חדשות טלוויזיה / סדרות

מה רואים באפריל? מדריך צפייה ביתית ב-HOT, yes, סלקום TV ופרטנר

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מגפת הקורונה גורמת לנו לבלות זמן רב מתמיד בבית. ספקיות הטלוויזיה המובילות בישראל פותחות בתקופה זו מגוון ערוצים חדשים עם תכנים ייחודיים שיעבירו לנו את הזמן במהירות בתקופת הקורונה, לצד עונות חדשות וסדרות חדשות שיעלו בחודש הקרוב • מדריך צפייה ביתית
HOT

NCIS – עונה 17 -עונה חדשה לדרמה המצליחה. החל מה-9.4, ימי חמישי ב-22:00 (שני פרקים ברצף).

להרוג את איב, עונה 3 – עונה שלישית ומדממת לדרמה זוכת הפרסים בכיכובה של סנדרה או ("האנטומיה של גריי") מבית היוצר של פיבי וולר-ברידג' ("פליבג"). החל מה-15.4, ימי רביעי ב-22:00.

לא בטוחה, עונה 4 – איסה ריי חוזרת בעונה רביעית של הסדרה. החל מה-13.4, ימי שני ב-23:00.

לברוח (יעלה גם ב-yes וסלקום TV) - קומדיית מתח חדשה של HBO אותה יצרה פיבי וולר-ברידג' ("פליבאג") בכיכובם של מריט וויבר ודונל גליסון. החל מה-13.4, ימי שני ב-23:30.

[*]

אנחנו כאן – שלוש מלכות דראג מגיעות לעיירות קטנות בארה"ב כדי לבחור אדם אחד ולהוציא ממנו את המלכה שבתוכו. החל מה-26.4, ימי ראשון ב-22:30 ב-HOT HBO.

חגיגת פסח מטורפת חינם -ילדי HOT VOD young מצטרפים לחגיגת פסח מטורפת עם סדרות חדשות, עונות ממשיכות ומאות שעות תוכן חינם מה- 30/3 עד 18/4.

yes

"הטובות לקרב" חוזרת בעונה חדשה - הדרמה המשפטית והפוליטית, בכיכובה של כריסטין ברנסקי חוזרת בעונה שתמשיך לעסוק בנושאים חברתיים כמו הטרדות מיניות והמצב הפוליטי בארה"ב.

"שומר אחי" – מיני סדרה חדשה (תעלה גם בסלקום TV ו-HOT) - מיני סדרה המבוססת על הרומן רב המכר העוקבת אחר החיים המקבילים של האחים התאומים הזהים, אותם מגלם מארק רופאלו ובהשתתפותן של מליסה לאו, רוזי או'דונל, ארצ'י פנג'אבי, ג'ולייט לואיס וקתרין האן.

[*]

"יוניקורן" – קומדיה בכיכובו של וולטון גוגינס ("המגן"). אלמן טרי נחוש להמשיך הלאה לאחר השנה הכי קשה בחייו. כשהוא נכנס אל עולם הדייטים הוא נדהם לגלות שהוא נחשב ליחיד, מיוחד ומבוקש מאוד.

"משפחה מודרנית", פרקי סיום הסדרה - הקומדיה האהובה, זוכת 22 פרסי אמי שעקבה במשך 11 עונות אחר קורות משפחת פריצ'ט-דאנפי-טאקר הענפה, מגיעה לסופה בשני פרקי סיום מפתיעים.

• וגם עונות חוזרות של דרמת המתח הבריטית "בנקרופט", הקומדיה המושחזת "לא בטוחה", דרמת האקשן "מקגייוור", מותחן הריגול הפסיכולוגי "להרוג את איב", ופרודיית האנימציה "קריקטורה של נשיא".

"בידוד בשלייקס" - עבור אוכלוסיית הגיל השלישי הנמצאת בבתים בשל משבר הקורונה חברת yes משיקה החל מה-2.4 את ערוץ "בידוד בשלייקס" -ערוץ חינמי באפיק 18 ןב-VOD עם תכנים ייעודיים לגיל הזהב - סרטים, סדרות, דוקו, תכני כושר ייעודיים, מופעים, קלאסיקות ישראליות ותכנים נבחרים מערוצי הבריאות, אוכל והטיולים. הערוץ יכלול גם תכנים רלוונטיים לימי הבידוד - מידע שימושי, סרטונים עדכניים מבית משרד הבריאות וכן שיעורי כושר לגיל השלישי בהדרכת מיטב המדריכים של רשת "SPACE" בהפקה מיוחדת אשר צולמה בימים אלו ומותאמת במיוחד לכושר בסביבה הביתית המאולתרת: יוגה, פילאטיס, מתיחות, זומבה ועוד. בתחום הסדרות יעלו סדרות חדשות כמו "יופי של גיל" בכיכובם של רובסון גרין ופולי ווקר מבית ה-BBC ודבי הורספילד ("פולדארק"), "עידן הזהב" מיוצר "אחוזת דאונטון" ג'וליאן פלוואוס ורצועה יומית של סדרות איכות כמו "החברה הגאונה", "זרה", "מקום בלב", "שטיסל", "המלכה הלבנה", "קירי" ועוד.

פסטיבל הקולנוע הצרפתי - בעקבות החלטת משרד הבריאות אשר הובילה לביטול אירועי פסטיבל הקולנוע הצרפתי, שהיה אמור להיפתח בשבוע שעבר בכל רחבי הארץ, חברת yes הודיעה על שיתוף פעולה עם המכון הצרפתי בישראל קולנוע לב ועדן סינמה, אשר יאפשר צפייה בטלוויזיה בתוצרת הקולנועית החדשה והמובחרת מצרפת. הסרטים החדשים יעלו בקטגוריית צפייה ייעודית בשירות ה-VOD של yes החל מ-1 באפריל. במקביל תשיק yes באותו היום גם ערוץ צרפתי ציבורי מבית הממשלה הצרפתית-France 3, אשר יאפשר לקהל דובר הצרפתית לשמור על קשר עם המתחולל כעת במדינה ובאירופה על רקע מגפת הקורונה. החגיגה הצרפתית ממשיכה בספריית קולנוע לב ב- yes VOD, שתציע בקטגוריית "פסטיבל הקולנוע הצרפתי", מבחר של כ 60 סרטים צרפתיים מן השנים האחרונות.

סלקום TV

קייטנת הילדים של סלקום TV - במסגרת הקייטנה עולות כל בוקר על המסך המלצות לתכנים המעודדים פעילויות יצירה, בישול, מדע והעשרה וכן המלצה יומית לסרט מומלץ ופרקים ייעודיים מתוך תכניות ילדים שיסייעו בהתמודדות עם המציאות המשתנה.

"ישראל בידוד" -הפקת מקור חדשה מדי ערב ב-21:00 בשיתוף ישראל בידור עם מיטב הטאלנטים, הכוכבים והמשפיענים בהם: נסרין קדרי, רן דנקר, אגם בוחבוט, רוני דלומי, אליעד נחום, אליאנה תדהר ולי בירן, אביבית בר זוהר ועוד.

[*]

ערוץ בידוד+ - ערוץ ייעודי של סרטים וסדרות לצפייה משפחתית המשלב סרטים אהובים ועונות מלאות של סדרות מוכרות ופופולריות. כדוגמת "גבעת חלפון", "זוהי סדום", "אבא גנוב", "ואז היא הגיעה", "חגיגה בסנוקר", "הלהקה", סדרות כדוגמת "משיח", "רמזור", "צומת מילר", "קופה ראשית", "היהודים באים", "ארץ נהדרת", "אחד העם" וכו'.
הולמס פלייס - סלקום TV בשת"פ עם רשת מכוני הכושר "הולמס פלייס" מביאה את חדר הכושר עד הבית, ומאפשרת לציבור לשמור על בריאות גם בבידוד עם סרטוני כושר שצולמו במיוחד לציבור השוהה בבית, על מנת לאפשר לכולם לשמור על תנועתיות של הגוף. מדובר בכ- 25 סרטונים באורך של כ- 15-25 דקות של תרגילים שניתן לבצע בבית, על פני שטח מצומצם, ושנותנים מענה לפעילות גופנית מגוונת - תרגילי חיזוק ועיצוב, שרירי ליבה, פעילות אירובית מותאמת, טיפים לשמירה על התזונה ועוד. השיעורים מועברים על-ידי המדריכים המקצועיים של הולמס פלייס, בצורה קלילה, נגישה ומלווה בהסברים פשוטים וברורים.

לימודים בצל הקורונה - 24 ערוצים בשיתוף משרד החינוך - סלקום TV לצד פרטנר TV התממשקו למערכות המקוונות של משרד החינוך, ומשדרות את ערוצי הלימוד המקוונים ואת שיעורי הלימוד הרשמיים של שכבות א'-יב', בעברית ובערבית, על גבי המסך הביתי. ערוצי הלימוד עולים באופן יומי ובשידור חי בין השעות 08:00-14:00 על-ידי מורים מקצועיים ואיכותיים, במגוון תחומי לימודי הליבה ועד תכנים מקצועיים.

פרטנר TV

'הקומדי סטור' עונת האיחוד – 'הקומדי סטור' חוזרים בהרכב מלא לעונה חדשה שהופקה במיוחד להרמת המורל, בהשתתפות צביקה הדר, אסף אשתר, רובי דואניאס, גיל ססובר ואיתי שגב. בפרקים החדשים חוזר ז׳וז׳ו חלסטרה יחד עם גרסה מנומרת למסכת הפה, גיל ססובר ורובי דואניאס בשירה וריקודים עם 'חם ויפת', אסף אשתר עם חידודי לשון שמותאמים לימי המגפה העולמית, ואיתי שגב עם ג'ודי לוץ שמשדרת מהשטח. עונת האיחוד כוללת 10 פרקים קצרים.

[*]

ערוצים חדשים - פרטנר TV משיקה ערוצים חדשים לכל המשפחה וללא תוספת תשלום, להעלאת המורל, הנעת הגוף וחזרה לכושר בימים של שהייה ממושכת בבית. בין הערוצים - ערוץ קריוקי, כושר לילדים, כושר לגיל השלישי, יוגה-פילאטיס והתעמלות אירובית. בנוסף הושק ערוץ Partner Kids - ערוץ סרטים והצגות חדש לילדים המשדר סרטים קלאסיים לילדים ומבחר מהצגות תיאטרון גושן וHEALTH+ - ערוץ בריאות וכושר חדש, עם עדכונים בזמן אמת של משרד הבריאות.
אלעד שלו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.7ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט