חדשות טלוויזיה / סדרות

מג'ימי מקגיל ועד גאס פרינג: דירוג הדמויות האהובות ב"סמוך על סול"

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
"סמוך על סול" היא כבר מזמן לא סדרת ספין אוף של "שובר שורות", אלא אחת מהסדרות הכתובות ומבוימות באופן המוצלח ביותר שקיימות כיום בטלוויזיה. בימים אלה במיוחד, אין ספק שרבים מאיתנו שמחים לראות את ג'ימי מק'גיל על המסך (או בשמו החדש לעונה סול גודמן) ולצידו דמויות מוכרות וגם חדשות שהמשיכו לאורך הדרך עד ל"שובר שורות". העונה החמישית שמשודרת בימים אלו היא הזדמנות מצוינת לדרג את הדמויות האהובות מהסדרה
1. ג'ימי מקגיל

הדמות שבמרכז הסדרה ונושאת את שמה, היא גם אחת הדמויות המורכבות, מעוררות הזדהות ואנושיות שנראו על המסך הקטן - עורך הדין ג'ימי מקגיל. את ג'ימי זכינו לראות תחילה בעונה השנייה של "שובר שורות" בפרק "סמוך על סול", כבר בשמו החדש סול גודמן. שם לא הראו איך בדיוק הגיע למעמדו, וכעת אנו רואים את התהליך שג'ימי "המחליק" עובר בניסיונו לפלס את דרכו בצל אחיו היהיר והמצליח, להתקדם תוך עיגול פינות מתמיד ולשמור על עמוד שדרה מוסרי אך תמיד ליפול ברגע האחרון ולגרור את הקרובים לו איתו מטה.

בפרק האחרון של העונה הקודמת נחתם המהפך באופן רשמי ובצורה מדהימה. אנו כבר יודעים כיצד ממשיכה דרכו של סול ואין ספק שלראות את זה קורה ממש שובר את הלב. לפחות אנו זוכים לעוד זמן מסך של השחקן האדיר בוב אודנקירק ונהנים מהדמות המעניינת והמרתקת הזו.

[*]

2. מייק ארמנטראוט

מייק הוא בין הדמויות הבולטות ביותר ב"שובר שורות" וכך גם ב"סמוך על סול". העונה הקודמת הסתיימה עבור מייק במצב די רעוע לאחר שהוא נאלץ להרוג את חברו היחיד וורנר זילגר, המהנדס הראשי של מעבדת הסמים של גאס. החלטה שאם הייתה תלויה בו בוודאי שלא הייתה מתבצעת, ואין ספק שמייק לקח לליבו את אשר קרה. זוהי הפעם הראשונה שהוא הרג בצורה כה אכזרית וקרה - אדם פשוט שסך הכל התגעגע לאשתו ושמייק יכל להזדהות עמו בעולם של פושעים חסרי מוסר שהוא אינו מרגיש שייך לו. דרכו של מייק כבר הייתה אפורה, עוד בתחילת הסדרה, אך הדברים נראים הרבה יותר חשוכים עכשיו, וכמו שאני יודעים היא הולכת ונעשית חשוכה עוד יותר.

[*]

3. קים וקסלר

קים ידועה בתור עורכת דין שאפתנית ומצליחה שלא מוותרת. היא התחילה את דרכה בתפקיד קטן אצל "המלין, המלין מקגיל" ופילסה את דרכה מעלה כדי להפוך לעורכת דין מכובדת של בנק "מסה ורדה". למרות כל זאת, קים נסחפת לא פעם לתחבולותיו של ג'ימי, במערכת יחסים בו שניהם מדרדרים זה את זה, והיא מוצאת עצמה מתמרנת ומנצלת אנשים חפים מפשע. קים לא אוהבת את עצמה כך ומנסה לקחת על עצמה תיקים כדי לעזור לאנשים חסרי יכולת ככל שביכולתה ולהחזיר לעצמה את המצפן המוסרי. אנו לא יודעים מה עולה בגורל הזוגיות בין קים וג'יימי, היא ככל הנראה כבר לא חלק מחייו של סול גודמן ב"שובר שורות", מה שמותיר אותו ללא האדם ההגון ביותר בחייו.

[*] 4. הקטור "תיאו" סלמנקה

הקטור סלמנקה הוא אחת הדמויות היותר מרושעות ואכזריות שיצא לנו להכיר ב"סמוך על סול" וגם ב"שובר שורות". הוא היה ידוע כ"דון הקטור" והצליח לנהל עסק סמים במשך מספר שנים טובות, תוך שהוא זורע אימה ופחד במי שמכיר אותו. אך כל זה התחיל להסתבך כשנכנס למשחק שחקן חדש - גאס פרינג. הקטור מצא עצמו נלחם על הישרדות עסק משפחתו, אולם לא העלה על דעתו שמישהו מבפנים יבגוד בו, דבר שגרם לו להיות מרותק לכסא גלגלים ללא יכולת לדבר. הקטור עדיין מחפש איך למנוע מגאס להתקדם עם העסק שלו ומנסה בכל דרך אפשרית להפיל אותו, גם כשהוא על כיסא גלגלים ומתקשר בעזרת פעמון מצלצל בלבד.

[*]

5. גוסטבו "גאס" פרינג

גוסטבו פרינג הצ'יליאני בהחלט הטביע את חותמו בתור אדם מסוכן, ידוע לשמצה ועם זאת בעלת חזות מכובדת בקהילה ושלווה פנימית שקשה לערער. הוא מנהל את רשת מסעדות "Los Pollos Hermanos" בתור הסוואה לרשת סמים גדולה ומקים במהלך העונה הרביעית מעבדת ענק לייצור קריסטל מת', מעבדה שבעתיד תשמש את וולטר וג'סי. במבט ראשוני גאס נראה כאיש עסקים מצליחן ונערץ, אך מתחת לפני השטח הוא לא יבחל בדבר כדי לבסס את האימפריה שלו ולנקום את מות חברו מקס, שנרצח בתחילת דרכו ע"י הקטור סלמנקה אל מול עיניו. לאורך הדרך גאס עשה ב"סמוך על סול" וב"שובר שורות", דברים נבזים וזדוניים, אך אנו יודעים בוודאות כי ביניהם הטעות הנוראית ביותר שלו היא להשאיר את הקטור בחיים.

[*]
אורטל אדיב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ סמוך על סול (עמוד סדרה)
חץ סמוך על סול: עונה 3 (עמוד סדרה)
חץ סמוך על סול: עונה 4 (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט