמנה לפני מספר שנים ומגדלת לבדה שלושה ילדים מתבגרים ודעתניים שמטריפים את חייה כולל אבא דמנטי (דודו אלהרר). כבר כמה זמן שהיא מנסה למכור את הסדרה החדשה שלה וזה לא פשוט כשהגיבורה היא בת חמישים. בגוף השידור רוצים אבל רק אם הגיבורה תהיה יותר צעירה. גיל 50 הוא סרט ההמשך הפחות מוצלח של גיל ההתבגרות, רק כשכבר אין במי למרוד, הגוף המשתנה ו/או מתפרק, רכבת השדים ההורמונלית, סערות הנפש, סיבוב נוסף ומיותר של תהיות קיומיות, אהבה ראשונה או אולי כבר אחרונה? ובדיקת גבולות אין סופית מול פקיד מס הכנסה שמתעקש שחזייה תומכת זאת לא הוצאה מוכרת.

עולם הילדים – באגף זה ישנם מספר תכנים חדשים ומבטיחים כמו "גיבור אמיתי", הסדרה החדשה של אורי גרוס, מלך סדרות הנוער, בכיכובם של ג'וי ריגר ורן דנקר, בסגנון שכבר מעלה אסוציאציות של "משחקי הכס". סדרה נוספת לילדים נקראת "פלמ"ח" וזוהי דרמה יומית תקופתית שמספרת על בני נוער בתקופת הפלמ"ח וההעפלה, מהלך מצוין ופורץ דרך בעיני שלא נעשה בעבר, שמנגיש לילדים נושא חשוב. וכמובן איך אפשר שלא לציין את הדרמה המוזיקלית החדשה בכיכובו של מרגי, בן זוגה של כוכבת סדרה אחרת של יס, הזמרת נועה קירל.

"פאודה" - את הרשימה נסגור בדבר לו חיכו כולם- העונה השלישית של פאודה שמצטלמת ממש בימים אלה. משימתם העיקרית של המסתערבים הפעם היא לפגוע בתשתית החמאס בגדה המופעלת מעזה, ולהגיע לראש הזרוע הצבאית של הארגון ברצועה. כדי לבצע את המשימה, דורון "מושתל" בכפר באזור חברון, וחי שם בזהות של פלסטיני. הוא עובד שם למחייתו כמאמן אגרוף ומוצא עצמו נקשר לצעיר פלסטיני (עלא דקה) שנכון לו עתיד גדול כמתאגרף בזירה הבינלאומית. החיבור ביניהם מעניק לדורון גישה נוחה לאביו של המתאגרף הצעיר, בכיר בחמאס, שהשתחרר מהכלא לאחר 20 שנים. ההתפתחויות במהלך העונה מובילות את דורון ואת צוות המסתערבים לפעילות ולאזורים קשים במיוחד, שעד כה נמנעו מלפעול בהם, לנוכח הסכנה הגדולה לחייהם. לסדרה מצטרפת מרינה מקסימיליאן, בתפקיד ראש דסק עזה בשב"כ.

ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ פאודה (עמוד סדרה)
אין מאמרים מחודש מרץ
 
חיפוש בארכיון 2019
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט