חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: הצצה לצ'ארלס ודיאנה בעונה 5 של "הכתר"

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: הסדרה החדשה של יוצר "בבקשה תאהבו אותי" בוטלה, עיבוד טלוויזיה של "שדה החלומות" ישודר ב-Peacock, "הלוטוס הלבן" משכה שיא צופים לשירות HBO Max, "מכשף: מקור הדם" של נטפליקס מודיעה על 10 שחקנים חדשים, פיבי דינבור תככב בסדרה "Exciting Times" ומה יהיה בעונה החמישית של "הכתר"?
"הלוטוס הלבן" משכה 1.9 מיליון צופים עבור HBO Max

פרק הסיום של הסדרה "הלוטוס הלבן" משך 1.9 מיליון צופים עבור שירות הסטרימינג Max HBO בארצות הברית. מספר הצופים בפרק השישי והאחרון של העונה הראשונה עלה ביותר מ-59% לעומת הפרק הלפני אחרון ב-8 באוגוסט ואף שילש את כמות הצופים שצפו בפרק הבכורה של הסדרה ב-11 ביולי. הפרק הראשון משך יותר מ-7 מיליון צופים עד כה, על פי HBO. הסדרה הנפלאה של מייק ווייט אודות קבוצת אורחים מפונקים ועשירים באתר נופש יוקרתי בהוואי, כרגע מדורגת כסדרה מספר 1 בכל הזמנים של HBO Max, וגם זמינה לצפייה בשירותי ה-VOD של החברות השונות בישראל.



"מכשף: מקור הדם" של נטפליקס מוסיפה 10 שחקנים

הסדרה בת השישה פרקים "המכשף: מקור הדם" של נטפליקס מוסיפה 10 שחקנים חדשים, וכן קובעת את הבמאים לפרקים השונים. זוהי למעשה, סדרת פריקוול בלייב-אקשן של נטפליקס לסדרת הפנטזיה בכיכובו של הנרי קאוויל - "המכשף" - בין הסדרות הנצפות ביותר של שירות הסטרימינג. בין השחקנים החדשים: מירן מאק תגלם את מירווין; לני הנרי יגלם את באלור; ג'ייקוב קולינס יגלם את ארדין; ליזי אניס תגלם את זאקארה; הוו נובלי יגלם את קאלאן "אח מוות". טרם נקבע מועד שידור בנטפליקס ישראל.

עיבוד טלוויזיה של "שדה החלומות" ישודר ב-Peacock

"שדה חלומות"' מאת מייקל שור ישודר בשירות הסטרימינג Peacock. שירות הסטרימינג מבית NBCUniversal הזמין מהיוצר מייקל שור ("המקום הטוב", "המשרד", "ברוקלין 99") - סדרת טלוויזיה לסרט הקלאסי "שדה החלומות". שור יכתוב ויפיק את הדרמה לצד דייויד מיינר, מורגן סאקט ואחד ממפיקי הסרט המקורי, לורנס גורדון. סדרת הטלוויזיה "תדמיין מחדש את התערובת של משפחה, בייסבול, מדינת איווה וקסם, שהופכים את הסרט לכל כך אהוב". הסדרה תופק על ידי 'יוניברסל טלוויזיה'. "לאורך השנים, "שדה החלומות" הפך למושא הערצה", אמרה ליסה כץ, נשיאת NBCUniversal, "ואנו מצפים להביא גרסה חדשה של הקלאסיקה הזו".

הסדרה החדשה של יוצר "בבקשה תאהבו אותי" בוטלה

לאחר שתי עונות, שירות הסטרימינג Freeform מבטל את הקומדיה בכיכובו של ג'וש תומאס, שאת הסדרה הקודמת והמצוינת שלו "בבקשה תאהבו אותי" ניתן לראות בנטפליקס. תומאס אישר בעצמו את החדשות באמצעות ציוץ: "החלטנו שהעונה השנייה של "Everything's Gonna Be Okay" תהיה האחרונה". הוא הוסיף כי "היה חלום לעבוד עם Freeform - שירות סטרימינג כל כך מגניב, פתוח ומתקדם. אני כל כך אסיר תודה שהייתה לנו פלטפורמה להפיק את הסדרה הזו. אני מקווה שתהיה לנו הזדמנות נוספת לעבוד יחד".

פיבי דינבור תככב בסדרה "Exciting Times"

פיבי דינבור ("ברידג'רטון") תככב ואף תפיק את הסדרה המקורית של אמזון "Exciting Times". הסדרה הרומנטית מבוססת על רומן הביכורים של הסופרת האירית נאויז דולן, ומתרכזת בבחורה בשם אווה - אירית שעברה השתלה ומלמדת ילדים עשירים אנגלית בחו"ל. היא מסתבכת במשולש אהבה עם הבנקאי ג'וליאן ועורכת הדין אדית. הפרויקט מנוהל על ידי אולפני בלאק בר ("משחק החיקוי"), שרכשו את הזכויות לספר לפני יציאתו ביוני 2020. דולן תכתוב ותפיק את הסדרה יחד עם הבמאי קופר רייף, כמו גם דינבור עצמה וכן טדי שוורצמן.

הצצה לצ'ארלס ודיאנה בעונה 5 של "הכתר"

נטפליקס חושפת את התמונות הרשמיות הראשונות של הנסיך צ'ארלס (דומיניק ווסט) והנסיכה דיאנה (אליזבת דביקי) בעונה 5 של הסדרה "הכתר". הדרמה המקורית עטורת פרסי האמי של נטפליקס עלתה לראשונה בשנת 2016 ומתארת את חייהם המסובכים של משפחת המלוכה הבריטית. ארבע העונות הראשונות של הסדרה נמשכו מספר עשורים, מסוף שנות ה -40 ועד 1990. עונה 5 תהיה העונה לפני האחרונה של התוכנית, כאשר השואו-ראנר של התוכנית - פיטר מורגן - אישר ש-"הכתר" תסתיים לאחר עונה 6. הקפיצה בזמן בעונה 5 תציג צוות שחקנים חדש לגמרי, כפי שהיה בעונה 3.

[*]

אימלדה סטאנטון ("הארי פוטר ומסדר עוף החול", "אחוזת דאונטון") תחליף את קלייר פוי והן את אוליביה קולמן בתפקיד המלכה אליזבת השנייה, בעוד שג'ונתן פריס מצטרף כנסיך פיליפ החדש, לסלי מאנוויל בתפקיד הנסיכה מרגרט, ג'וני לי מילר בתפקיד ג'ון מייג'ור ו-אוליביה וויליאמס כקמילה פארקר בולס. אושר כי הפרקים החדשים יתמודדו עם אירועים של תחילת שנות התשעים, וכן צפוי כי עונה 5 תתאר את מותה הטראגי של הנסיכה דיאנה ב-1997. כאמור, סוף סוף חשפה נטפליקס את התמונות הרשמיות הראשונות של צ'ארלס ודיאנה החדשים שלה. בשתי תמונות נפרדות, קיבלו האוהדים הצצה ראשונה ל-ווסט ("הסמויה", "עלובי החיים", "הרומן") ודביקי ("גטסבי הגדול", "שומרי הגלקסיה 2") בתפקידם כזוג המלכותי האומלל מאוד.
התמונות אמנם אינן מוסרות פרטים עלילתיים ספציפיים, אך הן בהחלט מייצגות את הטון הבודד והייאוש שנגרמו מסוף העונה הרביעית, שמצאה את צ'ארלס ודיאנה לכודים בנישואים לא מוצלחים. בעוד ווסט ודביקי הם שחקנים שזכו לשבחי הביקורת בפני עצמם, לזוג יש נעליים גדולות שצריך למלא בעקבות הופעותיהם של ג'וש או'קונור ואמה קורין בתפקיד צ'ארלס ודיאנה בעונה 4. שניהם היו מועמדים לפרסי אמי על תפקידם.

[*]

"שמיים אדומים" חודשה לעונה שלישית ואחרונה

נטפליקס חידשה רשמית את סדרת האקשן הספרדית לעונה שלישית ואחרונה, אשר תשודר בשנת 2022. שתי העונות הראשונות הגיעו בחודשים מרץ ויולי השנה, והן עוקבות אחר קורל, ונדי וג'ינה, שיוצאות למנוסה בחיפוש אחר חופש - בעודן נרדפות על ידי רומיאו, הסרסור שלהן. הנשים נמצאות לכל אורך הדרך במסע כאוטי ותזזיתי במהלכו הן צריכות להתמודד עם סכנות מכל הסוגים ולחיות כל שנייה כאילו היא האחרונה שלהן, תוך חיזוק החברות שלהן וגילוי הדבר החשוב ביותר: יחד הן חזקות יותר ויש להן יותר אפשרויות להציל את חייהן. על פי הפרסום של נטפליקס, עונה 3 תכונה 'המרדף האחרון'.
שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט